Teollisesta palveluksi
Niin maito-, tissi-, kuin klanilapalveluissakin korvaussanktiot ovat huimat varsinkin pienelle yrittäjälle, mutta suuremmallakin tuntuvat kipeästi brändinhallinnassa.
"
Töykeä asiakaspalvelu haluaa mahdollisimman nopeasti asiakkaasta eroon eikä kuuntele. Lähtökohta on että selaimessa ongelmia / koneessa päivitettävää (eli siinä vaiheessa kun jostain softapalikasta julkaistaan päivitys, edellinen minor/major lakkaa toimimasta teidän palvelussa ja asiakkaalla väärin jos ei automaattiset päivitykset?! ) eikä liittyviin kymysyksiin kuunnella.
Kuulkaas, asiakkailla voi olla muutakin palautetta kuin karkea profiloitu problem space jonka perusteella asiakaspalvelu inttää aina asiakkaan ongelmaksi, ei meillä asiakasproessissa.
Ja vielä asiakastiedon luottamuksellisessa käsittelyssä ongelmia.
"
"voittehan jättää palautetta, hö"