Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Electroluxin imurit on syvältä!!

imuroisin jos voisin
29.12.2016 |

Tulipas ostettua äärettömän kallis ja upea Electroluxin imuri. Ensimmäisen imuroinnin aikana huomasin, että koirankarvat eivät mene säiliöön asti vaan ikäänkuin palautuvat takaisin. Soitto myymälään: ei voi mitään. Soitto Electroluxille: ei voi mitään, ostit vääränlaisen imurin. Törkeää. Käsissäni on nyt sitten harvinaisen paska imuri ja kasa koirankarvaa. Kiitos Power ja kiitos Electrolux!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nothing sucks like Electrolux. Niinhän niiden mainoksessakin sanottiin.

Vierailija
2/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt itsekin, alle vuoden käytössä ollut imuri hajosi. Takuuta jäljellä joten korjattua saa mutta taitaa jäädä viimeiseksi kyseisen merkin imuriksi meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös kallis electrolux hajoilee käsiin. Takuuaika tietysti jo ohittunut..

Pölypussin luukku reistailee ts. menee huonosti kiinni ja aukeaa itsestään sekä putket jumittanut toisiinsa eli suulakeosaa ei saa irti varresta. Seuraava imuri ei ole kys. merkkiä..

Vierailija
4/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koiraperheessä kannattaisi olla joku ammattitason imuri. Nilfisk vai mitä niitä nyt on.

Vierailija
5/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä imureista paras on tuo just nyt käytössä oleva E-lux.

Sitä paremmin koiran ja kissan karvat imuroi vaan varsi-imuri Dyson.

Vierailija
6/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se on myyjän ja valmistajan vika, jos ostat vääränlaisen imurin.

Vierailija
7/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Mielen imuria. 

Vierailija
8/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai no meillä ei ole eläimiä. Ostin myös elektroluxin imurin ja olen todella tohkeissaan siitä. Siinä tuli mukana suuttimia jolla saa imuroitua soffat yms. Parasta kuitenkin piiitkä johto saan imuroida koko kämpän yhdestä pistorasiasta. (4huonetta ja keittiö). Ihan hyvin vetää, mielestäni. Eli olen oikein tyytyväinen ostokseei. Meillä edellinen imuri oli toista merkkiä siitä tippui kokoajan renkaat, putki tippuu aina kun imuroi sängyn alta, aina sai Ryömiä hakemaan sen ja se lyhyt johto, monta kertaa joutu vaihtaa eri pistokkeeseen.

Joihinkin imuri malleihin on saatavana lemmikki suutin. Kaverilla on kissa sillä on joku ihmeellinen suutin siinä imurissa

Vierailija
9/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat electroluxit on huippuja, uudet ei niinkään.

Meillä kyllä on jokaisessa ollut tosi hyvä imuteho, joten ihmettelen tuota ap:n ongelmaa? 

Muutoin vikoja on kyllä ollut, esim. Ultra One-mallin suulake on aivan paska. En ymmärrä miten niin huono suulake edes voi olla lähes 300e imurissa.

Ap, mikä malli sulla oli? Olen koirankarvoja imuroinut vaikka kuinka paljon ja kuulostaa erikoiselta ettei imuteho siihen riittäisi.

Vierailija
10/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v vanha electrolux ergospace edelleen käytössä ja toimii. :)

Ainoa ilmentynyt vika on, että virtajohto on vuosien myötä kiertynyt.

Vierailija
11/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari vuotta ollut electrolux ultra silencer tmvs. On kyllä hyvä.

Vierailija
12/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä malli? Itse rakastan omia Electroluxejani ja olen sentään myynyt Dysonin pois, koska se falskasi ja metelöi. 

Vierailija
13/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux ultrasilence allergy on imuri, jolla olen jopa nauttinut imuroinnista. 

Vierailija
14/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat electroluxit on huippuja, uudet ei niinkään.

Meillä kyllä on jokaisessa ollut tosi hyvä imuteho, joten ihmettelen tuota ap:n ongelmaa? 

Muutoin vikoja on kyllä ollut, esim. Ultra One-mallin suulake on aivan paska. En ymmärrä miten niin huono suulake edes voi olla lähes 300e imurissa.

Ap, mikä malli sulla oli? Olen koirankarvoja imuroinut vaikka kuinka paljon ja kuulostaa erikoiselta ettei imuteho siihen riittäisi.

Toisessa asunnossani on Ultra One, joka oli pienoinen pettymys (juuri tuo suulake, huoh) ja sitten toiselle asunnolle ostin vanhan hajottua Ultrasilencer (Zen??) ja olen taas rakastunut. Koiria perheessä ja allergiaa myös. 

Vierailija
15/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vika olla tumpelossa käyttäjässä.

T: tyytyväinen Electrolux-imurin omistaja

Vierailija
16/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vika olla tumpelossa käyttäjässä.

T: tyytyväinen Electrolux-imurin omistaja

Tai on ostanut jonkun halvan mallin. 

Vierailija
17/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa nähnytkään, yli 300 euron rakkine kyseessä!

Vierailija
18/58 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkastanut suulakkeen, putken, moottorin suodattimet sekä pölypussin että kaikki suodattimet siitä imurista? Ettei ole mitään suojapapereita/muoveja ym. jäänyt?

Oletko varma että on oikeanlainen pölypussi?

Tarkistitko että putki on varmasti kunnolla auki, eikä siellä ole mitään pompulaa/sukkaa mitälie jumissa?

Oletko varma että sulla on imutehon säädöt täysillä, oletko tarkistanut ohjekirjasta?

Oletko lukenut ohjekirjasta käyttöönotosta ja tehnyt ohjeen mukaan?

Vierailija
19/58 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuota pölypussilokeron kantta vaivaa, ei mene vaan kiinni, mitään silmämääräistä ei näyttäisi olevan vialla vaan lukkokin pelaa. Imuri on lähes uusi, vähän käytetty ultraone?

Onko joku noita takuuseen korjauttanu, kestääkö minkä aikaa korjauksessa, vieressä menee kyllä joki jos tuon vaan kivillä täyttäisi ettei joku romulavalta hae riesaoikseen?

Vierailija
20/58 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroisin jos voisin kirjoitti:

Halpaa nähnytkään, yli 300 euron rakkine kyseessä!

Mikä malli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi