Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako pikavipit anteeksi jos perheessä on pieniä lapsia?

Vierailija
29.12.2016 |

Miten on.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tahattomasti lapseton, kelpaako myös kissa syyksi saada pikavipit anteeksi?

Saa jos kissat ovat pieniä.

Vierailija
22/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa uo:ta kiinnostaa mihin se raha meni.. Matkaan, kaljaa vai vaippoihin ja ruokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tahattomasti lapseton, kelpaako myös kissa syyksi saada pikavipit anteeksi?

Kannattaisi hankkia rinnalle luottotiedoton kumppani, jolla on elatusmaksuja rästissä ja pari koiraa lisäksi, niin mahdollisuudet ovat paremmat.

Vierailija
24/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla miehilläni on ollut pienet munat. Saanko pikavipit anteeksi, eikö se oli kohtuullista?

Vierailija
25/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Pienet lapset on kuin 'vapaudu vankilasta' -kortti.

Velkaa - pienet lapset

Lomien jako työpaikalla - pienet lapset

Töistä myöhästyminen - pienet lapset

Väärällä kaistalla ajo - pienet lapset

Jonossa töniminen - pienet lapset

Pettäminen - pienet lapset

Ero - pienet lapset

Murha - pienet lapset

"Ai, no sitten, ihan ymmärrettävää."[/quote

Näistä oikeesti pitäs saada monta kohtaa anteeks koska lapset :D varsinki tuo viimenen :D

Vierailija
26/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryöstin pankin, mutta mulla on pieniä lapsia. En kai joudu vastuuseen? Pitäähän lapset elättää!

Vierailija
27/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on.

Ei saa ja ulosottomies vie myös lapset koska raha-asiansa sössivältä otetaan lapset huostaan, ei kelpaa vanhemmaksi!

Vierailija
28/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut laina minkä voi saada anteeksi on opintolaina. Ja sen voi saada anteeksi kokonaan korkoineen. Eikä luottotiedot mene.

Itse sain n. 16000 euron opintolainan anteeksi kokonaan.

Jätin lyhennykset maksamatta ja 3 kuukauden kuluttua pankki irti sanoi lainan, joka sitten siirtyi KELAn haltuun. Sieltä tuli selvitys pyyntö siitä miten toimitaan.

Tein vapaamuotoisen selvityksen sekä muutama liite siihen. Sitten kului aikaa muutama kuukausi ja päätös tuli.

Vierailija
29/29 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut laina minkä voi saada anteeksi on opintolaina. Ja sen voi saada anteeksi kokonaan korkoineen. Eikä luottotiedot mene.

Itse sain n. 16000 euron opintolainan anteeksi kokonaan.

Jätin lyhennykset maksamatta ja 3 kuukauden kuluttua pankki irti sanoi lainan, joka sitten siirtyi KELAn haltuun. Sieltä tuli selvitys pyyntö siitä miten toimitaan.

Tein vapaamuotoisen selvityksen sekä muutama liite siihen. Sitten kului aikaa muutama kuukausi ja päätös tuli.

Nyt kyllä tuli aika paksua tavaraa. Opintolaina on laina ja se maksetaan pois JOKO sovitun suunnitelman mukaan tai sitten kelan perinnän kautta. Mutta älä huolehdi se maksetaan pois.