Autonvuokraus Miamissa? Pitääkö olla kv-kortti? Millaiset vakuutukset?
Halutaan vuokrata auto 10 päiväksi. Vinkit kehiin.
Kommentit (47)
USA:ssa autovuokraavalle turistille myydään automaattisesti kaiken kattava autovakuutus (CDW jne.). Siellä kun tosiaan se vakuutus ei ole autokohtainen vaan henkilö-, ja henkilövakuutuksen hankkiminen USA:ssa olisi turistille hyvin vaikea homma irrallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vuokrannut auton aina Miamissa suoraan lentokentältä. Maksaa 20-30$ päivä. Sisältää vakuutukset ja vapaat kilometrit. Halvemmallakin kai saa. Ajokortista en tiedä, mulla on kansainvälinen. M29 ja latino
"Suoraan lentokentältä"? Miten tuo tapahtuu, kun kaikki autovuokraamot ovat parin mailin päässä Rental Car Centerissä?
Ne eri autovuokraamoiden tiskit on olleet siellä lentokentällä. Jos ei enää ole niin sillä lentokenttä junalla pääsee sinne vuokraamoalueelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vuokrannut auton aina Miamissa suoraan lentokentältä. Maksaa 20-30$ päivä. Sisältää vakuutukset ja vapaat kilometrit. Halvemmallakin kai saa. Ajokortista en tiedä, mulla on kansainvälinen. M29 ja latino
"Suoraan lentokentältä"? Miten tuo tapahtuu, kun kaikki autovuokraamot ovat parin mailin päässä Rental Car Centerissä?
Tilaat auton siihen lentokoneen viereen .
Vierailija kirjoitti:
Auto? Miami?
Mitä sä täältä kysyt?
Jo kolmatta sivua asiallista keskustelua ja neuvoja ap:lle ja vain yksi tällainen pakollinen idiotismi. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto? Miami?
Mitä sä täältä kysyt?Jo kolmatta sivua asiallista keskustelua ja neuvoja ap:lle ja vain yksi tällainen pakollinen idiotismi. Hienoa!
Idiotismia tässä on se, että sinä vastaat yli 7 vuotta vanhaan kommenttiin. 🤦🏼
Kannattaa varata paljon rahaa jos miamissa vuokraa auton. Ei mitään köyhien hupia. Halvin pikkuauto on yli tonnin viikko.
Halpa autonvuokraus - https://economybookings.tp.st/PBudWWBo
Auton varaaminen ja hintojen vertailu on niin helppoa että en enää käytä muita palveluita.