Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää sukulaisJUOPPO"ÄITI"!

Vierailija
29.12.2016 |

Ärsyttää vietävästi sukulaisjuoppo jonka toimintaa peitellään ja hyssytellään. Vuosia jo juonut mukaan lukien raskaus ja imetysajat. Siellä se päivät pitkät deekuilee ja muka hoitaa lapsiaan. Lapsiparat! Sitten kun yritetään laittaa selkäseinään vasten jotta se juominen loppuu nyt niin lähioimaisensa hyssyttelevät ja sanovat kaiken olevan hallinnassa, ettei tarvi puuttua heidän asioihinsa! Mun mielestä tuo on niin törkeää lasten pahoinpitelyä ja ehdottomasti lasun paikka! Mutta ilmeisesti kaikki on taas hyvin ja salajuopottelu saa jatkua kaikessa hiljaisuudessaan. Niinkuin tähänkin asti. Ärsyttää tuollaiset akkajuopot!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis tehdä jotain.

Vierailija
2/8 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarttis eikä tää tähän tuu jäämään!!!! -Ap- Mulle ihan sama kuka loukkaantuu kunhan lasten ei tarvitse enää moisessa paskassa elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee se lasu.

Vierailija
4/8 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia on juuri sinulle niin arka? Oletko itse alkoholistin lapsi tai alkoholisti?

Vierailija
5/8 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!! Muitakin hyväksi havaittuja keinoja otetaan vastaan. -Ap-

Vierailija
6/8 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit varmaan suojelee kaltaisiaan ennemmän kuin yrittäisi estää toisten juopottelua.

Vierailija
7/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta 😞 aina ei auta lasut jos lapsi puolustaa vanhempaansa ja auttaa huijaamaan

Vierailija
8/8 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisit tehnyt sen lasun jo aikoja sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi