Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤KESÄKERTTUSET TIISTAINA¤¤¤

14.03.2006 |

Eipä tainnut vielä olla pinoa,joten kyhätään sellainen!

Aurinkoista tiistaita kaikille!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli sielä huikeet 3 paria itsemme mukaan lukien. Yhdellä oli laskettu aika huhtikuussa ja toisella toukokuussa. Mä olin kuvitellut että sinne tulee kaikki jotka saa vauvan tässä kesäkuulla.Tosin se oli ruotsinkielinen,että se voi vaikuttaa tietysti asiaan. Mut oli varmaan laitettu sen takia sinne kun olen kaksikielinen. Ajattelin,että jos suomalaiset ryhmät on ollut täynnä tai jotain.

Sielä oli ensi se luento synnytykseen liittyen. Oikeestaan mulle ei niinkään tullut uutta tietoa kun olen lukenut aika paljon netistä ja lehdistä.

Sen jälkeen oli kierto synnärillä.Käytiin eri huoneet läpi ja amor-allastakin käytiin kurkkaamassa. Oli ihan kiva nähdä se synnytyssali. Tietää ainakin minkä näköinen se sitten on. Vähän sellainen pelon tunne tuli kun näki ne kaikki metalisysteemit sielä,mutta sulattelen nyt sitä näkemääni jonkin aikaa. Mun mielestä kaikista hirvein oli se metalikoukku millä ne puhkasee kalvot. Siitä jäi sellainen tunne,että toivottavasti ne ei käytä tota mulle!

Vaaksa tais kysellä äippäpaketista. Mä olen sen tilannut,mutta ei ole vielä tullut.

Nyt minäkin raahaudun makkariin makoilemaan ja lukemaan uusita vauva-lehteä!

Lilli81 29+1

Vierailija
22/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua, lilli oli käynyt jo synnytysvalmennuksessa. mä eilen varasin ajan, ja toukokuun 11. päivä mennään. se kyllä tuntui musta aika myöhältä, viimeksi taisi olla muutama viikko aiemmin (tuo siis 35. viikolla). me mennään vaan siihen toiseen valmennukseen, kun olen ennenkin synnyttänyt. synnytin silloin hesassa ja nyt kajaanissa, niin ajattelin kuitenkin, että pitää käydä tutustumassa paikkaan etukäteen.

anninapako se mietti, että olis kiva tavata... mäkin oisin heti tulossa tapaamiseen, jos asuisin lähempänä helsinkiä. täältä kainuusta ei vaan taida olla paljon muita, paitsi minä ja magpie. ja vähän turhan pitkä matka olis tulla sinne tapaamiseen, jos sellaisen saatte järkättyä.

tuli muuten hyvä mieli, kun musta on ollut hyötyä täällä (rennie ja kantoliinajutut). tänään on ollut ihan itkupäivä. kaikki ihan tyhmät ja pienet asiat on saanut mut itkemään, eikä se ollut mitään pientä nyyhkytystä, vaan kunnolla hanat auki. onneksi mies oli tosi ymmärtäväinen ja lohdutti. nyt on jo hyvä mieli taas. ja vielä parempi mieli tuli, kun luin että musta on ollut hyötyä :)

eiköhän se riitä taas tältä päivältä...

gabriela rv 26+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli eka työpäivä loman jälkeen... ei kiva. Oli tosi kiire ja nyt on jalat kipeinä kun on joutunu seisomaan tosi paljon. Saa nähdä miten sitä jaksaa loppuun asti olla töissä, vai pitääkö jäädä jo aiemmin saikulle.

Täällä närästää yhä edelleen. Kolmas Rennie-paketti jo menossa, että on kestänyt jo 2-3 kuukautta. No ihan joka päivä ei tarvi rennietä ottaa, mutta sit taas joinain päivinä saa syödä melkein maksimiannoksen. Mulla ainakin on aivan sama mitä syö, niin närästää. Esikoiselta tuli paljon myöhemmin ja ainoastaan ruisleivästä. Oiskohan sukupuolella jotain osuutta asiaan kun esikoinen tyttö ja nyt siis poika tulossa? Suonenvetoja ei vielä pahemmin oo ollu, *kop,kop,kop* koputtaa puuta ja toivottavasti ei tuliskaan.

Tänään sain ä-rahahakemuksenkin laitettua postiin ja rahat aion ottaa. Turvakaukalo ja kantoliina tarvis ostaa, niin jospa noi rahat käyttäis vaikka niihin. Ei sillä, että olisin taas myöhään liikkeellä mutta sainpahan myös vakuutushakemuksen vietyä vihdoinkin (huomenna viimeinen jättöpäivä). Nähtäväksi jää vaikuttaako noi plexus kystat vakuutuksen myöntämiseen, vaikka kromosomit onkin normaalit.

Huomenna neuvola lääkäri. Kivaa, pääsee taas sydänääniä kuunteleen. Meillä ei harmi vaan oo neuvoloissa ultraa. No jospa nuo vihdoin mittaisivat sein sf-mitankin, kun ei sitä vielä tähän mennessä ole mitattu. Hemppakin varmaan kontrolloidaan. Oon nyt n.4viikkoa syöny obsidania, saa nähdä onko auttanut.

Täällä kans supistelee monta monta kertaa päivässä toisinaan varmaan useampia kymmeniä kertoja. Eivät ole kyllä kipeitä, mutta epämiellyttävän tuntoisia kuitenkin. Erityisesti iltaisin kun rauhoittuu paikoilleen, niin lisääntyvät. No huomenna kuulee senkin et onko vaikuttaneet tonne alapäähän mitenkään. Toivottavasti ei.

Tulihan tuossa jo vaikka mitä. Muuta en kyllä muistakaan. Yritänpä sitten huomenna ehtiä kertomaan noita nla kuulumisia.

Quest ja Mikki 26+4

Vierailija
24/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisia paranemisia piti vielä toivotella kaikille kipeenä oleville:)

Vierailija
25/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään taas huono olo.munuaisiin koskee ja särkee.. olin uusinta ultrassa tänään ja vielä on virtsajohtimet tukossa. onneksi katetria ei ainakaan vielä laitettu. viikon välein joudun nyt käymään terkkarissa ja sitten kahen viikon välein jorvissa. jos selvitään synnytykseen asti ilman pissa pussia niin sitten tehdään kunnon varjoainekuvaukset ja kaikki. pitäkää nyt ihmeessä peukkuja.

toivoisin niin vain että yksi päivä menisi ilman kipuja. tälläistä en jaksa.

minullakin tuo närästys vaivaa. vielä yritän sinnitellä ilman lääkkeitä. tässä ollaan jo niin nappihirmuja muutenkin muiden vaivojen keskellä.

jos sitä yrittäisi käydä nukkumaan. rankka yö taas tiedossa. tunnin välein vessaa ja kylkiin koskee. ah tätä ihanaa raskaus aikaa

Vierailija
26/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onneks isoin osa raskaudesta on jo ohi! Ja varmasti mukava, kun ei vielä ainakaan oo katetroitu. Tietty kivut on tosi ikäviä, vielä kun raskaana ollessa ei tekis mieli paljon särkylääkkeitä ottaa. Mut kyl esim. migreeni-ihmiset joutuu niitäkin syömään - ei siis välttämättä niitä vars. migreenilääkkeitä, mut jotain kuitenkin - raskausaikana. Mut saatko sä edes ottaa särkylääkettä niiden munuaisten takia? (ettei rasita?) Ei oo kiva kärsiä, mut jos on valoa tunnelin päässä sen verran, et vaiva johtuu raskaudesta ja menee todennäköisesti ohi, on varmaan helpompi kestää tää raskas vaihe. Koita jaksaa päivä ja hetki kerrallaan!

Supistuksista, mulla tulee nykyään suht harvoin, ehkä muutama päivässä, mut rasittuessa enemmän. Ja ne on välillä aika " vahvoja" , siis ei kauheen kipeitä, mut sellaisia synnytyssupistuksen oloisia, kestää pari minuuttia, ja pitää rauhottua siksi aikaa, kun panee " puhaltelemaan" . Siis ei voi olla huomaamatta. mun mielestä edellisissä raskauksissa ei ollut tällaisia, vaan enemmän sellaisia menkkakivun tuntuisia supistuksia. Vai enkö vain muista. Tällasia on ollut vasta viime aikoina.

Nyt on silmät niin ristissä, että menen närästävinen kurkkuineni sänkyyn.

summerska rv26