Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitteko miestä?

Vierailija
30.12.2016 |

Eli mies oli kovassa influenssassa joulukuun 2 ekaa viikkoa ja mm työpaikan pikkujoulut jäivät siksi väliin. Sen jälkeen harrastettiin seksiä ja oli mm suihinottoa. Nyt jouluna mies on vältellyt seksiä ja paljasti vihdoin saaneensa pnikseensä tulehduksen influenssan jälkitautina.

Olin tietty aluksi epäileväinen kun en ole kuullut sellaisesta jälkitaudista ennen. Mutta toisaalta onhan pitkässä kuumeessa varmasti nestehukka ja se voi vaikuttaa virtsateihin. Mies meni eilen lääkäriin lopulta ja lääkäri oli kysynyt, että onko mahdolllisuutta sukupuolitaudista ja mies sanonut ei. Ei kuulemma oltu sitten testattu niitä vaan oli vain pissannut purkkiin ja otettu joku verikoe.

Tulokset tulevat kuulemma vasta ensi viikolla, mutta oli saanut jonkun antibiootin jo. Ja seksi on kielletty kunnes paranee, vaikka johan me sitä joulun alla harrastettiin siis. Lääkäri oli kuulemma sanonut, että mies oli voinut saada tulehduksen mm. mun suustani.

Nyt aloin jälleen miettiä, että onko tämä uskottava kertomus. En periaatteessa epäile pettämistä muuten eikä ollut siis pikkujouluissakaan. Onko tuo todennäköistä influenssasta? Eikö lääkärit testauta sukupuolitautia, jos oire voisi viitata, jos henkilö sanoo, ettei ole pettänyt? Olisinhan teoriassa mäkin voinut pettää hänen tietämättään.

Ärsyttää jos mun nyt pitäisi itse lähteä johonkin testeihin, kun ei ole oireita. Mitä tekisitte ja ylipäänsä olenko liian epäluuloinen? Ollaan oltu naimisissa runsas vuosi. Uskoisitteko miehen selostusta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä?

Vierailija
2/2 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla