Uusi naisystävä raskaana
Lusikat meni jakoon reilu vuosi sitten ja kaksi teiniä viikko viikko-systeemillä. Vuoden ehdin olla poikamies ja tarttui neiti matkaan. Nyt uusi nainen raskaana, tämä ei kuulunut suunnitelmiin. Hän mietti keskeytystäkin. Nyt päätti pitää lapsen ja minun pitäisi olla innoissaan. Ei oikein tajua, ettei 40 paremmalla puolella nappaa enää.... Mites tästä voisi nyt löytää positiivista?
Kommentit (47)
Pistä nyt ne piuhat kiireesti poikki, ettei enää tällaista satu kenenkään kanssa.
Sitten vain rehellisesti kertomaan, ettet halua lapsiperhearkea. Jos abortin vielä saa, niin kerro tämä ihmeessä heti.
No pitää saada suu auki ajoissa.
Meillä oli ihan sama tilanne, ja ukosta sai lypsämällä lypsää että toivoi keskeytystä.
Keskeytin, enkä voisi pettyneempi ihmiseen olla, pitäköön itsenäisyytensä, ilman minuakin.
Muistapa vaatia isyystesti , ennen kuin maksat penniäkään ämmälle. Abortti olisi tosin parempi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopisi vallan hyvin ettei muutettaisi, mutta nainen selvästi suunnittelee jo sievää ydinperhearkea, jonka olen jo kokenut.
Kuinka siis ilmaista hienotunteisesti etten ala siihen samaan enää??
Ap
Hienovaraisesti.....
Meillä on joku huippukoomikko täällä!
Olet jo hyväksynyt siitoksesi, kun olet siirtynyt lukemaan vauva.fi -sivustoa. Onnittelut teille meiltä =)
Vierailija kirjoitti:
No eipä tullut mieleen niitä katkaista. Olisi varmasti pitänyt. Lasta nyt ei enää voi abortoida enkä minä voi sellaista päätöstä tehdä. Tarkoitus oli muuttaa yhteen. Nyt ahdistaa ajatus kesästä vauvan kanssa. Kun tuntuu että edellisestä lapsiarjesta on ihan hetki. Mietityttää myös teinien reaktio. Eksällä on uusi mies joten hänestä tuskin tulee riesaa.
Ap
Ei tullut ehkäisy mieleen =D
Juu.
Taisit haluta lapsia iso mies, pyöriskelit vauvakuumeessa ja nyt tyttiksesi ihmettelee miksi olet nihkeä, oletko muuttanut mieltäsi.
Kannattaa vaihtaa asuinmaata, niin tuollaisista murheellisista tädeistä eroon pääsee.
Mun mielestä aborttiin pakottaminen on väärin. Se on naisen asia. Lapsi se ihminenkin on ja toisinpäin. nyt kasvatat sen ja elätät kanssa. Pidä munas housuissasi ja käy huorissa. Tulee fiksummaksi. Kyllä pillu kiinnostaa, mutta ei muu. Tyypillinen mies.
Ehkä oppisit, joskus, vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Annoit siis naisen tehdä päätöksen raskauden jatkamisesta antamalla hänen elää harhakuvitelmassa, että te tulette elämään yhteistä perhe-elämää. Toivottavasti tämä on vitsi. Miksi mies on tällainen selkärangaton mato?
Minusta kun viestistä käy ilmi, että nainen suunnittelee ydinperheen vauva-arkea AP:n puheista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoit siis naisen tehdä päätöksen raskauden jatkamisesta antamalla hänen elää harhakuvitelmassa, että te tulette elämään yhteistä perhe-elämää. Toivottavasti tämä on vitsi. Miksi mies on tällainen selkärangaton mato?
Minusta kun viestistä käy ilmi, että nainen suunnittelee ydinperheen vauva-arkea AP:n puheista huolimatta.
No ap ei voi leikkiä enää ydinperhettä, se juna kun hänen osaltaan oli ja meni jo. Uusperhettä pykäämään nyt suurella innolla vaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ihan sama tilanne, ja ukosta sai lypsämällä lypsää että toivoi keskeytystä.
Keskeytin, enkä voisi pettyneempi ihmiseen olla, pitäköön itsenäisyytensä, ilman minuakin.
Vois myös kertoa jos meinaa lopettaa pillereiden käytön.
Meillä oli saman tapainen tilanne. Oli sovittu synnytyksen jälkeen että uudesta lapsesta voidaan keskustella, mutta ei vielä pariin vuoteen. Itse halusi hoitaa ehkäisyn pillereillä, un ei kumpikaan kumeista tykkää. No kappas kehveli kun tuli raskaaksi ihan yllättäen kun ei ollutkaan pillereitä imetyksen jälkeen aloittanut. Maksan ja kasvatanhan minä tuonkin, mutta naiseen kyllä petyin perinpohjaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein tajua, ettei 40 paremmalla puolella nappaa enää....
Tämä kuulostaa todella tyhmältä. Siis että tämä 40 paremmalla puolella oleva puhuu alentavasti kumppanistaan ja vihjaa tämän olevan tyhmä tai lapsellinen. Sellainen on tyhmää. Luulisi 40 paremmalla puolella olevan tajuan tällaisen asian, mutta ilmeisesti vanhuus ei tullut viisauden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskeytin, enkä voisi pettyneempi ihmiseen olla, pitäköön itsenäisyytensä, ilman minuakin.Vois myös kertoa jos meinaa lopettaa pillereiden käytön.
Meillä oli saman tapainen tilanne. Oli sovittu synnytyksen jälkeen että uudesta lapsesta voidaan keskustella, mutta ei vielä pariin vuoteen. Itse halusi hoitaa ehkäisyn pillereillä, un ei kumpikaan kumeista tykkää. No kappas kehveli kun tuli raskaaksi ihan yllättäen kun ei ollutkaan pillereitä imetyksen jälkeen aloittanut. Maksan ja kasvatanhan minä tuonkin, mutta naiseen kyllä petyin perinpohjaisesti.
No meillä ei kyše ollut tästä, vaan ehkäisynä kondomi. Mutta kun ei seissyt kun kumin puki, niin keskeytetyllä ja varmoilla mentiin, mies jopa vauvatoiveista leperteli tässä vaiheessa .
Tunteeton ja selkärangaton mies.
T. Se jota lainasit
No en kuvitellut kuulevani sanoja "lastenhuoneen tapetit voi vaihtaa" enää koskaan. En häntä tyhmänä pidä, vaan perusnaisena joka odottaessa alkaa miettiä sisustusta ja tilaratkaisuja vain lasta ajatellen. Kyse on kuitenkin minun asunnosta, mutta ei näköjään enää koska yhtäkkiä hän onkin myymässä omaansa, ei enää vuokraamassa, kuten oli puhetta.
Ketuttaa ja paljon koska olin varautunut aloittamaan ihan erilaisen elämän. Eksä oli se joka halusi viimekädessä erota ja kaikki hoidettiin hienosti ainakin melkein yhteysymmärryksessä. Oli siinä silti sulateltavaa ja nyt tämä.
Nyt uusi nainen olettaa että olisin innoissani silittämässä häntä ym, vaikka mikään tuossa ei ole uutta eikä valitettavasti herätä mitään tunteita. Eksä osasi tuhlata lapsiin ja valitettavasti näyttäisi siltä että tämä nykyinenkin. Ei riitä kunnalliset ultrakerrat ja minun pitäisi kommentoida jotain videoon.
Mitä ehkäisyyn tulee, niin hänellä oli kapseli käsivarressa jonka itsekin tunsin.
Ap
Jos et halua alkaa lapsiperhehommaan niin tee se nyt heti selväksi, niin että naisystävä saa harkita uudelleen. Mutta jos yli 30 ja lapseton niin haluaa lapsen silti.
Oikeastiko olit niin tyhmä että luulit ettei hän halua lapsia, vain siksi että sinulla niitä on jo. Mistä näitä miehiä riittää? Sen takia on viisasta alkaa olla naisen kanssa jolla myös on jo lapset tehty.
Vierailija kirjoitti:
Lusikat meni jakoon reilu vuosi sitten ja kaksi teiniä viikko viikko-systeemillä. Vuoden ehdin olla poikamies ja tarttui neiti matkaan. Nyt uusi nainen raskaana, tämä ei kuulunut suunnitelmiin. Hän mietti keskeytystäkin. Nyt päätti pitää lapsen ja minun pitäisi olla innoissaan. Ei oikein tajua, ettei 40 paremmalla puolella nappaa enää.... Mites tästä voisi nyt löytää positiivista?
Et ap ole koskaan kuullut kondomeista vaan piti p*nna paljaalla? Sitä saa mitä tilaa, sori vaan tyhmyri.
Sano nyt sille naiselle ettet halua perheleikkiä.
Olis sun nyt 40+ miehenä pitänyt tietää että jos otat 30+ naisen, ovat ne heti lisääntymässä ja sormuksia valitsemassa. Se, että sulla on pari lasta ja avioliitto, kertoo sille vaan että olet potentiaalinen isä.
Olisit ottanut ikäises tai vanhemman naisen, niin et olis nyt tässä sopassa.
No vastauksia en täältä saanut! Yllätys sinänsä. Nainen sanoi ettei halua lapsia, kapseleissa piti olla tehoa vielä 2 vuotta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No vastauksia en täältä saanut! Yllätys sinänsä. Nainen sanoi ettei halua lapsia, kapseleissa piti olla tehoa vielä 2 vuotta.
Ap
Ai niin positiivisia asioita kysyit. Noh, teinarit voi laittaa lastenhoitohommiin kätevästi. Joten saatte helpommin kahdenkeskistä aikaa?
No onhan tuo näköjään napannut, kun olet paljaalla piehtaroinut. Ei uskoisi, että aikuinen mies on noin typerä. Kyllä se kondomi vaan on parempi keino kuin ei mitään, varmoihin päiviin luottaminen tai keskeytys. Mutta joo, ei se autoa siellä yöpöydän laatikossa, kuivettuu ja vanhettuu vain. Ei muuta kuin kanna vastuusi, sinähän sitä onkea lammikossa käytit, vai ...