Onko Malesia hyvä matkailumaa?
Lähinnä siellä käyneet kertokaa kokemuksenne! Tjäreborg taitaa olla ainoa matkanjärjestäjä. Katselin viiden tähden hotellin hintoja mutta how on earth merinäköala voi maksaa kolme tonttuu enemmän kuin perushuone. Mitä kieliä puhutaan? Instinct vetää mua sinne, enemmän Langkawi kuin Borneo.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Koreassa syödään koiranlihaa.
Onko se hyvää?
Kuuluuko sitä syödä soijakastikkeen kanssa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvää?
Kuuluuko sitä syödä soijakastikkeen kanssa vai?
Heh, heh. Taitais jäädä väliin sullakin. Mulla on itselläni koira, ja oon varonut kaakkoisaasiaa.
Mutta Malesia kai kuuluu sivistyneimpiin ja turistiystävällisimpiin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Malaysia Airlines hyvä lentoyhtiö? Sehän on ihan älyttömän lukuisia kertoja rojahtanut taivaalta maan tasalle.
Lukuisia kertoja? Ensimmäinen mikä tulee mieleen, on se kadonnut kone, jonka katoamisen syy ei edelleenkään ole tiedossa. Todennäköisimmin kapteenilla pimahti päässä. Mutta niinhän pimahti myös ihan eurooppalaisen Eurowingsin (Lufthansan tytäryhtiö) perämiehelläkin tässä joku aikaa sitten.
Toinen kerta, se kun venäläismieliset separatistit ampuivat koneen alas itäisen Ukrainan kapinallisalueen yllä. En oikein usko, että tästä voi hirveästi lentoyhtiötä syyttää. Esimerkiksi Finnair lensi myös tuona ajankohtana läheltä kyseistä aluetta, samaten kuten muuten lensi Ankaran ilmatilan yli Turkin tämänvuotisen sotilasvallankaappausyrityksen aikana.
Aivan paska maa koska siellä ei ole piimää!!!
aivan tylsä maa, keväällä kävin kuudessa eri Aasian maassa, Thaimaa (Bangkoko viikko ja etelässä jossain ihme huumesaarella viikko, ihan ok paikka melomista ja kalastin ja rantapummailin, en juonut happy shakea enkä sylnyt happy pizzaa enkä polttanut hasista kuten monet, asuin Bungalowissa)
sitten Malesiaan pari viikkoa, jossain rannalla olin en muista missä, Borneoon en ole ehtinyt. Kuala Lumpur oli todella tylsä paikka ja kaiken lisäksi minut ryöstettiin China Townissa yöllä kun olin juonut halpaa 14 prosenttista olutta liikaa, joku veti puukolla huulen auki ja huomasin pian olevani sairaalassa verissäni ja tikattavana, no 3 tikkiä tuli huuleen, vetäisin tiputusletkut pois ja kävelin ulos sairaalasta. Muutenahan Kuala Lumpuria kehutana turvallisksi. mutta tylsä paikka se on, ihan turha. No onneksi ei ollut korttteja mukana, vain ehkä 50 e.
Sitten Indonesia, menin sinne madventuresin kehumalle järvelle Lake Tobaille, ihan paska paikka sekin, tylsää eikä mitään tekemistä ei yhtään mitään
Lensin sitten Vietnamiin, Saigoniin.. Se oli jännempi paikka ja eksoottisempi vaikak sielläkin yritettiin ryöstää ja viedä ilotaloon. tai ryöstettiinkin tavallaan..... sieltä jonnekin Vietnamin saarelle, sekin on. Veneellä yli ja bussilla kohti Kambutsean rajaa, ja pääkaupunkiin. Kaputseassa yritettiin myydä kadulla koko ajan huumeita ja naisia. Menin sitten pohjoiseen Achor Watiin, ihan tysää rauniokaupunki.
Sieltä Laosiin 4000 saarille, joka oli ihan hieno viikon paikak vaikak teinit sielläkin bilettivät ja vetivät hamppua , itse olutta. Sittne piti keskeyttää matka ja palata pian Suomeen ja sain keskeytyneestä matkasta ja uusista lentolipuista vakuutukselta korvauksen, uudet liput ja 1200 e keskeytyneestä matkasta rahaa.
kaikki tämä opintotuella muka gradua tekemässä
Oikeastaan kaikki turismi on tylsää - yksin siis. Mutta siis Malesia, en menisi sinne. Itse menisin Vietnamiin tai Laos on kans nkunnolla näkemättä ja Burma.
Olimme perheen kanssa Singaporessa ja Malesiassa viime helmikuussa. Kirjoitin aika tarkkaakin matkapäiväkirjaa reissusta: http://kovanlaukunturisti.blogspot.fi/2017/01/singapore-ja-malesia-piet…