Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8v poika kotiarestissa huoneessaan ja mennyt ikkunasta ulos

Vierailija
29.12.2016 |

Nyt on kiukutellut ikkunan takana jo melkein puoli tuntia pelkät kalsarit jalassa ja huutelee sieltä, että hänet on pakko päästää sisälle. Ei se voi toki olla loppupäivää tuolla ulkonakaan vähissä vaatteissa, mutta toisaalta jos päästän hänet ovesta sisään, niin koko rangaistuksen ideahan menee aivan pilalle, sillä hän pääsisi ikkunan kautta takaisin huoneeseensa muutenkin. Nyt osoittaa vain mieltään palelemalla ulkona. Mitä tuon kanssa pitäisi tehdä? Jätänkö ulos vai otanko sisälle?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ajatellut ottaa sitä kännyä pojalta pois. Otat sen nyt heti ja et anna kuukauteen takaisin, vinkukoon vaikka mitä. Ja sitten poika takaisin arestiin, mutta paikkaan mistä ei pääse ulos. Vaatehuoneeseen tai muuhun vastaavaan. Minä laittaisin saunan löylyhuoneeseen ja pönkittäisin oven kiinni. Varmuuden vuoksi tosin irrottaisin kiukaan sulakkeet...

Vierailija
22/22 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poika oli keksinyt joutuessaan arestiin? Meillä 8v. Tyttö riekkui ennen joulua pöydässä. Kolme kertaa jouduin sanomaan että lopettaa ruoalla leikkimisen mutta .ei! Otin lautasen ja talutin tytön omaan huoneeseensa syömään ja suljin.oven. huoneesta kuului huuto että menen ikkunasta ulos. Itse säikähdin koska olin pessyt ikkunoita joulua varten enkä nähnyt ikkuna avainta missään. No avain oli jäänyt tytön huoneeseen mutta eipäs hän osanut sitä käyttää.

Puolen tunnin päästä huoneesta tuli katuva tyttö ja pyysi lisää ruokaa.

Onko 8v. Joku uhma ikä? Olen nimenomaan tytön kanssa ottanut yhteen syksyn aikana Enemminkin. Usein tilanteet on sellaisia kun pyytää tekemään jotain tai yrittää ojentaa eli hän tekee jotain väärin. Tuntuu että hän on kuuro!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi