Seurakunnan pastori katsoo vähän liian kauan ja tulee vähän liian lähelle..
Olen tullut uskoon pari vuotta sitten ja käynyt paljon eräässä seurakunnassa. Olen lähes alusta asti huomannut, miten yksi pastori siellä katsoo minua vähän liian kauan ja tulee usein liian lähelle. Alussa ajattelin, että kuvittelen vain, mutta ei tämä voi enää mennä sen piikkiin.
Jos kerron asiasta eteenpäin niin eihän minua kukaan usko, olen vasta uskoontullut ja tämä mies on toiminut seurakunnassa varmaan kymmenenkin vuotta.
Kommentit (26)
Näköjään ja pahinta tässä on se että olen itse mies ja tämä pastori on naimisissa oleva ukkomies. Tulee aina uimahallissa ihan kiinni istumaan saunassa ja hieroo itseään viereisessä suihkussa. Yök. . Ei mitään häpyä nykyään ihmisillä. Pelkään että joku kerta vedän sitä vielä turpaan. Siitähän se kohu nousisi pienellä paikkakunnalla. Varmaan tosi innoissaan on vihkimässä homopareja kirkossa avioon ensi vuonna.
itsekin olen uskossa, mutten käy srkssa, kun luterilaiset on niin kirjaimeen kuollutta uskontoa ja vihaan naispappeutta ja lesboja
mutta jonkun hellarisrknna johtajaksi ja pastoriksi voisin ruveta itse, ei jaksa istua kuuntelemassa muiden saarnoja ja uskovien musiikkikin on nykyään sellaista naismaista pomputusta ja hillsong-paskaa
pastorina varmaan saisin nuoren kauniin neidon vaimoksikin kun itselllä ikää 45 ja naimaton, mutten jaksa varmaan mennä minnekään
Esimiehelleen kannattaa puhua. Jos pystyt kertomaan asian jollekulle seurakuntalaisellekin, joka ei sitä lakaise maton alle, niin pyydä pitämään silmällä miehen liikehdintää. Ei tarvitse sitten jäädä sana sanaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut uskoon pari vuotta sitten ja käynyt paljon eräässä seurakunnassa. Olen lähes alusta asti huomannut, miten yksi pastori siellä katsoo minua vähän liian kauan ja tulee usein liian lähelle. Alussa ajattelin, että kuvittelen vain, mutta ei tämä voi enää mennä sen piikkiin.
Jos kerron asiasta eteenpäin niin eihän minua kukaan usko, olen vasta uskoontullut ja tämä mies on toiminut seurakunnassa varmaan kymmenenkin vuotta.
Luin kerran"tutkimuksesta" jossa todettiin, että papit ovat kaikista ammattikunnista kaikkein viriileimpiä.
Mikä ei ole ihme sillä paljon kahvia, kermaa, kananmunavoileipiä ja eri ikäisiä naisia tarjolla...?
Eräs pappi pisti vanhan muijan kiertoon ja tekaisi nuoren kanssa heti pojan.
-Esitteli sitten ylpeänä pojan kuvaa vanhalle mummulle, joka totesi omapapin mentyä, että piru se asuu pappilassakin!
Varo ettei se houkuttele sua lemmenkoppiin....
Nuo pappistyypit osaa olla aika perverssejä, tiedän muutamia. Ne harrastaa ties mitä sadomasopiiskausleikkejä! Ihmisiä nekin on ja hyvä niin. Tiedän myös papin joka ryhtyi alalle vain siksi, kun silloin on niin suuri vaikutusvalta muihin ihmisiin...