Mikä ihmisiä vaivaa??
Siis mikä vaivaa oikeasti? Naapurin rva suurinpiirteiden repi silmät päästä erään harmittoman tapahtuman takia. En todellakaan tiennyt, että joku voi raivota vieraalle ihmiselle noin.
Toinen naapuri ihan pokkana kysyy esim minun pituutta ja painoa?
Yksi äiti harrastuksessa ei voi sietää joitain äitejä ja nyrpistelee nenäänsä? Samassa lasten harrastuksessa yksi isä on todella veemäinen. Ja toinen jaksaa aina ilmoittaa jos pelit menee pieleen niin, että hänen poikansa pelaa aina hyvin, mutta meidän ei...
Anoppi haukkuu kaikki - jopa taivaalla lentävän linnun.
Tulee vaan niin helvetin paska fiilis kun jotkut on noin idiootteja! Räksyttävät aiheetta eivätkä osaa pitää mölyjä mahassa.
Ja se kateus - siis jos elämässä menestyt niin sun täytyy olla valmis myös kestämään kateuden ja kaikki paskapuheet!
Kommentit (4)
Me naiset ollaan monisyisiä ja tunteellisia jopa hieman v-mäisiäkin välillä. Ja meillä kaikista v-mäisillä on yleensä koko elämän ajan ollut tapana rakentaa omaa minäkuvaa tunteitten sekamelskassa "minä pärjään"-asenteella. Lopuksi kun olemme ilman apuja ja vailla toisten ihmisten ymmärtämistä rakentaneet minäkuvamme päin helvettiä, niin onhan se paskamaista törmätä siihen tosiasiaan ettemme olekkaan niin nokkelia psykologisia pirunnyrkkejä kuin olimme aina luulleet.
Sitten muutumme ympäristölle vihaisiksi, kun emme ole valmiita myöntämään edelleenkään vikojamme.
T. Yksi hankala tapaus
Haisee vähän epäonnistuneelta kasvatukselta tai narsismilta.
Onhan tuo kamalaa, mutta silti mua kävi naurattamaan. xD