Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen koruyhdistelmä on paras?

Vierailija
28.12.2016 |

Apuja kaivataan korusetin valintaan. Olen nimittäin suht tottumaton korujen käyttäjä. Sain lahjaksi aika näyttävän isohkon hopeisen riipuksen, jota aion käyttää lähinnä juhlissa. Nyt harkitsen saman sarjan korvisten ostamista, mutta en osaa valita näyttävien riippuvien korvisten ja pienten "nappi" korvisten välillä. Onko typerän näköistä jos yhdistää näyttävän kaulakorun kanssa pienet korvikset? Isommat korvikset olisi hienommat, mutta toisaalta haluan välttää ns. joulukuusiefektin. Toivottavasti saatte kiinni mitä tällä tarkoitan :)

Joo ja tiedän, että pieniä on nämä minun ongelmat. Mutta toisaalta nyt lomalla on aikaa pohtia kaikkea vähemmän tärkeää ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisi pienet korvikset. Täysi setti näyttäviä koruja sopii lähinnä kuninkaallisille. :)

Näyttävä koru pääsee paremmin esiin, eikä meikin, kampauksen ja asun valinta mene mahdottomaksi. On paljon modernimman näköistä ja tyylikkäämpää kun ulkoasussa on yksi juju: koru, vyö, näyttävä silmämeikki jne.

Vierailija
2/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://goo.gl/images/wMY6hG

Tässä Jessica Alban todella näyttävä, joskin ei ihan mun mieleinen, kauluakoru saa kaiken huomion.

https://goo.gl/images/GHwUFr

Tässä taas korvakorut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pienet korvakorut jos kaulakoru on iso ja näyttävä! Ei ainakaan riippuvia korviksia.

Vierailija
4/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! AV-raati ei petä koskaan;) Itsekkin alan kallistua pienten korvisten kannalle. Ei tule ainakaan liioiteltu kokonaisuus ja pienet on monikäyttöisemmät. Ne sopii käytettäväksi arkena yksinään ja kaulakorun kanssa juhlissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan