Uusi naisystävä raskaana
Lusikat meni jakoon reilu vuosi sitten ja kaksi teiniä viikko viikko-systeemillä. Vuoden ehdin olla poikamies ja tarttui neiti matkaan. Nyt uusi nainen raskaana, tämä ei kuulunut suunnitelmiin. Hän mietti keskeytystäkin. Nyt päätti pitää lapsen ja minun pitäisi olla innoissaan. Ei oikein tajua, ettei 40 paremmalla puolella nappaa enää.... Mites tästä voisi nyt löytää positiivista?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vois myös kertoa jos meinaa lopettaa pillereiden käytön.
Meillä oli saman tapainen tilanne. Oli sovittu synnytyksen jälkeen että uudesta lapsesta voidaan keskustella, mutta ei vielä pariin vuoteen. Itse halusi hoitaa ehkäisyn pillereillä, un ei kumpikaan kumeista tykkää. No kappas kehveli kun tuli raskaaksi ihan yllättäen kun ei ollutkaan pillereitä imetyksen jälkeen aloittanut. Maksan ja kasvatanhan minä tuonkin, mutta naiseen kyllä petyin perinpohjaisesti.
Wow. Imetys siis voi ehkäistä tiettyjen ehtojen täyttyessä mutta en mä siihen luottaisi jos lapsi ei olisi tervetullut jos sattuisi teho pettämään.
En myöskään harrastaisi seksiä jos en tietäisi missä mennään ehkäisyn suhteen, siis olitte puhuneet asiasta viimeksi kuukausia sitten?
Vierailija kirjoitti:
No en kuvitellut kuulevani sanoja "lastenhuoneen tapetit voi vaihtaa" enää koskaan. En häntä tyhmänä pidä, vaan perusnaisena joka odottaessa alkaa miettiä sisustusta ja tilaratkaisuja vain lasta ajatellen. Kyse on kuitenkin minun asunnosta, mutta ei näköjään enää koska yhtäkkiä hän onkin myymässä omaansa, ei enää vuokraamassa, kuten oli puhetta.
Ketuttaa ja paljon koska olin varautunut aloittamaan ihan erilaisen elämän. Eksä oli se joka halusi viimekädessä erota ja kaikki hoidettiin hienosti ainakin melkein yhteysymmärryksessä. Oli siinä silti sulateltavaa ja nyt tämä.
Nyt uusi nainen olettaa että olisin innoissani silittämässä häntä ym, vaikka mikään tuossa ei ole uutta eikä valitettavasti herätä mitään tunteita. Eksä osasi tuhlata lapsiin ja valitettavasti näyttäisi siltä että tämä nykyinenkin. Ei riitä kunnalliset ultrakerrat ja minun pitäisi kommentoida jotain videoon.
Mitä ehkäisyyn tulee, niin hänellä oli kapseli käsivarressa jonka itsekin tunsin.
Ap
No voin sanoa kapseli-ihmisenä, että kyllä pitää olla kapseli vanha, että noin käy. Nainen on varmasti tiennyt sen ja esittää nyt, että se on ollut vahinko. No ehkä tavallaan, mutta kyllähän sen naisen on täytynyt tietää, että heikolla kapselilla vahinko on mahdollinen. Sinuna en antaisi mitään viestiä siitä, että muuttaisitte yhteen tms. kivaa perhe-elämää. Sano sille suoraan, että et itse halua lasta ja että lapsen tulo ei ole syy yhteenmuuttoon. Katkaise siltä naiselta ne kuvitelmat ensin ja katso miten reagoi. Hän voi sitten itse pohtia mitä tekee ja on tietoinen lähtökohdista.
Et ilmiselvästi rakasta naista. Minun mieheni oli vastaavassa tilanteessa aikanaan. Lapset tehty nuorena, ikää 40 ja nuorempikin lapsi oli jo 17. Vapaa elämä odottamassa? Ehei. Minä ilmestyin kuvioon ja 7kk myöhemmin olin raskaana. Mies ilmoitti heti, että sinä päätät. Haluatko elää hänen kanssaan vai et. Hän kuulemma haluaa minut ja lapsen. Parin tunnin miettimisellä kuulemma ajatus uudesta vauvasta "vapaille aikuisvuosille" alkoikin tuntua ihan mukavalta. Sitä paitsi sanoi, että rakasti minua ja siksi halusi sitten sen vauvankin elämäänsä tiiviisti. Nyt takana yhteisiä vuosia 16 ja mies on jo 56-vuotias, lapset on 15 ja 13. Miehen edellisen liiton lapset on jo kumpikin yli 30.
Mä en tajua mikä vimmaottaa semmonen mies, joka on jo yhdet siitokset tehnyt yhen akan kanssa. Siis onko se lapselle kivaa, kun on puolisiskoja puoliveljiä. -ei
Mä ja mun ukko ku alettiin seurustelee, molempien kriteeri (yksi monista) oli, että ei edellisiä lapsia. Vai onko teidän ukot kauhu vanhoja. Mulla on vähä itteeni nuorempi kolli. Vielä lapsettomia, koska kuume ei purrut vielä kumpaakaan
Teet viisaimmin kun avaat suusi ja ilmoitat että et halua leikkiä perhettä. Tulisihan tuo ehkä tosiaan teineillesikin vähän liian nopsaan. Nainen on päättänyt (ilmeisesti itse?) pitää lapsen, joten elarit maksat ja toivon mukaan jotenkin yritätä tämänkin lapsen elämässä mukana olla. Mutta yhteen ei kannata muuttaa ilman rakkautta. Jota teidän tapauksessa ei vaikuta olevan.
Vierailija kirjoitti:
No vastauksia en täältä saanut! Yllätys sinänsä. Nainen sanoi ettei halua lapsia, kapseleissa piti olla tehoa vielä 2 vuotta.
Ap
Onko nainen ylipainoinen? Ylipainoisilla kapselit ja pillerit eivät välttämättä toimi, ja eivät ne aina toimi normaalipainoisillakaan.
Mun mielestä sun pitää sanoa naiselle rehellisesti, mitä haluat elämältäsi. Vaikka tämä loukkaantuu tms. Jos nainen lapsen haluaa synnyttää, toki joudut elatukseen osallistumaan, mikä tietysti on epäoikeudenmukaista, koska olet harrastanut seksiä naisen kanssa siinä käsityksessä, että ehkäisy on kunnossa ja nainen päättää keskeyttääkö raskauden vai jatkaako. Miehen oikeudet eivät tässä ole yhtälaiset naisen kansssa, valitettavasti.
Mutta se, mitä voit tehdä, on kertoa rehellisesti, millaista elämää et halua.
Heh, älä unta näe että teinit alkavat jotain äpärää hyysäämään. Tilanne on nyt se että hoidatte omat tuotoksenne.