Rauhallinen alue Hgissä - onko sellaista?
Kaunista ja luonnonläheistä pitäisi olla. Ei liikennemelua. Ja julkisilla liikun. Ei tarvii olla lapsiperhepalveluita :) Toivonko liikoja?
Kommentit (31)
Espoo on sellainen arvoköyhä juntinperä josta ei tod julkisilla liikuta minnekään!
Vierailija kirjoitti:
Viikki nyt on ihan hirveä pommi. Kuljen siitä päivittäin ohi työmatkallani enkä muuttaisi sinne vaikka saisin ilmaisen asunnon sieltä.
Viikissä oli vielä 90-luvun alussa opiskelijasoluissa kaikki ovet aina auki. mutta sitten kulttuuri saapui nurkille ja ovet oli pakko lukita. Joku huumetyyppi kiersi silloin kaikki solut läpi ja vei kaiken mitä löysi.
Vierailija kirjoitti:
Arabianranta, Toukola?
Itse asun Arabianrannassa ja kaiken ap:n kysymän se kattaa, myös päiväkodit, koulut jne. Hyvä ja rauhallinen alue, loistavat liikenneyhteydet.
Lauttasaaressa on kaunista ja luonnonläheistä, pl. Länsiväylä
Itse asun Pohjois-Haagassa, täällä on niin hiivatusti mettää joka puolella, keskuspuisto ja alppiruusupuisto ihan vieressä ja keskustaan menee vartti Hämeenlinnanväylää, lentokentälle sama toiseen suuntaan. Viihdyn, on rauhallista.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun Pohjois-Haagassa, täällä on niin hiivatusti mettää joka puolella, keskuspuisto ja alppiruusupuisto ihan vieressä ja keskustaan menee vartti Hämeenlinnanväylää, lentokentälle sama toiseen suuntaan. Viihdyn, on rauhallista.
Lisään tähän vielä, että vieressä palvelee myös kauppakeskus Kaari Prismoineen ja useampi pikkukauppa. Juna-asema on myös lähellä.
Tapulikaupungissa on ihan rauhallista asua, jos muutama juoppo ei haittaa.
Kuusisaari, Lehtisaari, Tammisalo, Jollas, Kulosaari?
Ap:llä ei ole autoa eikä ylimääräistä rahaa. Ei myöskään pieniä lapsia.