Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi liikkua julkisilla paikoilla Reino-tossuissa????

Vierailija
29.12.2016 |

Juuri näin Lidlissä naisen jolla oli ihan normivaatteet (farkut, toppatakki...) ja sitten jalassa nuhjaantuneet vaaleanpunaiset Reinot 😐 Ja näitä tulee vastaan kyllä muutenkin, kyllä tässä crocsit jää toiseksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele, mulla oli vain toisessa jalassa Reino, toisessa kunnon kenkä. Toiseen jalkaan ei mahdu nyt muu jalkine, kun sitä on vähän operoitu.

Vierailija
22/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain valkoinen roskaväki käy Lidlissä vaaleanpunaisissa Reinoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sisätossut!!! Niillä ei saa liikkua ulkona!!! Liukastutte vielä senkin tolvanat! Tulee pipi päähän!

Esimerkiksi Helsingissä on tällä hetkellä +4c ja kadut ovat sulat, joten aika taikuri saa olla, jos liukastuu. Käyn välillä lähikioskilla tai -kaupassa reinoissa, samoin vien roskat ne jalassa, voin käydä pumppaamassa fillarin renkaan sisäpihalla jne.

Vierailija
24/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heitin avantoreissun pari päivää sitten vaaleanpunaisissa reiskoissa. Sallitaanko se? Aion tehdä niin ensi viikollakin...

Vierailija
25/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinot ovat vedenkestävät, uusilla pohjilla voi kävellä talvisinkin turvallisesti (kunnes pohja kuluu ja muuttuu liukkaaksi), ovat kauniin väriset (omistan vihreät), nopeat laittaa jalkaan, eivät ala haisemaan, ovat lämpimät ja tukevat. Sen takia.

Vierailija
26/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljin niillä myös ympäri Lontoota kunnes kuluivat puhki. Olivat niin hyvät jalassa. Edes hienoimmilla alueilla kukaan ei edes vilkaissut kahdesti.

Vierailija
27/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinojahan tuunataankin nykyään. Eläköön Reinot! Kireä pipo sillä joka Reinoista ärsyyntyy.

Perustetaan vastarintaliike tunnuksella

Reinot kaikille, pakolliset julkisilla paikoilla!

Vierailija
28/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä laitan ne jalkaan joka välissä kun menen ulos näppärät jalassa kuin lähtee kessulle pihalle.ovat myös mukavat kauppakengät melkein aina jaloissa,ei kylläkään kaverin,sukulaisten vierailulla.Aiemmin kuljeskelin samalla lailla muovitossuissa mutta lopetin niiden käytön kun markkinoille alkoi tulla reijitettyjä muovitossuja,niistä kun tuli aina kosteus sisälle ja sitten oli sukat märät aina.

Vierailija
29/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulikin mieleeni että mun on jo kauan sitten pitänyt hommata Reinot. Näyttäisi olevan kivannäköiset Zonta-Reinot vain 25 e, taidan laittaa tilauksen menemään. Osaako joku Reinoja käyttävä sanoa onko koot millaisia? Käytän sekä 38 ja 39, kumpikohan olisi parempi?

Vierailija
30/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kerran nuoren pojan, joku 16-17-vuotiaan reinoissa. Oli ihan söötti. 🤗

Vierailija
31/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän vain käsintehtyjä italialaisia nahkakenkiä.

Onko olemassa jalantehtyjä kenkiä?

Vierailija
32/32 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta tulikin mieleeni että mun on jo kauan sitten pitänyt hommata Reinot. Näyttäisi olevan kivannäköiset Zonta-Reinot vain 25 e, taidan laittaa tilauksen menemään. Osaako joku Reinoja käyttävä sanoa onko koot millaisia? Käytän sekä 38 ja 39, kumpikohan olisi parempi?

no liian väljät ei ole hyvät jalassa mutta kokeilemalla kaupassa löytää sopivan koon,niissä saattaa  jalan koko kengässä olla suurempi,pienempi mitä kengässä lukee.