Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurakunnan pastori katsoo vähän liian kauan ja tulee vähän liian lähelle..

Vierailija
30.12.2016 |

Olen tullut uskoon pari vuotta sitten ja käynyt paljon eräässä seurakunnassa. Olen lähes alusta asti huomannut, miten yksi pastori siellä katsoo minua vähän liian kauan ja tulee usein liian lähelle. Alussa ajattelin, että kuvittelen vain, mutta ei tämä voi enää mennä sen piikkiin.

Jos kerron asiasta eteenpäin niin eihän minua kukaan usko, olen vasta uskoontullut ja tämä mies on toiminut seurakunnassa varmaan kymmenenkin vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis reilu 20v ja tämä pastori on n.40v.

Vierailija
2/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut ne on pastorillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokase sille jotain tai tee raja, pidä itse rajasi! koska aina riittää lähentelijötä niin seurakunnassa ja ihan missä tahansa.

Tiedän, että on vaikeaa, mutta ihan itsesi takia. Mä ymmärrän sua!

Vierailija
4/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulla huonosti tai haluaa, että toinen ymmärtää pastorin huomioivan. Itse huomannut vastaavaa reagointia aloilla missä pitää puhua ja tulla kuulluksi, esim diplomaateilla. Toki kannattaa ottaa puhuen esille jos käytös vaivaa ja jos siitä ei käytös muutu niin sitten on eri asia.

Vierailija
5/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokase sille jotain tai tee raja, pidä itse rajasi! koska aina riittää lähentelijötä niin seurakunnassa ja ihan missä tahansa.

Olen käynyt nyt paljon vähemmän seurakunnassa kun ahdistaa mennä tuon ihmisen takia. En oikein tiedä mitä tehdä :(

Ap

Vierailija
6/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea? Ehkä pastori elää puutteessa. Lähde mukaan flirttiin ja katso, mihin se johtaa. :)

Vierailija
7/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lähelle hän tulee? Koskettaako? Kuinka pitkään hän katsoo? Onko ilme iloinen vai vakava?

Vierailija
8/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naapuriseurakunnan tilaisuuksiin. Tai oman srk:n tilaisuuksiin, joissa on joku toinen pastori.

Kuka muuten edes käyttää tuollaista "pastori"-sanaa?

Vierailija
9/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka lähelle hän tulee? Koskettaako? Kuinka pitkään hän katsoo? Onko ilme iloinen vai vakava?

Sillä tavalla, että se menee rajan yli. En sen tarkemmin avaa kun nämä tiedot riittää kyllä.

Ap

Vierailija
10/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä Mitro?

Vierailija
11/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tätä. Itse ne omat rajat pitää asettaa että  mihin suostuu, eikä vaan valittaa kun muut kähmii tai kohtelee ikävästi.

Vierailija
12/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä Mitro?

kuulostaa tutulta

Vierailija
13/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pastorista, mutta seurakuntatädit on yhtä lailla opetettu lääppimään kaikkia vanhuksista lapsiin ja pitämään kädestä kiinni yksinäisiä ja onnettomia. Estoisimmatkin uskovaiset oppii nämä käytännöt käännytyskursseilla.

Vierailija
14/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt nyt paljon vähemmän seurakunnassa kun ahdistaa mennä tuon ihmisen takia. En oikein tiedä mitä tehdä :(

Ap

Hei hienoo, kun oot uskossa!:) mäkin oon! ja siis mulle on käynyt kans noin seurakunnassa, mut ei pastorin kaa,,,, mutta sä voit, vaikka tokasta "mee siitä nyt vähän kauemmaks" et sä silti oo ilkee, voi olla, että se tilanne on ehk vähän hämmentävä ja ihmeellinen, mut sano jotain tai oo vähän töksäyttävä:) Mä en haluis, et sen ihmisen takia joutuis käymään vähemmän ks. paikassa..koska se ks. ihminen ei sais saada niin isoo" valtaa" sun menoihin, mut mä ymmärrän, että on tosi ahdistavaa. Oon itsekkin joutunut seurakunnassa sanomaan rajoja ja kyllä, joutunut työpaikallakin. 

Vierailija
15/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnat on täynnä kaiken maailman pervoja.

Vierailija
16/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ymmärrän et on raskasta. Valitettavasti seurakunnan piirissä on noita kähmijöiksikin sanottuja pastoreita yllättävän paljon. Seurakunta on lopulta miehinen ympäristö. Osoituksena siitä on usein lähes pelkkiä miehiä pastoreina ja johtaja-asemissa.

Toivon et hakeudut muualle ennenkuin hän hyväksikäyttää sinua tavalla tai toisella. Siirry ympyröihin joissa on pelkkiä naisia tai joissa on asiallisia miehiä. Seurakunnissa nyt vaan non noita hyväksikäyttäjiä ihan sen takia, ettei kukaan uskalla niistä siellä puhua koska "sitten seurakunta saa huonon maineen". Kähmijät ovat siis siellä syytesuojassa ikuisesti... Raskas asia huomata, mutta onneksi olit hereillä alusta asti. Reippaasti vaan muualle.

Vierailija
17/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av.puomit hälyttää =Provo

Vierailija
18/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi mulle unelmaskenaario. Täytyykin ruveta uskovaiseksi. :)

Vierailija
19/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä joku pienempi lahko tai suuntaus?

Vierailija
20/26 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n mukaan lääkärit, papit ja sairaanhoitajat ovat täydellisiä eivätkä todellakaan tee virheitä tai mitään väärää saatika moraalitonta. Olet ymmärtänyt asian väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän