Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kanssa kotiin?

Tulkku
28.12.2016 |

Oletteko katuneet sitä, että olette jääneet/ette ole jääneet lapsen kanssa kotiin? Meille on tulossa maaliskuussa toinen lapsi ja miehen kanssa mietitään vaihtoehtoja. mies oli ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen pari vuotta kotona ja pyörittää pääsääntöisesti perhearkea. Oma työni kun vaatii kohtuullisen paljon poissaoloja kotoa niin tämä on ollut luonnollinen ratkaisu. Pohdinkin nyt omasta näkökulmasta mitä kannattaisi tehdä. Yhdessä kuitenkin päätökset tehdään :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli lapsen kanssa kotona vanhempainvapaalla silloin, kun lapsi oli pieni mutta minä myöhemmin.

Vierailija
2/2 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toisen lapsen kohdalla ajatellut, että tämä on minun mahdollisuuteni jäädä joksikin aikaa pois työelämästä. Olen kotona, kunnes kuopus on täyttänyt kolme ja palaan töihin. Luulen, että kautisin, mikäli en tätä mahdollisuutta käyttäisi. Lapset ovat pieniä vain kerran, ja esikoisen kohdalla tuli laitettua hänet päiväktotiin alle 2-vuotiaana, kun "oli kiire töihin".  Se vähän harmittaa. Toisaalta taloudellinen tilanne antaa myöten toimia nyt toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla