Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesongelma (sori pitkä teksti!)

Vierailija
29.12.2016 |

Tarvitsen teiltä siskoilta neuvoja ja tsemppausta, koska en yhtään osaa päättää mitä tehdä ja miten ratkaisisin tämän ongelman.

Mulla on periaatteessa ihan hyvä mies ja ollaan oltu yhdessä kohta 4 vuotta. Häätkin on suunnitteilla parin vuoden tähtäimellä. Mies on kosinut ja ollaan kihloissa. En kuitenkaan ole täysin tyytyväinen tähän mieheen ja niihin puitteisiin ja näköaloihin, joita suhde hänen kanssaan minulle tarjoaa.

Yksi syy, ettemme ole menneet vielä naimisiin on että olen ollut pitkään ihastunut yhteen toiseen mieheen, joka on aviossa tahollaan. Olen tuntenut tämän miehen jo ennen omaa miestäni ja meillä oli vähän juttua aikoinaan ja vielä tämän minun nykyisen suhteen alussakin noin vuoden ajan. Sen jälkeen ollaan viestitelty epäsäännöllisen säännöllisesti.

Tämä toinen mies olisi kaikin puolin parempi kuin oma mieheni ja olen elätellyt toivetta, että hänet vielä saisin kokonaan itselleni. Toisaalta kuitenkin haluan perheen ja lapsia, enkä tästä tule ainakaan nuoremmaksi.

Kävin joulun alla opiskelukaverini luona, joka asuu ulkomailla ja hän esitteli minut miehensä kaverille, joka taisi ihastua minuun kovasti. Olihan se ihan järjestetty juttu, mutta tämä ulkomaalainen mies tuntuu nyt minustakin niin ihanalta!!! Ollaan viestitelty päivittäin ja mulla on ihan perhosia vatsassa.

Kaverini ja miehensä ovat tulossa Lappiin helmikuun alussa ja tämä mies haluaa tulla mukaan ja tavata minut. Olin siis alunperinkin lähdössä Lappiin heidän kanssa.

Mitä minun kannattaa tehdä? Kerronko minun vanhalle ihastukselleni, että olen löytänyt toisen ja vaadin häntä päättämään jättääkö vaimonsa vai menettääkö minut toiselle? Tämä voisi olla win-win tilanne: joko saan ihastuksen omakseni tai sitten saan ihanan ulkomaalaisen miehen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä että kyseessä olisi naisongelma, koska sinähän se ongelma tässä olet. Toisen avioliitolle ja toisen avioliittotoiveille.

Tilanne on nyt sellainen että teit mitä tahansa niin paskasti teet. Hyviä valintoja ei tuolta kannalta katsottuna ole ollenkaan. En kuitenkaan suosittelisi naimisiinmenoa ollenkaan joten ehkä on parempi että jätät miehesi. Kuitenkin vaihtaisit pian toiseen tai viimeistään 4 vuoden päästä joku toinen alkaisi kiinnostamaan.

Älä sitoudu jos et pysty siihen. Haavoitat ihmisiä syvästi toiminnallasi. Sinulla on oikeus onneen mutta ei toisen kustannuksella joten älä kihlaudu jos et sitoudu.

Vierailija
22/22 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä tämä ketju sulhasellesi. Unohda ihastuksesi - hän selvästikin jo omalta puoleltaan löysi jonkun sua paremman ja meni naimisiin. Tapaile sitä ulkomaalaista, mutta muista kertoa, että shoppailet vielä vähän, että jos jotain parempaa löytyisi.

Ongelma ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme