Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tumputtamisen jälkeinen olo. Yksinäisyys.

Vierailija
30.12.2016 |

Tulee aina tumputtamisen jälkeen niin inhottava ja yksinäinen olo :( Tekee mieli hellyyttä ja rakkautta niin kauheasti, mutta ei se oikein yksin onnistu. En ole vuosikausiin edes nauttinut tumputtamisesta, sitä on vaan pakko tehdä, että saa himot pois. Ja sitten taas masentaa.

Ihan kauhea olo taas.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tumputtaminen.

Vierailija
2/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo kolmisen päivää ollut tumputuslakossa. Yö yöltä unet tulee levottomiksi. Täytyy kohta kiinnittää siemensyöksyvyöt...

Vaan niin se on että tumputus auttaa pesän puutteeseen mutta halinpuutteeseen ei auta sekään, eikä mikään itsehaliminen.

Onneksi kissaa voi pyöritellä sylissä.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna suukko ja silitystä itsellesi. Suhteissa olevatkin unnuttelee.

Vierailija
4/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo kolmisen päivää ollut tumputuslakossa. Yö yöltä unet tulee levottomiksi. Täytyy kohta kiinnittää siemensyöksyvyöt...

Vaan niin se on että tumputus auttaa pesän puutteeseen mutta halinpuutteeseen ei auta sekään, eikä mikään itsehaliminen.

M

Yritän itsekin välillä rajoittaa, mutta viikko tumputtamatta on aika maksimi.

Vierailija
5/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputtaminen helpottaa ainakin vähäksi aikaa. Muuten ei pysty keskittymään oikein mihinkään, kun lähes koko ajan seisoo ja pallit ovat pinkeät & himot päällä. 

Vierailija
6/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinulle kusipäälle ihan oikein.

Mitä pahaa ap on tehnyt sinulle, tai kenellekään?

Vierailija
7/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Yritän itsekin välillä rajoittaa, mutta viikko tumputtamatta on aika maksimi.

Joo sitten alkaa jo mikä tahansa oksanreikäkin näyttää eroottiselta ja haittaa pahasti keskittymistä muihin asioihin.

M

Vierailija
8/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille ei sooloseksi oo ratkaisu. Ja hyvä niin. Itse koen sen nöyryyttävänä.

Kandee etsiä kumppani - mun aviomies päätti alkaa tietoisen pihtailun. Satuttaa kyllä,koska itselle on seksi ollut tosi iso osa suhdetta.

No nyt etsin ihmistä joka rakastaisi minua suhteen joka alueella. Hyvää kannattaa odottaa vaikka häpärit olisivatkin tulessa!

Vierailija
9/28 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkän aikaa puutteessa eläessä niin, että runkkasin minkä ehdin, fantasioin paljon jne. Orgasmit oli vaan orgasmeita ja nautin niistä myös henkisesti. Nyt mua vaan lähinnä masentaa, en kelpaa vissiin enää edes itselleni. Inhoan itseäni, mutta tulee fyysisesti paha olo ilman orgasmeita. T. nainen

Vierailija
10/28 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina tyytyväinen ja miehekäs olo kun tumputan ja roiskaisen kunnon mällin. Koskaan en ole rouvaa pettänyt teoissa mutta ajatuksissa aina - olen mielessäni pannut kaikkia työpaikan ja tuttavapiirissä naisia. Nainnin jälkeen myös sama tunne. Loistofiilis. Tumputan aina kun vaimo ja lapset on poissa, omat tarpeet on vähän isommat kuin rouvan ja tumputan mielellään yksin.

Yksinäisyys on varmaan ongelmasi, ei tumputus. Nyt voit tehdä pari uudenvuoden päätöstä: aloita kaksi harrastusta alkuvuodesta, toinen niistä lihaskuntoa kasvattava, toinen kulttuuriin liittyvä. Ja puhu itsellesi rohkaisevasti, arvosta itseäsi. Ja kun tumputan, ihaile kulliasi ja sitä vahvaa roiskaisen - tumppu on iloinen asia.

Vierailija
11/28 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikille ei sooloseksi oo ratkaisu. Ja hyvä niin. Itse koen sen nöyryyttävänä.

Kandee etsiä kumppani - mun aviomies päätti alkaa tietoisen pihtailun. Satuttaa kyllä,koska itselle on seksi ollut tosi iso osa suhdetta.

No nyt etsin ihmistä joka rakastaisi minua suhteen joka alueella. Hyvää kannattaa odottaa vaikka häpärit olisivatkin tulessa!

Uuhh, kun pääsisin työntämään paksun terskani tulisten häppäriesi väliin, lipsutella siinä hitaasti edestakaisin pikkuhiljaa kiihdyttäen ja painuen aina vain syvemmälle ja samalla rakastaa jokaista osa-aluettasi. Hyvää uutta vuotta kulta. M51

Vierailija
12/28 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumputtaminen helpottaa ainakin vähäksi aikaa. Muuten ei pysty keskittymään oikein mihinkään, kun lähes koko ajan seisoo ja pallit ovat pinkeät & himot päällä. 

Tiedän tunteen, mutta se helpottaa myöhemmin jos lopetat runkutuksen. Kunhan hormonit tasottuu ja ruumis tottuu on jo paljon helpompi olla. Harrasta raskasta urheilua: ajatukset muualle eikä energiaa jää panetukseen. Runkkaamisen lopetus onnistuu jos vain tekee itsensä kanssa sopimuksen. Elämä paranee.

Vierailija
13/28 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos tämä tunne tulee, vaikka saa säännöllisesti seksiä? Ei kylläkään niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
14/28 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse runkkaan, että pystyn paremmin keskittymään tärkempiin asioihin, kuin naisiin.

Vierailija
15/28 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot juuri hyvä noin. Sä kaipaat suhdetta, jossa saat läheisyyttä ja hellyyttä seksin yhteydessä eli rakastelua. Kaikkea hyvää ja onnea kumppanin löytämiseen.

Vierailija
16/28 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan koin tumputuksen jälkeisen olon masentavaksi. Mutta nykyisin en enää. Olen oppinut tumputtamaan vaimonikin edessä ja miettimään asian niin että minulla on oikeus tyydytykseeni. Toki se on auttanut paljon että sen jälkeen kun olen tullut vaimo ottaa vielä hellästi suihin ja nuolee spermat. Vaikka se ei enää orgasmia tuokaan niin ainakin hyväksynnän tunteen.

Vierailija
17/28 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli teininä kauhean syyllinen olo heti kun olin lauennut.

Vierailija
18/28 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tai

sit en?

Vierailija
19/28 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tai tietenkin: T u m p u t t a m i n e n.

Ja mistähän tämä aina kumpuaa?

" Incel-sana viittaa pääasiassa verkkofoorumeilla elävään miesten alakulttuuriin, jossa miehet kokevat, että heidän seksitön elämänsä on naisten vika. Osa incel-miehistä sortuu naisvihaan, fantasioi naisiin kohdistuvasta väkivallasta tai jopa toteuttaa nämä teot.

Miten yleisestä ilmiöstä on lopulta kyse? Ovatko naisviha ja naisiin kohdistuvat väkivallanteot automaattinen seuraus siitä, jos mies jää ilman seksiä? "

Ja voihan se olla niinkin: jotain yksinäisyydestä aina kumpuaa? T u m p u t t a j a t . .

Vierailija
20/28 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, mutta se helpottaa myöhemmin jos lopetat runkutuksen. Kunhan hormonit tasottuu ja ruumis tottuu on jo paljon helpompi olla. Harrasta raskasta urheilua: ajatukset muualle eikä energiaa jää panetukseen. Runkkaamisen lopetus onnistuu jos vain tekee itsensä kanssa sopimuksen. Elämä paranee.

Runkkaamisen lopettaminen ei ole miehille terveellistä koska säännöllinen runkkaaminen vähentää eturauhassyövän riskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi