Muokkaatko somekuviasi rankalla kädellä? Miten kehtaat?
Esim kavennat nenää, kasvoja, muokkaat laihemmaksi yms? Eikö nolota yhtään ettei todellisuus vastaa kuvia, ja tuttusi kyllä huomaavat mitä teet? Tai treffikumppanit? Miksi sitten teet niin?
Kommentit (17)
En. Enkä edes osaisi vaikka haluaisinkin. :D
Itse kokeilin ihan huvin vuoksi ja tottakai näytin kauniimmalta, mutta enhän mä siltä oikeasti näytä niin mitä järkeä:D ap
En muokkaa. Saatan vaihtaa väriä mustavalkoiseksi, koska tykkään mustavalkoisista kuvia, mutta muokkaan naamani jo meikkaamalla, niin ei tarvitse tehdä enää mitään photoshoppauksia. Minun puolestani ihmiset saavat tehdä ihan sellaisia muokkauksia kuin haluavat. Itse meikkaan jo mennessäni postilaatikolle, niin ei auta moittia ketään totuuden vääristelemisestä.
Totuus on k-18 :D Mitä ihmeen väliä sillä edes on?
Mua kyllä huvittaa, kun muutamat ystäväni tekevät tuota. Laittavat selfieitä facebookiin tai instagramiin ja kuvista on muokattu kaikki silmäpussit ja rypyt pois, iho on tasainen kuin muovinukella ja silmiä suurennettu ja kasvoja kavennettu. Ja nää henkilöt on 28-35-vuotiaita perheen äitejä! Ei pysty ymmärtää, mut huvinsa kullakin.
Muokkaan ainoastaan rajaamalla ja sävyä vaihtamalla. Joskus onnistun saamaan siedettävän kuvan itsestäni ja en koe sitä pahana. Tsemppaamaan itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Muokkaan ainoastaan rajaamalla ja sävyä vaihtamalla. Joskus onnistun saamaan siedettävän kuvan itsestäni ja en koe sitä pahana. Tsemppaan itseäni.
Minä en muokkaa kuviani millään tavalla, mutta sen verran "huijaan", että valitsen useista kuvista julkaistaviksi vain parhaat. Niin tosin uskoisin kaikkien muidenkin tekevän.
En edes osaa! Miten se tapahtuu? Ladataanko joku äppi puhelimeen?
Tietysti muokkaan. Kun kerran voin niin tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa puhelimessa on valmiiksi kuvienmuokkaus, jolla voi juurikin kaventaa kasvoja tai nenää, valkaista hampaat yms :D
En muokkaa, en edes osaisi. Harvoin mää kylläkään julkaisen itsestäni kuvia ja melko huonoja nekin vähät, yleensä liittyy johonkin tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa puhelimessa on valmiiksi kuvienmuokkaus, jolla voi juurikin kaventaa kasvoja tai nenää, valkaista hampaat yms :D
Ei mulla oo tai en osaa. Samsung s4
Ei ole kuvia missään somessa,homojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo tai en osaa. Samsung s4
Haluan muokata silmät isommiksi, kasvot ja nenän kapeammaksi, ihon virheettömäksi. Miten sen teen? Neuvokaa.
Kaikki niin tekevät