Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos haluaa näyttää enemmän skandinaaviselta tai ruotsalaiselta, mitä pitää tehdä?

Vierailija
28.12.2016 |

mikä erottaa ruotsalaisen kauneuden suomalaisesta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanotaan usein, että näytän ruotsalaiselta. Mulla on alaselkään ulottuvat vaaleat hiukset, meikkaan päivittäin. Vaikka mulla on meikkiä aika paljon on se silti luonnollisen näköinen, en esim. käytä luomiväriä kuin juhlissa. Hampaani on valkaistut ja käytän hillitysti itseruskettavaa. Tekorusketus ei ole oranssi, jos käyttää laadukasta ruskettavaa. Mulla on myös huono näkö, mutta en käytä silmälaseja, piilarit ovat käytössä päivittäin.

Pukeudun nykymuodin mukaisesti.

Vierailija
22/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanotaan usein, että näytän ruotsalaiselta. Mulla on alaselkään ulottuvat vaaleat hiukset, meikkaan päivittäin. Vaikka mulla on meikkiä aika paljon on se silti luonnollisen näköinen, en esim. käytä luomiväriä kuin juhlissa. Hampaani on valkaistut ja käytän hillitysti itseruskettavaa. Tekorusketus ei ole oranssi, jos käyttää laadukasta ruskettavaa. Mulla on myös huono näkö, mutta en käytä silmälaseja, piilarit ovat käytössä päivittäin.

minkä ikäinen olet? itse olen kohta jo 40v eli voiko sen ikäinen enää alkaa käyttämään piilareita? nuorempana oli piilarit. Mitä itseruskettavaa suosittelisit kasvoille ta vartalolle?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt olla ajattelematta niitä ruotsalaisia ystäviäni jotka näyttävät kalvakoilta ja persjalkasilta tai ruskeasilmäisiltä karjalaisilta..

Laitat rusketuksen. KUNNOLLA väriä pintaan.

Vaalea kylmäsävyinen raidotus hiuksiin.

Nudea huulikiiltoa, nudet kynnet, tumma silmämeikki tai rankasti vaan maskaraa!

Käyt jossain Kiinassa pidennysleikkauksessa, jossa reisiluu katkaistaan ja sitä venytetään kivuliaasti ja vuoden kepeillä könkättyäsi olet 3 senttiä pidempi gaselli. Tai ainakin valkohäntäpeura.

Pukeudut juuri kuten se tylsä täti Esboosta.

Olet kiva ja kohtelias. AI! En voinut olla ajattelematta niitä ruotsalaisia tuttujani!

Vierailija
24/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja heitä pois mustat bändipaidat.

Vierailija
25/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minkä ikäinen olet? itse olen kohta jo 40v eli voiko sen ikäinen enää alkaa käyttämään piilareita? nuorempana oli piilarit. Mitä itseruskettavaa suosittelisit kasvoille ta vartalolle?

ap

Olen 25, mutta en ole ikinä kuullut, että ikä olisi este piilareille ja nuorihan sinä vielä olet :) Kannattaa käydä optikolla, ne tarkastaa silmät piilareita varten. Piilolinssit on nykyään muuten tosi huomaamattomia!

Ja itseruskettavista ehdottomasti paras on Vita Liberata, sitä saa esim. Sokokselta. Levitysohjeita löytyy netistä, mutta tärkeintä on ihon kuorinta ja kosteutus ennen itseruskettavan levittämistä.

Myös Clarins tekee hyvää itseruskettavaa, tosin itse en sillä saa kovin näkyvää tulosta aikaiseksi, mutta olenkin luonnostaan ihan kalkkilaivan kapteeni.

Vierailija
26/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hampaiden valkaisusta vielä sen verran, että käytän siihen tarkoitukseen sopivaa hammastahnaa. Sitä saa Ruohonjuuresta sekä apteekista. Hammastahna ei vahingoita hammaskiillettä, poistaa vain värjäytymiä, mitä esimerkiksi kahvi ja tee aiheuttaa. Käytyämäni tahna on Warpaint-merkkistä, mutta vastaavia löytyy muitakin.

Vierailija
27/27 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura kovaäänisesti ja yritä meikata piirteesi kulmikkaammiksi. Käytä hiuspantaa.