Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Malesia hyvä matkailumaa?

Vierailija
29.12.2016 |

Lähinnä siellä käyneet kertokaa kokemuksenne! Tjäreborg taitaa olla ainoa matkanjärjestäjä. Katselin viiden tähden hotellin hintoja mutta how on earth merinäköala voi maksaa kolme tonttuu enemmän kuin perushuone. Mitä kieliä puhutaan? Instinct vetää mua sinne, enemmän Langkawi kuin Borneo.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistimpi versio juntti-Thaimaasta.

Vierailija
2/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista noudattaa islamilaista lakia eli ei alkoholia, naisilla peittävä vaatetus ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan lennä sinne Malaysia Airlinesillä. 

Vierailija
4/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, lisää! Siellä olleet!

Vierailija
5/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus pari kuukautta ja olin kylläbikineissä niin talomme pihalla kuin hotellinkin uima-altaalla.

Vierailija
6/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ja jotenkin mitäänsanomaton maa. Omatoimisesti saat matkan todennäköisemmin halvemmalla kuin Tjäreborgin kautta.

Vierailija
7/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista noudattaa islamilaista lakia eli ei alkoholia, naisilla peittävä vaatetus ym.

Noin 20v sitten muslimien osuus väestöstöstä oli 60%. Monikulttuurinen maa johon kyllä mahtuu monenmoista vähemmän kaapuisaakin kulkijaa.

Vierailija
8/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuala lumpur-langkawi yhdistelmä oltiin Aurinkomatkojen kautta joku vuosi sitten.

Ei valittamista:) lapset viihtyvät myös.

Vierailija
9/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vierailija
10/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu omatoimimatkalla niin, että lennettiin Singaporeen ja sieltä bussilla Kuala Lumpuriin. Kävimme myös Penangin saarella. Mutta itse siis olin enemmän kaupunkilomalla, tykkäsin kyllä.

Vierailija
11/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 2 kertaa matkalla, kylläkin siellä Borneolla, ja on niin mun lempipaikka. Malesia on kehittynyt ja siisti paikka. Uskonvapaus joten ei ole tiukkapipoista meininkiä, toki hyvät tavat kannattaa pitää mielessä ja kunnioittaa eri uskontoja ja tapoja. Ryyppykohde se ei ole ollenkaan.

Omat matkani ovat olleet luontomatkoja viidakkoon ja nautin niistä suunnattoman paljon. Omatoimisesti menin ja lensin nimenomaan Malaysia Airlinesilla, hyvä lentoyhtiö. Kuala Lumpuriin ensin Helsingistä muilla yhtiöillä, Lufthansa, Finnair. Menen heti uudelleen kun pystyn.

Vierailija
12/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malesia on olevinaan monikulttuurinen mutta todellisuudessa muslimit, hindut, kiinalaiset yms. ovat omissa oloissaan omiensa parissa ja mitään yhtenäistä malesialaisuutta ei oikein ole. Maassa on joitakin hyvin muslimienemmistöisiä alueita, joissa ei suvaita mm. vähäpukeisuutta. Muuten islamin usko ei vaikuta matkailijan elämään, malesialaisistahan vain hiukan yli puolet on muslimeja.

Vierailija
13/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt 2 kertaa matkalla, kylläkin siellä Borneolla, ja on niin mun lempipaikka. Malesia on kehittynyt ja siisti paikka. Uskonvapaus joten ei ole tiukkapipoista meininkiä, toki hyvät tavat kannattaa pitää mielessä ja kunnioittaa eri uskontoja ja tapoja. Ryyppykohde se ei ole ollenkaan.

Omat matkani ovat olleet luontomatkoja viidakkoon ja nautin niistä suunnattoman paljon. Omatoimisesti menin ja lensin nimenomaan Malaysia Airlinesilla, hyvä lentoyhtiö. Kuala Lumpuriin ensin Helsingistä muilla yhtiöillä, Lufthansa, Finnair. Menen heti uudelleen kun pystyn.

Malaysia Airlines hyvä lentoyhtiö? Sehän on ihan älyttömän lukuisia kertoja rojahtanut taivaalta maan tasalle.

Vierailija
14/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vuosia sitten pariinkin otteeseen. Langkawiin kannattaa yhdistää kaupunki esim Kuala Lumpur ja/tai Singapore, jos aikaa riittää. Englantia puhutaan hyvin ja yleisesti. Langkawi oli meidän käydessä pieni paikka, muutama kiva ravintola Pantai Cenang/Tengahilla. Tykkäsin kyllä 😊 Aurinkoa ja lämpöä.

Vierailija
15/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää, lisää! Siellä olleet!

Mukava maa, hyvin vähän suomalaisia.

Muslimeista ei ole haittaa -alkoholia saa joka paikasta, possun lihan kanssa vaikeampaa.

Langkawi on upea paikka ja Malaysian Airwaysilla lennettiin.

Vierailija
16/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustin kerran erään meno-paluun Malaysia Airlinesilla, mutten muuten astunut Malesiaan vaan käväisin Kuala Lumpurin lentokentällä vaihdon takia.

Jotain rättipäitähän nekin on, tosin eivät sellaista uhkaavaa tyyppiä, vaan enemmän sellaista leppoisaa ja harmitonta. Voisin kuvitella joskus kiertäväni kyseistä maata, kaunista luontoahan sieltä löytyy ja hyvää ruokaa.

Vierailija
17/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kiitos, ihanat reissaajat!

Olen pakettimatkustaja eli Tjäreborgilla menen! Missä sitä koiranlihaa Aasiassa on tarjolla, kun se legenda. Ettei vahingossakaan käy vahinkoa.

Tunisialle on pitänyt sanoa goodbye. Kiinnostaa myös Jamaica.

Onko mitään eroa olla all inclusivessa Jamaicalla tai Malesiassa. Käyn yleensä matkanjärjestäjän retkillä tai ratsastamassa. Omatoimimatkailijaksi musta ei oo, eikä ukkokaan lähtis silloin mukaan.

Vierailija
18/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustin kerran erään meno-paluun Malaysia Airlinesilla, mutten muuten astunut Malesiaan vaan käväisin Kuala Lumpurin lentokentällä vaihdon takia.

Jotain rättipäitähän nekin on, tosin eivät sellaista uhkaavaa tyyppiä, vaan enemmän sellaista leppoisaa ja harmitonta. Voisin kuvitella joskus kiertäväni kyseistä maata, kaunista luontoahan sieltä löytyy ja hyvää ruokaa.

Ennen koneen nousua monitoreissa pyöri Allahu Akbar -teksti..

Se oli jotensakin karmivaa jo.

Vierailija
19/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narraatko? Eihän sinne sit uskalla. Seuraava iskukohde!

Vierailija
20/27 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narraatko? Eihän sinne sit uskalla. Seuraava iskukohde!

Juu. Sitähän sillä tarkoitettiin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi