Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisilla tuloilla olette saaneet luottokortin ja mikä luottoraja?

Vierailija
29.12.2016 |

Kiinnostaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko luottokorttia saada jos on ollut luottotiedoton joskus? Säännölliset tulot ja vakityö.

Jos ei enää ole, niin voi.

Vierailija
42/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettotulot/kk 1900 e. Luotto 5000 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija olen, tulot ovat opintolaina ja opintotuki. Luottoraja 2500€ luottokortilla. En kyllä käytä sitä mihinkään ellei jokin hajoa/kissa tarvitse lääkäriä.

Vierailija
44/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Man får inte kreditkort. Sådana beviljas av kreditinstitutioner åt sådana ansökare som har sitt i skick och betalar avgift för korten. Kreditkorten är varken välgörenhet eller gåvor.

Vierailija
45/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole säännöllisiä tuloja. Saattaa mennä vuosikin että ei ole tuloja. Luottoa olen aina saanut niin paljon kuin olen pyytänyt, tällä hetkellä on 20k raja luottokortissa.

En tiedä minne rajan laittaisivat. 

Sulla on ilmeisesti aika runsaasti varallisuutta kun pystyt vuoden elämään ilman tuloja ja saat tuollaisen luottorajan?

Vierailija
46/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Man får inte kreditkort. Sådana beviljas av kreditinstitutioner åt sådana ansökare som har sitt i skick och betalar avgift för korten. Kreditkorten är varken välgörenhet eller gåvor.

Mutta ulkomailla ja etenkin Euroopan ulkopuolella matkustaessa ei kai pankkikortti edelleenkään käy maksaessa tai automaatista rahaa nostaessa? Pitää olla luottokortti. Itse asiassa ulkomaille reissatessa kannattaa olla kaksi erii luottokorttia (esim. Mastercard ja Visa) eri luottolaitoksilta (esim. Nordea ja Danske), siltä varalta että toinen varastetaan tai kortti ei toimi esim. palvelunestohyökkäyksen vuoksi. 

Vierailija
47/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amkin aikana sai kortin jossa 2000e raja. Nostin 10 000 euroon kun sain töitä, palkka oli 2300e/kk brutto

Aika korkea luottoraja 10000 euroa. Mulla on 500 euroa ja nettotulot n. 3000 euroa/kk. Saan pientä joustoa luotolla ja sen helposti seuraavassa kuussa maksuaikakortin luottona korottomasti maksettua palkallani. Jos tarvitsen ulkomaanmatkaa varten isomman limiitin luottokorttiin niin saisin kai sitä nostettuakin mutta useimmiten olen siirtänyt talletustililtäni luottokortin luottotilille sen minkä tarvitsen. En sitten tiedä että jos luottokorttiin sisältyisi jokin matkan peruutusturva tms. niin korvaisiko se peruutusturva tuollaisella siirretyllä rahalla maksetun matkan peruuntumisen. 

Vierailija
48/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika pieni luottoraja. Yleensä nostan sen ylemmäs siihen summaan, mihin esim. matkan maksu vaatii. Suurimmillaan kai oli 7000€. Mutta lasken sen alemmas heti, kun se on mahdollist.a 

Vierailija
49/49 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme luottokorttia, jokaisessa 5000€ raja, tulot n. 47000€.

Ensimmäinen ollut jo 35 vuotta, silloin taisi luottoraja olla paljon alempi, Ensi hakemalla en saanut; sain silloiselta Luottokunnalta nyhdettyä tiedon, että olin ollut työpaikassa alle vuoden, siksi en saanut korttia. Kun vuosi tuli täyteen, hain korttia uudelleen ja silloin sen sain.

Luottorajoihin taitaa vaikuttaa myös luottohistoria, lainojen määrät, asumismuoto, postinumero, siviilisääty, sukupuoli, ikä. Näistä lasketaan jonkinlainen pisteytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän