7v piilotti
Eilen telkkarin kauko-ohjaimen eikä suostu antamaan sitä takaisin. Miten saan sen takaisin. Olen pyytänyt ja huutanut. Kysynyt ja kiristänyt. Pannut arestiin ja kaiken olen kokeillut. Itkenyt.
Hävitti sen koska vein pikkuveljen lääkäriin enkä ottanut mukaan. Ihan alkaa riittämään uhma. Auttakaa miten saan kauko-ohjaimen takaisin ja lapsen ruotuun.
Kommentit (6)
Elätte ilman kaukosäädintä kunnes lapsi kyllästyy.
Yritä ottaa lapseesi sellainen asenne että sinä viime kädessä määräät, ja mikään mitä lapsesi tekee ei sinänsä järkytä mielenrauhaasi tai kiintymystäsi lapseen, mutta saattaa aiheuttaa seuraamuksia. Tässä tapauksessa elämän ilman kaukosäädintä.
Vierailija kirjoitti:
Elätte ilman kaukosäädintä kunnes lapsi kyllästyy.
Yritä ottaa lapseesi sellainen asenne että sinä viime kädessä määräät, ja mikään mitä lapsesi tekee ei sinänsä järkytä mielenrauhaasi tai kiintymystäsi lapseen, mutta saattaa aiheuttaa seuraamuksia. Tässä tapauksessa elämän ilman kaukosäädintä.
Tätä olen yrittänyt.. mutta tämä on nyt ensimmäinen iso 'riita' jossa lapsi yrittää saada kiukusta otetta. Itkenyt olen. Koska lapsi solvaa että en ostanut leegoja kun ostin pleikan. Ihana joulu! ♡
Ap
Siis solvaa että pilasin joulun...
Ap
Aaaah....lapset ovat niiiiiin ihania että.....!!!!!!! : )
Vaihdat kaukosäätimen suklaalevyyn ja otat vähän rennommin välillä.
Ala harrastamaan seiväshypppyä, saat uusia ajatuksia.