Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö vaan tunnustaa työkaverille ihastumiseni häneen?

Vierailija
28.12.2016 |

Saisi tämän kärsimyksen lopetettua. Kokemuksia?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinkku niin miksi ei. Jos taas varattu niin ei missään nimessä.

Vierailija
2/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne, mitä nyt työkaverini on nainen kuten minäkin, minua paljon vanhempi, hänellä on pitkäaikainen miesystävä ja melkein täysi-ikäiset lapset.

Kyseinen nainen on avoimesti flirttaillut minulle ja pyrkii saamaan kosketuskontaktia usein, mutta tiedä sitten kiusoitteleeko vain. Ongelma on siinä että itse olen järjettömän ihastunut. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin eka kommentoija, jos työkaveri on vapaa niin kerro ihmeessä. Jos se taas on varattu niin anna olla ja move on, säästät teidät molemmat kiusalliselta jatkolta työpaikalla.

Vierailija
4/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kerrot, mikäli työkaveri on vapaa Ja tulette noin muuten juttuun.

Itse kärvistelin puoli vuotta kunnes sain vihdoin kerättyä rohkeuden ja klassisesti firman juhlissa muutaman rohkaisevan jälkeen sain juteltua miehen kanssa kahden kesken.

No, kävi sitten ilmi että hänkin oli katsellut minua jo jonkin aikaa sillä silmällä. Nyt olemmekin sitten seurustelleet jo kolme vuotta, joista yhdessä asuneet puoli vuotta. Samassa työpaikassa emme enää ole.

Enemmän olisin katunut, jos en olisi koskaan uskaltanut!

Vierailija
5/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voit kertoa asian hänelle hänen tilanteestaan rippumatta. Näin minuakin lähestyttiin. Juttelette asian niin kuin se on. Muutoin pähkäilet asiaa yksiksesi etkä viisaammaksi tuu.

M43

Vierailija
6/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion itse kertoa ensi viikonloppuna hänelle. Olen ollut niin pitkään epätietoisuudessa että haluan päästä asiassa jo johonkin suuntaan. Mitäänhän en tässä häviä. Pelkästään voi voittaa.

Vierailija
8/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen tilanne, mitä nyt työkaverini on nainen kuten minäkin, minua paljon vanhempi, hänellä on pitkäaikainen miesystävä ja melkein täysi-ikäiset lapset.

Kyseinen nainen on avoimesti flirttaillut minulle ja pyrkii saamaan kosketuskontaktia usein, mutta tiedä sitten kiusoitteleeko vain. Ongelma on siinä että itse olen järjettömän ihastunut. :(

Ystävyydenosoituksia ei pidä sekoittaa flirttailuun. Olet itse ihastunutja kuvittelet, että tunne on molemminpuolinen.

Vierailija
9/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Toivon menestystä. Omalla kohdallani tuo oli onnenpotku.

M43 edelleen

Vierailija
10/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kerran työpaikan sisäisesti tunnustettu rakkautta. Toinen osapuoli oli mainio, mutta hyvin naiivi henkilö. Kiitin kovasti mielenkiinnosta, mutta sivuutin tilanteen kertomalla, että tapailen jotakuta. En halunnut missään nimessä loukata. Työtoveruutemme jatkui entiseen tapaan, koska päätin etten kiusaannut tilanteesta.

Vierailija
11/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi. Kuormasta ei syödä. Ikinä.

Vierailija
12/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudentunnustukset ovat aina imartelevia. Vahinko että niitä kuulee niin harvoin.

-m

Vierailija
13/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta huolimatta asiasta on hyvä puhua jos se vaivaa.

Vierailija
14/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävyydenosoituksia ei pidä sekoittaa flirttailuun. Olet itse ihastunutja kuvittelet, että tunne on molemminpuolinen.

Itseasiassa en itse aluksi edes tajunnut asiaa, muut työkaverit alkoi sitten "vihjailemaan" asiasta ja aloin itsekin kiinnittämään huomiota kyseisen työkaverin käyttäytymiseen.

Yritin pitkään vain sivuuttaa koko jutun, mutta monen, monen kuukauden päästä huomasin että olen kyseiseen naiseen ihastunut. :)

Vierailija
15/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelet, että kärsimys loppuu?

Itse olen ihastunut työkaveriini ja luulin hänenkin olevan minuun. Menin siispä juhlatuulella ollessani kysymään häneltä onko hän minuun ihastunut (jotta olisin sitten voinut sanoa itsekin olevani). Hän kiisti olevansa. No, omat tunteeni eivät kuolleet siihenkään, vaikka kuinka yritin. Toki myös tämä mies jatkoi ihastuneenoloista käytöstään. Ja sama tilanne vaan jatkuu ja jatkuu edelleen. Ja minä kärsin.

Itse todellakin neuvoisin kertomaan tunteistasi. Itse ainakin toivoin koko sydämestäni, että oma ihastukseni olisi sanonut minulle olevansa minuun ihastunut, tällöin voisin edes olla hyvillä mielin, vaikka en voikaan häntä koskaan saada itselleni.

Vierailija
16/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se!! en itse uskalla. Toivon että tuut jo juttelemaan mulle ja lopetat tän piinan!!

Vierailija
17/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee se!! en itse uskalla. Toivon että tuut jo juttelemaan mulle ja lopetat tän piinan!!

Tämä!

Vierailija
18/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap anna jotain tunnisteita itsestäsi!! Entäs jos ollaankin samalla työpaikalla? Siis meen ihan hämilleen kun vaan näänkin sut.. Saatikka sit että pitäis jutella..

Vierailija
19/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki. Älä koskaan "tunnusta ihastustasi". Siinä ei ole mitään romanttista tai herkkää, vaan lähes aina vain kiusaannuttavaa ja epätoivoista. Jos haluat tehdä asialle jotain, niin älä ainakaan tee mitään teinimäisiä tunnustuksia. Näytä kiinnostuksesi muuten, teoilla tai flirtilllä, muttei EI millään "mä ty-ty-ty-ty-tykkään susta" -änkytyksillä.

Vierailija
20/44 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko täällä viellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän