Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö mun kertoa kaverille että mies jonka kanssa seurustelee ei ole perimässä miljoonaomaisuutta vaikka kaveri niin luulee

Vierailija
28.12.2016 |

Miehen lapsuusperheessä oleva omaisuus on äitipuolen ja tämän biologiset lapset tulevat perimään ei tuo velipuoli. Kaveri ei tiedä tuota omaisuuskuviota (vielä), minä tiedän koska olen ko. perheen etäinen sukulainen.
Vai annanko olla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Jos tilanne olis toisinpäin, sit voisit kertoo.

Vierailija
2/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä luulet, että kaverisi luulee jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh anna luulla perivänsä. Jos rahan takia olisi suhteessa niin olisi oikein sellaselle tyypille :D

Vierailija
4/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietti ääneen, että jos tekisi lapsia tuon miehen kanssa niin ainakin (heidän) tulevaisuus olisi taloudellisesti turvattu. En viitsinyt siinä tilanteessa sanoa mitään kun oli muitakin paikalla.

ap

5/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Kivempihan sen pettymystä on seurata sitte vuosien päästä ku tuhlasi aikansa väärään mieheen eikä saakkaan silikoneja.

Vierailija
6/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos tämä velipuoli on väittänyt olevansa perijä ja tämän tiedon varaan tehdään elämän isoja suunnitelmia, niin aika petetty olo tulisi vaimolle, jos ei ole varaa siihen taloon ja kolmeen lapseen. Jos taas kaverisi vain luulee miestä perijäksi muuten vain niin anna luulla, ahneella on paskanen loppu.

Vierailija
7/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia tulee hänen puoleltaan puheeksi kaverin kanssa, niin korjaa käsitys.

Vierailija
8/15 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ystävälle moiset puhutaan, ettei mies ole se, joksi on luullut.

Vierailija
9/15 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan kaveri itsekin luoda omaisuutta lapsilleen.

Vierailija
10/15 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sillä pojalla/miehellä olla myös omaisuutta. Tai voi olla niin luotettavan oloinen tyyppi että ystäväsi tarkoittaa sitä että mieheen voi varmasti taloudellisestikin aina luottaa. 

Mä voin ihan omasta kokeuksesta sanoa että edes läheisimmät sukulaiset eivät aina tiedä asioiden oikeaa laitaa vaikka niistä oikein "keskusteltaisiin". 

Vierailija
11/15 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi hyvä ystäväni, niin tietysti kertoisin. Kyllä!

Jos ystävä olisi "ystävä", josta oikeasti en pidä, en kertoisi.

Vierailija
12/15 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä asia sinulle kuuluu? Aina uudestaan jaksan ihmetellä, miten vaikea joidenkin ihmisten on erottaa omat ja muiden asiat.

Vierailija
13/15 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vielä lapsia aikoo tehdä noilla luulotteluilla,ei lupaavalta näytä.

Vierailija
14/15 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh anna luulla perivänsä. Jos rahan takia olisi suhteessa niin olisi oikein sellaselle tyypille :D

Raha on ihan hyvä syy joillekin olla suhteessa. Myös sille rikkaalle on usein ihan ok, että kumppani on mukana rahan takia. Miksi ne miehet usein leuhkivat treffeillä kartuttamallaan omaisuudella, jos ei saadakseen naista? Monet parisuhteet ovat edelleen ihan käytännön järjestelyjä, vaikka sitä ei tietenkään täällä saisi sanoa.

Antaisin olla. Ei kuulu minulle mistä syistä muut pariutuvat. Toisten parisuhteisiin puuttuminen on noloa, ellei kyseessä ole joku väkivaltatapaus tai vastaava. Sitten pitää auttaa.

Vierailija
15/15 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietti ääneen, että jos tekisi lapsia tuon miehen kanssa niin ainakin (heidän) tulevaisuus olisi taloudellisesti turvattu. En viitsinyt siinä tilanteessa sanoa mitään kun oli muitakin paikalla.

ap

Jos jostakin syystä näkisin että minun pitäisi asiaan puuttua, olisin tehnyt se luultavasti tuossa tilanteessa jatkamalla keskustelua. Millätavalla ystävä ajattelee tulevaisuuden olevan turvatun? Jos ystävä mainitsee jotakin kyseisestä omaisuudesta sanoisin että käsittääkseni se ei ole miehen eikä hän ole sitä perimässä. Ja vaikka hänellä omaisuutta olisikin se ei automaattisesti tarkoita että teidän talous olisi turvattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi