Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä helvetit saa ne hyvännäköiset nuoret naiset, tässä on käsittämätön ristiriita

Vierailija
28.12.2016 |

Ongelma:
1. Tiedän todella paljon alfoja ja top 5℅ parhaimmannäköisiä miehiä, ja hekin joutuvat melkein kaikki tyytymään keskitason naisiin ja rumahkoihin
2. Hyvännäköisiä naisia on todella paljon, muttei komeita miehiä, joten komeilla pitäisi olla paljon kysyntää
3. Miksi nämä harvat hyvännäköiset miehet eivät saa valita niistä hyvännäköisistä naisista joku?
Ratkaisuvaihtoehdot
1. Onko Suomessa sittenkin joku täysin piilossa oleva miljoonan alfauroksen porukka? Jotka eivät käy koskaan ulkona, käytä somea jne.
2. Eivätkö nuoret naiset olekaan pinnallisia, ja onkin lähes tuuripeliä, kuka saa kauniita naisia, vaikka parhailla miehillä jonkinlainen etu onkin
3. Haluaako top 50℅ naisista top 0.1℅ miehistä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähemmän muiden saamisia ja keskity löytämään jonkintasoinen nainen itsellesi.

Vierailija
22/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella komeat miehet ovat usein niin helvetin itserakkaita ja omahyväisiä, että niitä kestää just sen ajan, kun roudaa baarista kotiinsa. Mutta heti aktin jälkeen sanoo niille mieluiten vaan kiitos ja näkemiin. Todella komeat miehet saavat siis helposti petikavereita, mutta ei kukaan kaunis nainen, jolla on varaa valita, jaksa niiden juttuja kuunnella. 

Toinen syy on, että (kuten palstallakin miehet muistuttavat) naisten parasta ennen päivä on 25-vuotissyntymäpäivä. Naiset menevät parisuhteeseen hyvin usein vasta tämän jälkeen, joten kaunottaria ei juuri näy parisuhteissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole paljon hyvännäköisiä naisia suomessa. Yläasteella ja lukiossa luokallani oli niitä aina jotain 1-3 eli alle 10% kun mennään vähän vanhempiin ikäluokkiin. Sitten useasti kauniilla naisella on niitä muita ominaisuuksia jotka alentavat markkina-arvoa: yksinhuoltaja, kusipää, ei kiinnostunut miehistä,  tummaihoinen tai arabi eksä, jakorasia, mielenterveysongelmia, huume- tai viinariippuvuus, sukupuolitauti, muuten vaan vajaa, pinnallinen insta facebook narsisti, mitättömät sosiaaliset taidot jne. Ei tuossa tarvii miettiä miksi monet miehet tyytyvät suhteeseen tavallisen näköisen naisen kanssa jos sen asiat on muuten on kunnossa. 

Vierailija
24/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua alffaa tai jännämiestä, vaan sellaisen lutuisen kiltin nallekarhu-miehen, jonka syliin voi käpertyä katsomaan telkkaria saunan jälkeen. T. Hyvännäköinen N23

"Sä voit puhuu mitä vaan, mut teot ne lasketaan."

Vierailija
25/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua alffaa tai jännämiestä, vaan sellaisen lutuisen kiltin nallekarhu-miehen, jonka syliin voi käpertyä katsomaan telkkaria saunan jälkeen. T. Hyvännäköinen N23

En ole vielä koskaan seurustellut.

T. hyvännäköinen N23

Vierailija
26/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan seurustellut.

T. hyvännäköinen N23

Niinpä niin. Kaikkea ylevää on hyvä höpötellä, mutta tosielämän tapahtumat ovat sitten eri asia. Jostain syystä etenkin naiset ovat taipuvaisia tuohon jeesusteluun.

Vierailija
27/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina hyvännäköinen nsinen. Olin sinkku 38-vuotiaaksi asti ja selibaatissa, koska en ollut kiinnostunut seksistä yhtään. Koska parisuhteessa olisi pitänyt harrastaa sitä, olin mieluummin sinkku. Sitten tosiaan nelikymppisenä tapasin aviomieheni ja halusin häntä heti. Hän oli ollut jo kolme kertaa aiemmin naimisissa, todella komea, mutta köyhä miesmalli. Hänen exänsä ovat myös kauniita. Eli se yksi (äärimmäisen komea ja seksikäs) mies on neljättä kertaa naimisissa ja siis neljä kaunista naista on toistaiseksi saanut hänet. Aika hyvin käytetty mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi