Alle 165cm naiset jotka etsivät vain +180cm miehiä ovat samaa sarjaa noiden vanhojen ukkojen kanssa
Alle 165cm naiset jotka etsivät vain +180cm miehiä ovat samaa sarjaa kuin nuo harhaiset, limaiset vanhat ukot (ilman mitään varallisuutta tai statusta) jotka luulevat pystyvänsä saamaan kauniin nuoren naisen.
Naisen ja miehen keskipituuksien välinen ero on 12-13cm eli esim. 158cm nainen on samaa tasoa noin 170cm miehen kanssa, 165cm nainen 177cm miehen kanssa, 175cm nainen 187cm kanssa jne.
Tietenkin huomattavan kaunis ja hoikka lyhyt nainen voi saada vaikka kuinka pitkän miehen mutta puhunkin nyt näistä vähän tavallisimmista tapauksista.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää myös huvittavalta kun muka "maailman kauneimmiksi" äänestetyt 160cm Hollywoodin persjalka-näyttelijättäret ovat kuvissa huippumallien vierellä.
Kyllä kauniin naisen pitää olla 170-180cm.
hmm exä oli 183cm ja minä 172cm. Joskus hän sanoi, että naiselle on parempi olla todellakin 150cm kuin 180cm. Katseli aina alle 170cm hoikkia blondeja. Joskus lipsautti että yli 175cm naiset on liian pitkiä jo.
Vaikka mallit on monesti tuon 175-180cm niin normaalielämässä he ovat muiden rinnalla suhteessa "isompia" vaikka olisivatkin hoikkia. Harvalla taviksella on "mallikasvot"Olen huomannut valokuvissa tämänjutun myös jos olen 158-166cm kavereiden vieressä. Olen myös baarissa huomannut että lyhyehköllä ja sirolla kaverillani on vientiä paljon vaikken itsekkään mikään korsto ole mutta kengillä olen jo lähellä tuota 180cm ellei ole aivan matalat korot kun taas 165cm kaverini voi käyttää korkeita kenkiä ja saa itsestään pitkän välillä jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mites sitten nämä jotka ovat jääneet henkisessä kasvussa lapsen tasolle? ( kuten ap) Se ei auta vaikka vartta ois 2 metriä jos aivot on alikehittyneet.
Ehkä tässä syy miksi ap:n mies lähti sen lyhyen matkaan? :DD ap:lla pahoja ongelmia.. ja raukka kuvittelee oman pituuskompleksinsa takia, että mies otti sen naisen pituuden takia.
Joten seuraaville treffeille on ilmeisesti mentävä mittanauhan kanssa:)
Voiko tästä päätellä että olen huomattavan kaunis kuin mies 185cm ja minä 165cm?
Olen 166 ja kaikki miesystäväni ovat olleet noin 190 cm. Lasta en olisi ikinä suostunut tekemään lyhyen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tästä päätellä että olen huomattavan kaunis kuin mies 185cm ja minä 165cm?
No ei välttämättä, miehelläsi on varmaan huono itsetunto kun ei ottanut tasoistaan 173cm naista tai ehkäpä miehesi on keskimääräistä rumempi ja/tai köyhempi.
90% nuorista naisista on yli 165cm että harvassa on nuo pitkiä metsästävät pygmit nykyään...
Oon 164 cm ja kumppanini taas 196 cm. Taidan olla siis melkosen upea näky, mieheni on nimittäin ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 166 ja kaikki miesystäväni ovat olleet noin 190 cm. Lasta en olisi ikinä suostunut tekemään lyhyen kanssa.
Meidänpituisten pitää lisääntyä vähintään 180 cm kanssa niin on suuri todennäköisyys, että mahdollisesta pojasta tulee pitkä. Jos lisääntyy 175cm kanssa voikin pojasta tulla vain se 170cm.
Jostain syystä lyhyehköt miehet ovat harvemmin komeita. Ja jos ovat niin ovat ulkomaalaisia. Melkein poikkeuksetta komeat miehet on yli 180cm.
Vierailija kirjoitti:
90% nuorista naisista on yli 165cm että harvassa on nuo pitkiä metsästävät pygmit nykyään...
Jos nuorten naisten keksipituus on 167, niin se tarkoittaa sitä että 50% on alle 167, joten mitenkä vois olla että 90% ois yli 165 :D Varmaan noin 45% on alle 165
Vierailija kirjoitti:
Olen 160 cm nainen, miesystäväni pituutta en tiedä mutta arvioin, että meillä on noin 20 cm pituuseroa. Lapseni isä oli (on) 190 cm. Pituus ei ole koskaan ollut minulle mikään kriteeri, silloin kun hain seuraa netin kautta niin asetin pituuden alarajaksi 160 cm eikä sekään olisi ollut ehdoton. Sinkkuvuosinani tulin itseni mittaisen miehen dumppaamaksi, kun hän löysi kiinnostavamman, ja arviolta 170 cm mies, jonka kanssa oli muutaman vuoden parisuhde, vaihtoi hänkin toiseen. Eli nämä pituusharhat ovat ihan omassa päässänne.
Täällä liikkuu todella paljon näitä henkisesti teinin tasolle jääneitä jotka kuvittelee, että kaikki johtuu pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Totta, lyhyet naiset ovat säälittäviä reppanoita. Ei upea pitkä mies sellaista mitätöntä tappia huoli.
Ehdottomasti näin - Mirri 159,5cm
Ai pitääkö mun nyt näin alle 160cm pituisena jättää oma aviomies jonka kanssa olen ollut yhdessä yli 10v. ja meillä on lapsia koska hän on yli 180cm pituinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nuorten naisten keksipituus on 167, niin se tarkoittaa sitä että 50% on alle 167, joten mitenkä vois olla että 90% ois yli 165 :D Varmaan noin 45% on alle 165
PK-seudulla nuorten naisten keskipituus on noin 173cm. Maaseudulla ja Lapissa on köyhempää eli lyhyempää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on paljon, paljon muutakin kuin pituutensa- ja onneksi!
Sama pätee ikään - onneksi!
Voi herrajeesus ketä kiinnostaa minkä mittainen kukakin on!? Eiköhän ne suhteet perustu johonkin hieman muuhun pääasiassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä, miehelläsi on varmaan huono itsetunto kun ei ottanut tasoistaan 173cm naista tai ehkäpä miehesi on keskimääräistä rumempi ja/tai köyhempi.
Entäs meillä sitten? Mun mies on rikas ja hyvä itsetuntokin hänellä on. Hän on mua 30 cm pidempi. Olen ihan normaalin näköinen nainen. Mites tämä tulkitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PK-seudulla nuorten naisten keskipituus on noin 173cm. Maaseudulla ja Lapissa on köyhempää eli lyhyempää porukkaa.
Ei muuten ole! :D Edes Hollannissa ei ole 173cm vaan 170cm. Suomessa luvut on koko suomessa 165-166 ja lounaissuomessa 167,5cm ja nämä siis nuorilla naisilla.
Pituus on tasaantunut paljon jos vertaa vaikka 30 luvulla syntyneisiin ja heidän lapsiin. Nykyään on yleistä, että lapsi voikin jäädä vanhempiaan jonkinverran lyhyemmäksi.
Itse laitan aina ilmoitukseen että miehen pituudella ei ole väliä, mutta mieluusti 170cm + koska itse olen 160cm/49kg. En ole edes erityisen kaunis, mutta ilmeisesti pieni koko ja pitkät vaaleat hiukset tekevät tehtävänsä. :)
Jostain syystä minusta kiinnostuvat ainoastaan 180cm tai yli lihaksikkaat möntit.