Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh, kuulin huhun itsestäni :D

Vierailija
30.12.2016 |

Minut oli kuulema nähty joulun aikaan kotikunnassa hortoilemassa rikkinäisissä vaatteissa keskustassa. Juu juu... en mennyt jouluksi kotiin, vanhemmat tuli tänne. Kivaa. Onneksi muutin kauas tuosta tuppukylästä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus. Nyt sielä supistaan, miten huonosti sulla menee.

Vierailija
2/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulin muistaakseni 15-vuotiaana huhun, jonka mukaan seurustelen jonkun 12-vuotiaan pojan kanssa. Pikkupaikkakunnalla asuin myös ja tämän huhun minulle kertoi silloisen kesätyöpaikkani pomo... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kuullut kuin kerran itsestäni yhden perättömän huhun ja sekin oli ihan ilmiselvä väärinkäsitys. Olenkohan minä jotenkin tylsä ihminen vai eikö kukaan vain kerro minulle, mitä minusta puhutaan?

Vierailija
4/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina niin mukavaa kuulla itsestään juoruja. Mulla esim oli Tälläinen: Olin lähtenyt aikaisin bileistä kotiin nukkumaan. No seuraavaksi friends with benefits suhteeni mies laittaa että tais olla kiva ilta. Ihmettelen tätä ja sanon et ihan hauskaa oli. Myöhemmin kuulen tältä et olin kuulemma pannut jotain tyyppiä siellä bilepaikan saunassa. Ja tää oli kuulemma ihan yleistä tietoa. Et kiva. Luulen et juorun alottajana oli tän miehen ex, joka muutenkin on puhunut minusta pikku huorana.

Vierailija
5/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulin juorun että olisin muuttanut Lapualle!

Voi hyvänen aika,miettikää nyt kuka ihme hullu muuttaisi Lapualle!

Käsittämätön juttu.

Vierailija
6/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei voi olla muu paikkakunta kun Perho?

Vierailija
7/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kuullut kuin kerran itsestäni yhden perättömän huhun ja sekin oli ihan ilmiselvä väärinkäsitys. Olenkohan minä jotenkin tylsä ihminen vai eikö kukaan vain kerro minulle, mitä minusta puhutaan?

Et asu tarpeeksi pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
8/8 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et asu tarpeeksi pienellä paikkakunnalla.

No minusta 8000 asukkaan paikkakunta on aika pieni.