Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt VITUTTAA!!!

Vierailija
14.03.2006 |

Olen etsinyt kauniita ja muodikkaita äitiyshousuja, mutta ne kaikki on jotain ihme mummo-kamaa....aarrgghhh

Jos on kivat farkut, niin niissä on perseessä jotain ihme kirkkaanvihreitä köynnöksiä ja vaaleenpunaisia kukkia!!!! Ja sit ne on jollekin hehtaariperseille ja persjalkaisille!!!! Että ottaa aivoon!!!!

Ja sit se resori siinä. Se tulee liian korkeelle, mulla melkein kurkkuun asti. Yritä siinä sitten olla nuorekas ja onnellinen odottaja.

Toista odotan ja maha on kasvanut enemmän kuin ekassa raskaudessa, jossa onnekseni en tarvinnut mammahousuja, mutta nyt tarvitsen, kun en löydä tavallisia farkkuja, kun ne on kaikki niin saakelin kireitä mahasta. Ja jos ne on mahasta hyvät, niin ne roikkuu perseestä ja reisistä ovat todella isot :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=/

Vierailija
2/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisekseen, olet kai jokseenkin epämuodostunut, jos mammahousut ei sovi sinulle. Niin ja itse en ole kyllä vielä törmännyt kuvailemiisi köynnöshousuihin, kyllä täältä meidän pikkukaupungista ainakin saa ihan tavallisia farkkuja, siis ihan niitä samannäköisiä kuin muillekin, ainoa ero on joustava kangas ja resori vatsalla. Niin ja miten lyhyt keskivartalo sulla oikein on, jos sen resorin kaulaan asti saat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä miltään ties miltä mammalta verkkareissa tai muissa olohousuissa.

Luulis nykypäivänä odottaville olla kauniita ja muodikkaita vaatteita, mutta EI!!!!

Ja miksei vois olla myös pitkillekin jaloille jotain farkkuja.....

Mä en ymmärrä!!!!!

Vierailija
4/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja toisekseen, olet kai jokseenkin epämuodostunut, jos mammahousut ei sovi sinulle. Niin ja itse en ole kyllä vielä törmännyt kuvailemiisi köynnöshousuihin, kyllä täältä meidän pikkukaupungista ainakin saa ihan tavallisia farkkuja, siis ihan niitä samannäköisiä kuin muillekin, ainoa ero on joustava kangas ja resori vatsalla. Niin ja miten lyhyt keskivartalo sulla oikein on, jos sen resorin kaulaan asti saat?

Mulla on kyllä todella pitkät jalat, toisin ku näillä persjalkaisilla. Tavallisissakin farkuissa täytyy olla se pituus joku/36..joten päätteleppä siitä!!!!

Ja luulenpa että en todellakaan ole mikään epämuodostunut, koska suurin osa farkuista sopii täydellisesti päälle. Mutta noissa mammafarkuissa on se persekin jo sen verran iso, että se roikkuu melkee polvissa ja on sivulta sellainen pussi!!! OU JEAH, todella sexyä!!!!

Ja kerropas että mistä kaupasta saa näitä tavallisia farkkuja? Tulen heti sinne!!!!

-ap-

Vierailija
5/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pitkä, hoikka ja pitkäjalkainen ja todellakin kaikki äitiysfakut näytti naurettavilta kun housuntakamus roikkui ja sitten oli sellainen Obelix-olo kun maha pömpötti ja tuntui että kaikissa farkuissa puntit kapeni alaspäin... Raskausajan sitten kuljinkin hameissa ja paksuissa sukkahousuissa & saapikkaissa niin ei ollut olo ihan naurettava. Oletko käynyt katsomassa missymomin nettisivuilla jos sieltä löytyisi jotain sopivaa?

Vierailija
6/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaisin myös jotkut kivat housut, ettei tarvi koko ajan hameessa olla :)

-ap-

Vierailija
7/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi pitkät jalat ja silti joudun vähän kääntämään lahkeita kun ovat niin pitkät. Ovat nätit ja istuvat, resori jää mahan alle.

Vierailija
8/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisiks mittaamaan sun housujen sisäsauman pituuden??? Olisin todella kiitollinen jos pystyisit.

Ostan heti sellaiset sitten!!!

-ap-

Vierailija
9/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän hintavampia, mutta jos haluat panostaa ulkonäköön myös raskausaikana, niin siellä ainakin on kauniita ja muodikkaita vaatteita odottajille.

Onnellista loppuodotusta!

T: Saman ongelman kanssa kamppaillut :)

Vierailija
10/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne istuu täydellisesti kaltaisillesi täydellisen muotoisille naisille.

Vierailija
11/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niissähän on toki vaihto- ja palautusoikeus kuten postimyynnissä yleensäkin, eli sulle ei tule kuluja vaikka joutuisitkin ne palauttamaan. Minäkin tilasin ihan sovittamatta, kun en ole Hgistä. T: 11

Vierailija
12/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH HAH HAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mallia (under-the belly, matala vyötäröleikkaus, etutaskut, tiukahkot lahkeet) ei näy enää olevan Bebesillä, mutta kaipa nuo koot ovat EB:llä samansuuntaisia tarkasta farkkumallista riippumatta. Minun farkkujeni koko on M ja lahkeen sisäpituus on n. 84-85cm. Itse olen 173cm pitkä ja käytän normaalisti farkuissa vyötärötuumakokoa 29 ja nuo M-koon EB:t ovat juuri oikean kokoiset (kun siis mahaa on tullut jo jonkin verran).

Vierailija
14/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi vyötäröstä, perseestä ja lahkeista sopivat....

-ap-

Vierailija
15/15 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin yhteen liikkeeseen äsken joka myy Mama Licious vaatteita, ni tänään sinne oli just tullut kivat farkut. Täytyy mennä huomenna katsomaan, ja jos ei ne oo hyvät, niin tilaan heti ne farkut sieltä bebesiltä! :)

-ap-