Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita mies uhkaa erolla, jos uskallat arvostella hänen äitiään?

Vierailija
29.12.2016 |

On muuten niin isku vyön alle. Miehen äiti tekee melkoisesti pientä " kiusaa" ja osaa valita vittuilulle ja kiusalleen vielä hetken, jolloin poikansa ei ole kuulemassa. On heittänyt niin rankkoja juttujakin, että niitä on myöhemmin selvitelty.
Miehen kanssa asioista ei voi puhua, koska suuttuu todella kovasti ja uhkaa erolla. Asiat liittyy usein myös lapsiin.
Mitä hittoo tuollaiseen voi vastata??
" Sää oot kyllä sekopää, jos ei tää rupea loppumaan niin täytyy ruveta tekemään jotain radikaalia"
Ahdistaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä arvostele sen äitiä. Pysyttele siitä ( äidistä)  erossa niin paljon kun voit. 

Ei kukaan tykkää jos puoliso alkaa omia sukulaisia arvostelemaan. En minäkään tykkäisi vaikka joskus on kyllä ollut aihettakin, niin silti se tuntuu pahalle. Ne on kuitenkin mun ihan omia sukulaisia.

Vierailija
2/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä arvostele sen äitiä. Pysyttele siitä ( äidistä)  erossa niin paljon kun voit. 

Ei kukaan tykkää jos puoliso alkaa omia sukulaisia arvostelemaan. En minäkään tykkäisi vaikka joskus on kyllä ollut aihettakin, niin silti se tuntuu pahalle. Ne on kuitenkin mun ihan omia sukulaisia.

No näin mäkin ajattelin, et täytyy vaan häipyä pihalle kun se tulee.

Olo vaan on ihan sairas, kun se valkkaa sellaisen hetken, ettei poikansa ole kuulemassa ja heittää jotain sairasta.

Saattaa sitten vaikka soittaa ja keksiä jotain. Kun tästä puhun, niin mies syyttää valehtelijaksi ja hulluksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin äänittämään sen ämmän skitsoiluja,

Vierailija
4/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran avaan, että nää anopin jutut on tasoa..

Mulla todettiin raskauden aikana se streptokokki- bakteeri. Siitä lähtien kun siitä kuuli, on syyttänyt mua lapsen sairastuttamisesta. Pelkää myös kuollakseen, että sairastutan muut suvun lapset.

Oli netistä lukenut, että se on sama kuin olisi hiv tai muu sukupuolitauti....!!!!

Että tästä pohjalta lähdetään. Jutut on välillä melko rankkoja.

Ap

Vierailija
5/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Jompaakumpaa vanhempaansa sokeasti jumaloiva kumppani on parisuhdekelvoton naparuoran takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän