Nainen, kuinka kiitollinen olet asevelvollisuuden suorittaneille miehille?
He suojelevat maata vihuilta, jotta sinun ei tarvitse. Kerro kiitollisuutesi määrä asteikolla 1-5.
Herra kersantti
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha whatevö xD
N15
No eihän se varmaan kiinnostakaan, kunhan joku muu hoitaa maanpuolustuksen puolestasi. Kiittämätön pentu. Tuollaiset nulikat pitäisi lähettää Afganistaniin asumaan. Osaisitte sitten arvostaa etuoikeutettua asemaanne Suomessa.
Etuoikeutettu asema?! Ehkä ennemmin tasa-arvoinen
Koskeeko asevelvollisuus naisia? Aivan, etuoikeutettu asema.
Tässä verrattiin naisen asemaa Afganistanissa asevelvollisuuteen. Vuosi elämästä intissä versus ihmisoikeudet? Hohhoijaa teidän kanssa
Eihän verrattu. Olet naurettavan tyhmä. Afganistanissa eläminen avaisi teidän naisten silmät sen suhteen kuinka hyvin teidän asiat täällä on. Teillä on vähemmän velvollisuuksia kuin miehillä, joten asemanne on etuoikeutettu. Todella yksinkertainen asia, jota sinä et kuitenkaan kykene ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iha whatevö xD
N15
No eihän se varmaan kiinnostakaan, kunhan joku muu hoitaa maanpuolustuksen puolestasi. Kiittämätön pentu. Tuollaiset nulikat pitäisi lähettää Afganistaniin asumaan. Osaisitte sitten arvostaa etuoikeutettua asemaanne Suomessa.
Etuoikeutettu asema?! Ehkä ennemmin tasa-arvoinen
Koskeeko asevelvollisuus naisia? Aivan, etuoikeutettu asema.
Tässä verrattiin naisen asemaa Afganistanissa asevelvollisuuteen. Vuosi elämästä intissä versus ihmisoikeudet? Hohhoijaa teidän kanssa
Eihän verrattu. Olet naurettavan tyhmä. Afganistanissa eläminen avaisi teidän naisten silmät sen suhteen kuinka hyvin teidän asiat täällä on. Teillä on vähemmän velvollisuuksia kuin miehillä, joten asemanne on etuoikeutettu. Todella yksinkertainen asia, jota sinä et kuitenkaan kykene ymmärtämään.
Se että muualla on asiat huonommin, ei tarkoita että täällä asiat olisivat täydelliset tai että niitä ei voitaisi parantaa. Erittäin yksinkertainen asia vaikket ilmeisesti ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanko asiaan sitten kun sulla on jtn konkreettista esittää siitä miten sinä olet tätä maata suojellut? Esim. jokin taistelu josta olet selvinnyt hengissä ja tappanut x vihulaista? Sotkussa lorvimista ei katsota maan turvaamiseksi.
Vuosi elämästä ja työurasta ei mielestäsi ole uhraus?
Minä olen uhrannut monta vuotta elämästäni ja työurastani sotilaan vaimona ulkomaankomennuksilla. Oletko minulle vielä kiitollisempi? (Itse asiassa kansainvälisissä tehtävissä maailmalla sitä perhettä oikeasti muistetaan kiittää.)
Ja miten tämä vapaaehtoinen "uhrauksesi" hyödytti suomea?
Veikkaan, että aika paljon enemmän kuin rivivarusmiehen uhraus, koska olen mahdollistanut erittäin pätevän miehen toiminnan hyvin keskeisissä kuvioissa.
Joko aloittaja on laittanut kansalaisaloitteen vireille asevelvollisuuden lakkauttamiseksi?
Addressikin kelpaa, jos kansalaisaloite on liian vaikea.
Vierailija kirjoitti:
Joko aloittaja on laittanut kansalaisaloitteen vireille asevelvollisuuden lakkauttamiseksi?
Eihän ap edes sanonut haluavansa muuttaa nykytilannetta. Hän kysyi, että kuinka paljon te naiset arvostatte miehiä, jotka maanpuolustuksen puolestanne hoitavat. Jonkunhan se on kuitenkin hoidettava, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Tasan yhtä kiitollinen kuin esim ensiapukurssin käyneillekin.
Lienen hyvä vastaaja tähän, kun olen molemmat suorittanut. Toinen oli muutaman viikon kurssi, jonka suoritin työajalla palkan juostessa ja toinen oli vuoden kestävä, palkaton ja joskus ympäri vuorokaudenkin jatkuva palvelus, joka oli vaativuudeltaan n. tuhatkertainen johonkin helvetin ensiapukurssiin verrattuna. Vain nainen, jolla ei ole hajuakaan intistä, voi edes esittää noin typerän vertauksen, jossa intin käyminen rinnastetaan ensiapukurssiin. Jotkut naiset vain ovat tästä elämästä pihalla kuin lumiukot.
Tasan yhtä kiitollinen kuin esim ensiapukurssin käyneillekin.