Mitä laitat boikottiin ensi vuonna?
Mä laitan kaikki tummaihoiset henkilöt. Ei siitä kovin tehokasta tule mutta mua niin sylettää kun mitään ei voi ja politiikot ei välitä.
Kommentit (17)
Sokerin ja viljat. Tänään ja huomenna vielä mässytän, sitten alkaa karppaus. Tai oikeastaan jatkuu. Olin jo syys-lokakuun vhh:lla mutta marraskuussa lipesin tuttuun hiilari-sokerimättöön ja sitä on jatkunut myös koko joulukuun.
Paska-laatuiset vaatteet. Ostan vähemmin ja laadukkampaa.
Vierailija kirjoitti:
Aihe Vapaan.
En usko.
Tyypit jotka eivät ymmärrä boikotin merkitystä.
Kaiken, joka liittyy sotaisaan ja naapureitaan alistavaan Venäjään. Teboilin bensa on jo boikotissa.
Hyvä kysymys, mietitääs...
Boikotoin entistä enemmän suomalaista kauppaa ja pyrin ostamaan ulkomaisia tuotteita/alesta kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan kaikki tummaihoiset henkilöt. Ei siitä kovin tehokasta tule mutta mua niin sylettää kun mitään ei voi ja politiikot ei välitä.
Sama. Lisäksi Helsingin sanomat ja Yle
En kai varsinaisesti boikotoi mitään, mutta pyrin entistä enemmän ostamaan kotimaista ja eettisesti tuotettua ruokaa ja tavaraa. En osta mitään, mitä en tarvitse.
Suomalaiset ylikalliit tuotteet ja palvelut.
Postin, lihaa vähennän radikaalisti, tuhlaamisen, mielipahaa aiheuttavien kanssakäymisen, Pohjolan liikenteen...
Laitan boikottiin kaikki vieraskieliset nimet omaavat elokuvat, sarjat, kirjat ja muut tuotteet, joille ei muka löydy suomenkielisiä nimiä.
Norjan lohen.
Ovat kyllä olleet lähes kokonaan jop aikaisemminkin boikotissa.
t.Suomifani
Hyvä idea.