Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mitä mieltä tällaisesta naisesta?

Vierailija
28.12.2016 |

Olen hyvin vahvasti politiikasta kiinnostunut ja ajatusmaailmaani kuvastaa parhaiten alt right. ( Huom. Ei alt light....) olen nielaissut red pillin noin vuosi sitten. Vihaan uutta feminismiä, vasemmistopolitiikkaa ja valtamediaa. En halua lapsia ja minulla ei niitä ole (pahoitteluni yhteiskunnalle). Olen 33 vuotias oikeasti hyvännäköinen hyvin toimeentuleva nainen.

Treffeille? Pk seutu

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niellyt mitä????

Vierailija
2/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tuosta puoliakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet juutalaisista ja Venäjästä? Oletko salaliittoteoreetikko? Pakolaisten määrän rajoittaminen on ihan järkevä tavoite, mutta näin ajattelevat ovat Suomessa usein Venäjämyönteisiä ja juutalaisvastaisia. Venäjä on yhteiskunta jota meidän ei pitäisi matkia, ja juutalaisia ei Suomessa tietääkseni ole kuin tuhat, eivätkä he aiheuta ongelmia.

Vierailija
4/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva, mutta montako seksikumppania sinulla on ollut ja vaaditko mieheltä työssäkäyntiä?

Vierailija
5/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin

M30

Vierailija
6/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot kuulostavat hyvältä mutta haluan lihavan välimerenmaalaisen (tai puoliksi) tytön jolla on vatsa- ja selkämakkaroita, on konservatiivinen kristitty, massateini, pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin. Olen itse juutalaismyönteinen. Ikää 22.

Vierailija
7/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamma kiusoittelee avauksellaan palstan miehiä, mutta oikeasti tuollaiset naiset ovat pk-seudulla harvassa ja haluttuja. En usko että ap:n (kuvauksen) kaltaisen naisen tarvitsisi ruinata treffejä täällä.

Vierailija
8/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua, vaikea kuvitella 30v+ "hyvin toimeentuleva" nainen identifioitumassa teinipoikien internetkulttuuriin.

Vierailija
9/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Pysy vain omissa oloissas.

Vierailija
10/10 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän