Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän huvitti kun Espoossa Lidlissä pukumies

Vierailija
29.12.2016 |

pakkasi ostoksiaan useampaan samanlaiseen Stockan kestokassiin. Jäin sitten miettimään, et pitääkö feikata naapureille vai peräti naisystävälle et Herkussa on käyty. Ja ei, en usko et oli ihan vaan ainoastaan sattumalta kolme kappaletta niitä Stockan kasseja mukana...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuskin ne sattumalta oli mukana, eiköhän niillä ollut tarkoitus kantaa ostokset kotiin.

Mullakin on K-kaupan kestokassi joka paikassa, koska en halua ihmisten tietävän minun käyvän S-marketissa.

Vierailija
2/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulemma lataa puhelimensakin vain töissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kyllä voi tietää että oliko se sattumaa vai ei. 

Vierailija
4/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten Urpo tajua että fiksuhan se oli kun ei tarvi turhaan ostaa uusia kasseja ja stockan kasseissa on hyvät kantokahvat.

Vierailija
5/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käy sekä Stockkalla että Lidilissä. Stockan kassit ovat paremman mallisia ja mukavamman kokoisia (vähän pienempiä) kuin muut. Miehet suosivatkin monesti Stockan pusseja.

Vierailija
6/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten pahansuopien kirjoitusten välttämiseksi pakkaan itse aina Alkon kasseihin.

Vierailija
7/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten Urpo tajua että fiksuhan se oli kun ei tarvi turhaan ostaa uusia kasseja ja stockan kasseissa on hyvät kantokahvat.

Moikka Pukumies! Ymmärrän kyllä, mustakin on noloa kantaa Lidlin kasseja autosta kotiin. Lidlin kestokassit on kuitenkin isompia ja parempia kuin muiden kauppojen.

Vierailija
8/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole totta, kaveri on töissä Espoon Lidlissä ja kertoi ettei tuollaista ole tapahtunut heillä.

Huono provo, eli ei jatkoon.

Vierailija
9/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin tänään Alepassa, ja oli vahingossa K-kaupan kassi mukana. Hävetti kieltämättä. 

Vierailija
10/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole totta, kaveri on töissä Espoon Lidlissä ja kertoi ettei tuollaista ole tapahtunut heillä.

Joo, Espoossa on nimenomaan yksi Lidl, joka on niin hiljainen että sen ainoakainen kassa ehtii katsastaa jokaisen asiakkaan pakkaamisen erikseen :)

Vierailija
11/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tutttava perheessä rouva käy Stokkalla ja mies Lidlissä. Ja mies on Pukumies. Mulle kertoi että tykkää käydä Lidlissä kun siellä käy nopeasti, sinne on lyhyt matka ja kaupan kiertäminen käy todella nopeasti. Rouva taas tekee monen tunnin ruokakauppareissuja Stokkalle, ehkä se käy vähän muuallakin kuin ruokaosastolla.

Vierailija
12/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä pakkaankin ostokset sekä Stockan että Lidlin kasseihin yhtä aikaa! Joskus jopa Stockan Herkussa saatan kaivaa käsilaukun pohjalta Lidlin muovikassin ja pakata herkut siihen. Mitäs siihen sanotte!

Vierailija
13/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen pakannut Stockan osotokset Lidlin kassiin. Tieto varmasti kiinnostaa monia palstalaisia.

Vierailija
14/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan pukumiehen vaimo. Laitan sen autoon aina kasan kestokasseja, myös Stockan, ettei vahingossakaan kanna muovipusseja kotiin. Ja naapurit tietää, että käydään Lidlissä. Kaikki tässä kulmilla käy. Täytyypä laittaa miehelle mukaan noita ite tekemiäni kirjoiltuja kangaskasseja ni saa av taas ihmetellä, että pukumies nähty pusseineen Lidlissä.

Vierailija
15/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen häpeämistä Lidlin kasseissa on tai Lidlissä käynneissä?

Vierailija
16/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Espoossa on nimenomaan yksi Lidl, joka on niin hiljainen että sen ainoakainen kassa ehtii katsastaa jokaisen asiakkaan pakkaamisen erikseen :)

Nyt puhutaankin siitä Espoon parhaimmalla alueella olevasta Lidlistä.

Espoo-sana paljasti aloituksen provoksi, olisi aloittaja edes keksinyt että tällaista olisi tapahtunut Helsingissä niin se voisi mennä läpi, mutta kun koko Suomi tietää että Espoo on Suomen hienoimpia paikkakuntia niin pitää keksiä negatiivisia juttuja espoolaisista.

Vierailija
17/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies käy lidlissä ja on varakas, nopeaa ja helppoa. Ja hyviä tuotteita.

Vierailija
18/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä maailmassa tapahtuu kun kulkee silmät auki!

Vierailija
19/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakkaan joskus Alkon ostokset marketin kassiin mutta johtuu siitä että ostan yleensä ensin marketista enemmän kasseja kuin olisin tarvinnut. Lisäksi Alkon mustat kassit ovat turhan pienikokoisia. Naapurini varmaan kuvittelee että yritän piilotella Alkon viinaksia marketin kasseissa?! :DDDDD

Vierailija
20/26 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jaksako tuota provohuutelua. Olen toki itsekin espoolainen ja käyn Lidlissä. Eikä siinä ole tietenkään mitään noloa, paitsi jos yrittää feikata että se Lidl on Stocka! t. Ap