Saako pikavipit anteeksi jos perheessä on pieniä lapsia?
Miten on.
Kommentit (29)
Tuskinpa uo:ta kiinnostaa mihin se raha meni.. Matkaan, kaljaa vai vaippoihin ja ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tahattomasti lapseton, kelpaako myös kissa syyksi saada pikavipit anteeksi?
Kannattaisi hankkia rinnalle luottotiedoton kumppani, jolla on elatusmaksuja rästissä ja pari koiraa lisäksi, niin mahdollisuudet ovat paremmat.
Kaikilla miehilläni on ollut pienet munat. Saanko pikavipit anteeksi, eikö se oli kohtuullista?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Pienet lapset on kuin 'vapaudu vankilasta' -kortti.
Velkaa - pienet lapset
Lomien jako työpaikalla - pienet lapset
Töistä myöhästyminen - pienet lapset
Väärällä kaistalla ajo - pienet lapset
Jonossa töniminen - pienet lapset
Pettäminen - pienet lapset
Ero - pienet lapset
Murha - pienet lapset"Ai, no sitten, ihan ymmärrettävää."[/quote
Näistä oikeesti pitäs saada monta kohtaa anteeks koska lapset :D varsinki tuo viimenen :D
Ryöstin pankin, mutta mulla on pieniä lapsia. En kai joudu vastuuseen? Pitäähän lapset elättää!
Vierailija kirjoitti:
Miten on.
Ei saa ja ulosottomies vie myös lapset koska raha-asiansa sössivältä otetaan lapset huostaan, ei kelpaa vanhemmaksi!
Ainut laina minkä voi saada anteeksi on opintolaina. Ja sen voi saada anteeksi kokonaan korkoineen. Eikä luottotiedot mene.
Itse sain n. 16000 euron opintolainan anteeksi kokonaan.
Jätin lyhennykset maksamatta ja 3 kuukauden kuluttua pankki irti sanoi lainan, joka sitten siirtyi KELAn haltuun. Sieltä tuli selvitys pyyntö siitä miten toimitaan.
Tein vapaamuotoisen selvityksen sekä muutama liite siihen. Sitten kului aikaa muutama kuukausi ja päätös tuli.
Vierailija kirjoitti:
Ainut laina minkä voi saada anteeksi on opintolaina. Ja sen voi saada anteeksi kokonaan korkoineen. Eikä luottotiedot mene.
Itse sain n. 16000 euron opintolainan anteeksi kokonaan.
Jätin lyhennykset maksamatta ja 3 kuukauden kuluttua pankki irti sanoi lainan, joka sitten siirtyi KELAn haltuun. Sieltä tuli selvitys pyyntö siitä miten toimitaan.
Tein vapaamuotoisen selvityksen sekä muutama liite siihen. Sitten kului aikaa muutama kuukausi ja päätös tuli.
Nyt kyllä tuli aika paksua tavaraa. Opintolaina on laina ja se maksetaan pois JOKO sovitun suunnitelman mukaan tai sitten kelan perinnän kautta. Mutta älä huolehdi se maksetaan pois.
Saa jos kissat ovat pieniä.