Hakemus rakastajattaren löytämiseksi, mitä muuttaisitte
Mitä muuttaisitte ilmoituksestani?
--------
Suoraan sanottuna minulla ei oikeastaan mitään hajua miten pitäisi toimia. (Vinkkejä, kiitos). Rehellisesti sanottua etsin päätarkoituksena seksiseuraa, en kylläkään lyhytaikaista. Parin vuosikymmenen ajan ollut yhden naisen mies ja vähän samoilla linjoilla ajattelin pysyä.
Olen ja pysyn naimisissa, lasten, lainan ja tottumuksen takia. Seksiä ei enää riittävästi ole, eikä luultavasti tule, tähän liittoon (vaimolla on jo rakastaja).
Jännittää vaan löytyykö samanlaista/sieluista partneria täältä. Joku jolla on avioliitto, miksi on ja miksi pysyy, ei minulle tietenkään kuulu, mutta seksiä ei enää ole. Miksei ole? Kiihko on vaan hiipunut ja päivittäiset rutiinit ovat tilalla korvaajina. Ja jotenkin tuntuu, että vähän enemmän elämä voisi vielä antaa. Elämä ilman seksiä ei kovasti houkuta, joten etsiskelen nyt siis rakastajarta. Kokemusta parisuhteen ulkopuolisista suhteista ei ole, mutta olen kyllä utelias ja halukas oppimaan, miten sellaisissa toimitaan.
Seksin suhteen olen aika avomielinen. Jos molemmat tykkää, niin siitä vaan. Jos toinen tykkää ja toinen ei, on keskustelun paikka. (Jos kumpikaan ei tykkää niin ei ihmeessä!)
Kommentit (6)
Voisit vähän karsia tuota selittelyä. Jos joku samassa tilanteessa oleva hakee seuraa, hän tietää nuo asiat jo. Lisää hiukkasen himoa ja elämänjanoa. "Pilluaaaaa!" Ei se sun asiallisuutta mitenkään hälvennä. Muista sanoa kättelyssä, mitä todella etsit, ettet tuhlaa kenenkään aikaa.
Jaarittelet koko "hakemuksen" siitä, että olet seksittömässä avioliitossa oleva mies, joka haluaa seksipartnerin, mutta et kerro itsestäsi mitään etkä liioin kerro mitä toivot rakastajatarelta.
Ensimmäisenä minä haluaisin tietää seuraavat asiat:
-ikäsi ja ikätoiveesi naiselle
-asuinpaikkasi
-millaista seuraa haet, pelkästään seksiä vaiko myös muuta yhdessäoloa mahdollisuuksien mukaan
-tuore kuva mukaan (pelkkä seksisuhde vaatii ulkonäöltä enemmän kuin syvempi seurustelu, koska seksuaalisen vetovoiman syntymiseen ei pääse romanttiset tunteet juuri vaikuttamaan.)
-milloin ja miten ajattelit tapaamisten järjestyvän
Lisäksi mua kiinnostaisi kyllä tietää sekin, että miksi seksi avioliitossa on loppunut. Se seikka, että vaimollasi on jo rakastaja viittaa siihen, ettei ongelma ole ainakaan vaimon yleinen seksuaalinen haluttomuus, joten onko siihen joku syy, ettei hän halua juuri sinua? Vai lakkasitko sinä ensin haluamasta häntä?
Vierailija kirjoitti:
Missä se hakemus oli? Tässä oli jaarittelua ja jahkailua siitä, miksi olet päätynyt hakemaan avioliiton ulkopuolista seksiseuraa. Päähänpistosi vaikuttaa olevan niin idea-asteella, ettet itsekään tiedä millaista naista haet, saati mitä hänen kanssaan tekisit. On itsestään selvää, että ette tekisi asioita, joita kumpikaan ei halua - ei sitä tarvitse erikseen sanoa.
Jos olisin hakemassa* seksiseuraa miehestä, haluaisin tietää faktat iästä ja ruumiinrakenteesta lähtien sekä millaista seksiä, missä ja miten usein mies haluaisi. Lisäksi toivoisin ilmoituksessa olevan jotain hauskaa ja sympaattista joka saisi minut pitämään miehestä tai ainakin ajattelemaan häntä ihmisenä, ei niljakkeena joka suunnittelee pettävänsä vaimoaan.
*Täsmennys: en ole hakemassa. Elän seksittömässä liitossa ja olen sopeutunut asiaan enkä halua pettää miestäni. Terveisin keski-ikäinen nainen
hattua nostan et halua pettää mutta kun moni haluaa naisistakin. tämä on tavallaan yhteiskuntaan sopeutumista kun pysyy lestissään mihin on mennyt. aina niistä hypyistä aiheutuu menetyksiä joillekin
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi mua kiinnostaisi kyllä tietää sekin, että miksi seksi avioliitossa on loppunut. Se seikka, että vaimollasi on jo rakastaja viittaa siihen, ettei ongelma ole ainakaan vaimon yleinen seksuaalinen haluttomuus, joten onko siihen joku syy, ettei hän halua juuri sinua? Vai lakkasitko sinä ensin haluamasta häntä?
Tämä on erittäin hyvä pointti. Lisäksi huomioni kiinnittyisi siihen, että mies ensin sanoo että seksiä ei nykyisessä liitossa ole riittävästi, mutta hetkeä myöhemmin hän sanoo että sitä ei ole (ollenkaan). Kumpi on totta ja onko miehen käsitys totuudesta yhtä venyvä muissakin asioissa?
Huomauttaisin myös, että jos ap sen toivomansa rakastajattaren onnistuisi löytämään, niin suhteessa mennään naisen ehdoilla. Jos nainen ei jotain (tiettyä seksiaktia) halua, niin siitä ei edes neuvotella, vaan mies kunnioittaa naisen mieltymyksiä.
Voi pyh. Kyllä on tyhjää elämää tuollainen.
Missä se hakemus oli? Tässä oli jaarittelua ja jahkailua siitä, miksi olet päätynyt hakemaan avioliiton ulkopuolista seksiseuraa. Päähänpistosi vaikuttaa olevan niin idea-asteella, ettet itsekään tiedä millaista naista haet, saati mitä hänen kanssaan tekisit. On itsestään selvää, että ette tekisi asioita, joita kumpikaan ei halua - ei sitä tarvitse erikseen sanoa.
Jos olisin hakemassa* seksiseuraa miehestä, haluaisin tietää faktat iästä ja ruumiinrakenteesta lähtien sekä millaista seksiä, missä ja miten usein mies haluaisi. Lisäksi toivoisin ilmoituksessa olevan jotain hauskaa ja sympaattista joka saisi minut pitämään miehestä tai ainakin ajattelemaan häntä ihmisenä, ei niljakkeena joka suunnittelee pettävänsä vaimoaan.
*Täsmennys: en ole hakemassa. Elän seksittömässä liitossa ja olen sopeutunut asiaan enkä halua pettää miestäni. Terveisin keski-ikäinen nainen