Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et lihonut takaisin

Vierailija
29.12.2016 |

Eli olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia ihmisiltä, jotka ovat pudottaneet painoa vähintään 10 kg ja sitten myös pitäneet panon poissa. Sanotaan vaikka että vähintään kolme vuotta. Miten teit sen? Mikä oli vaikeinta? Onko enää vaikeita hetkiä, vai onko uusi elämäntapa vakiintunut niin, ettet sitä juuri mieti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin kuutisen vuotta sitten lyhyessä ajassa 15kg, sen jälkeen hitaammin vielä kuutisen kiloa, ja olen näissä kiloissa siis pysynyt sen jälkeen, eli alkuaan olin 85kg ja nyt 62-64kg, edes joulut tai kesälomat eivät vaikuta juurikaan painoon. On helppoa olla tässä, ei vaadi mitään, kun on oppinut syömään oikein. Ja aivan hyvin voin herkutella tms. Kaikki on tasapainossa nykyään. Pää tuli hitaammin mukaan. Pitkään näin itseni läskinä, vaikka olen kokoa M/38...

N45v/ 172cm

Vierailija
2/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Vielä kysyisin että miten laihdutit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 25 kg. Paino on pysyny poissa parannuttuani masennuksesta. Lihoin alkujaan masennuksen ja ahdistuksen takia ("hoidin" itseäni ruoalla). Olen painanut nykyisen verran nyt kuusi vuotta.

Vierailija
4/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin jotain 6v sitten 30kg. Poissa ovat pysyneet. Laihdutin monien paheksumalla karppauksella ja edelleen samalla ruokavaliolla, ei oikeasti tee mieli palata syömään hiilaripitoista, koska sillon mulla oli koko ajan tosi huono olo.

Vierailija
5/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin karppaus vei kilot. 15kg lähti, lievästä ylipainosta normaalipainon alarajalle. Tuosta aikaa 7v eikä ole tullut takaisin. Ei ole painonhallinta enää vaikeaa koska hiilaripitoiset herkut ei enää maistu (yhdestäkin keksistä tulee vähän huono olo).

Vierailija
6/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palannut mässyttämiseen. Näillä olemuskin kyllä motivoi hyvin pysymään näillä kiloilla. En halua enää sitä raskasta, puuskuttavaa, närästävää ja pierettävää iloa takaisin.

Vierailija
7/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ennen esikoisen odottamista 72kg, lapsi nyt 7v. Rajun pahoinvoinnin takia laihduin raskausaikana jo reilusti, synnytyksestä toivuttua paino oli 60kg. Siitä laihduin 47 kiloon avioeron aikaan, mutta se oli liian vähän. Vaikka olin fyysisesti kovassa kunnossa ja liikuin paljon ja söin paljon niin olo oli jatkuvasti heikko. Nyt toisen lapsen odotusaikana paino nousi taas 72 kiloon, kuukausi synnytyksestä 60kg ja vuoden päästä 53kg. Tämä paino on aika passeli, sutjakka olo muttei jatkuvasti väsynyt. Lapset on parantaneet ruokavaliota terveellisemmäksi kun haluaa näyttää esimerkkiä, karkit, pullat, einekset, pikaruoka jäänyt 8 vuotta sitten. Samoin alkoholi. Liikuttua tulee paljon enemmän.

Vierailija
8/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin painoa 40 kg vajaassa puolessa vuodessa, minkä jälkeen otin noin 10 kg lihasta tilalle parissa vuodessa. Tästä on nyt yli 10 vuotta. Salitulokset ja kestävyys ovat kehittyneet, mutta painon olen saanut pidettyä samana.

Koitan välttää sokereita parhaani mukaan, liikkua säännöllisesti ja syödä paljon vihreitä. Ei mitään taikatemppuja eli uskon että tekin siihen pystytte!

Vierailija
9/10 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin nutriletilla ja vastaavilla pussikeitoilla 15 kiloa. Olin epätoivoinen ja halusin pudottaa painoa millä hinnalla hyvänsä. Odotin että kilot olisivat tulleet heti takaisin, mutta ne ovat jostain syystä pysyneet poissa jo neljä vuotta.

Vierailija
10/10 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin jotain 6v sitten 30kg. Poissa ovat pysyneet. Laihdutin monien paheksumalla karppauksella ja edelleen samalla ruokavaliolla, ei oikeasti tee mieli palata syömään hiilaripitoista, koska sillon mulla oli koko ajan tosi huono olo.

Vautsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä