sainpa aika ryöpyn, miksi ihmeessä uusperheen vanhemmat eivät saisi matkustaa kaksin koskaan???
jos kesälomat vietetään lasten kanssa ja kaikki pakolliset tallinnanristeilyt taputellaan niin miksi ihmeessä vanhemmat eivät saisi käydä kaksin missään??? aika outo näkemys. kun elin ydinperheessä kukaan ei ihmetellyt että lapset oli viikon isovanhemmilla ja me etelässä ja tätä kesti 20 vuotta... nyt tuntuu että avioero on vienyt oikeuden omaan aikaan.
Kommentit (10)
No koska noloa marista kuinka kallista on reissata lasten kans (kävivät risteilyllä...)... ja sitte kaksistaan reissataan ihan huoletta thaikut pariisit ym. Tämä mun tuntema uusperhe tällain... joo ja fb ssä kaikki kerrotaan. Mahtaa olla kivaa lasten mielestä. Hyihyi sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
jos kesälomat vietetään lasten kanssa ja kaikki pakolliset tallinnanristeilyt taputellaan niin miksi ihmeessä vanhemmat eivät saisi käydä kaksin missään??? aika outo näkemys. kun elin ydinperheessä kukaan ei ihmetellyt että lapset oli viikon isovanhemmilla ja me etelässä ja tätä kesti 20 vuotta... nyt tuntuu että avioero on vienyt oikeuden omaan aikaan.
Miksette ottaneet lapsia mukaan sinne etelään?
kyllä niitä vietiin myös mutta aina vietetuiin myös loma kasin. ja silti liitto kesti vaan 20 vuotta
Saavathan. En ottaisi edes omia lapsia ulkomaanreissulle koska ei se sitten olisi lomaa minulle. Se olis vaan lastenkaitsemista eri maassa eikä mua sellainen kiinnosta.
Siinä ketjussa ei oltu ollenkaan sitä mieltä, etteikö osaa matkoista voisi tehdä kahdestaan, mutta ap oli jo avausviestissään kaipailemassa sitä mielipidettä, josko voisi aina matkustaa miehen kanssa kahdestaan JA silti samaan aikaan olevinaan niin huolissaan tasapuolisuudesta ja ystävällisyydestä. Läpinäkyvää.
Kommentoin jo edelliseenkin ketjuun, mutta kommentoin vielä tännekin. Mun mielestä jokaisen perheen vanhempien tulisi tehdä kahdenkeskeisiä reissuja ja viettää myös sitä laatuaikaa. Normiarjessa sitä helposti nainen unohtaa olevansa myös vaimo ja keskittyy liikaa äitinä olemiseen. Sama myös toisinpäin miesten kohdalla. Lisäksi kun lomalla saa ns. ladattua akkuja niin jaksaa ja pystyy olemaan taas paras versio itsestään niille omille lapsillensa.
Minun äitini ja isäpuoleni käyvät joka toinen kuukausi jossain reissussa ja tällöin minä huolehdin heidän lapsistaan. Vastineeksi he auttavat minua silloin, kun minä tarvitsen apua.
N23
Ps. Vanhempani reissaavat paljon myös lastensa kanssa yhdessä. Tälläkin hetkellä ovat ulkomailla koko perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoin jo edelliseenkin ketjuun, mutta kommentoin vielä tännekin. Mun mielestä jokaisen perheen vanhempien tulisi tehdä kahdenkeskeisiä reissuja ja viettää myös sitä laatuaikaa. Normiarjessa sitä helposti nainen unohtaa olevansa myös vaimo ja keskittyy liikaa äitinä olemiseen. Sama myös toisinpäin miesten kohdalla. Lisäksi kun lomalla saa ns. ladattua akkuja niin jaksaa ja pystyy olemaan taas paras versio itsestään niille omille lapsillensa.
Minun äitini ja isäpuoleni käyvät joka toinen kuukausi jossain reissussa ja tällöin minä huolehdin heidän lapsistaan. Vastineeksi he auttavat minua silloin, kun minä tarvitsen apua.
N23
Ps. Vanhempani reissaavat paljon myös lastensa kanssa yhdessä. Tälläkin hetkellä ovat ulkomailla koko perheen kanssa.
Ja lisäys: uusperhe kyseessä. Molemmat pitävät kuitenkin toistensa lapsia myös ominaan.
Eiköhän valittaja katso sitä kokonaisuutta kuitenkin.
Matkustetaan sekä perheenä että vanhemmat keskenään. OK
Matkustetaan ainoastaan vanhemmat keskenään. Ei OK.
Miksei olis ok joskus mennä ilman lapsia
No kyllä ihmettelen ydinperheessäkin tuota lasten poisjättämistä.