Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Tiistaipäivää Syysihmiset***

14.03.2006 |

Täällä odotellaan, että lääke vaikuttaisi. Otsolla on korva kipeä. Onkin ollut tosi vaisu ja syömätön viime päivät. Lääkäri on varattuna keskiviikoksi, pärjätäänköhän siihen asti?

Yöherämisissä on se huonopuoli, että tulee nälkä :)

Hyvää yötä ja huomenta!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei paista aurinko!Aamulla ei huvittanu sit ulos lähtee..käytii vaa kaupassa ja apteekissa ja tiimarissa,mulla on vihdoin vihko ja minä alan pitämään ruokapäiväkirjaa!!!Kiitos monen patistuksen!Josko joku selvyys tulis tuohon tyttöön..tai sit ei?!

Viimeyönä typy heräs ekan kerran nii et ehin nukkuu vaa reilun tunnin ja se vaikuttaa hirveesti päivää..On tosi vetopois olo!

Tapasin tän alueen Mamu-työntekijän,viimeks nähty ku oon ollu töissä ja hän on niin ihana ihminen..parilla sanalla sai mut ilosemmaks ja jaksoin porskuttaa kaupasta kotiin ja typylle ruuat ja nukkumaan :-)

Mitähän vielä...

Voi Allin tyttöä,parannusta!

Ynikselle arki jaksua!!

Hipsukka kiva kun tulit!!

Tuo KErpun laittama ajatus...Se tunne,oikeesti ku on ilman lapsia vaik syömässä ja joku saa raivarin...must on niiin ihanaa ku se ei sillon ole mun lapsi!Myönnän sen täsyin avoimesti..toisaalta yöreissuilla kyl on tullu jonkun raivarista omaa lasta ikävä..Saa nähä millon typyn kanssa päästää yöreissu vaiheesee..

Mies illan pois,jostain pitäs puhti saada!Ja jostain muusta ku syömisestä!

jatu

Vierailija
22/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin äsken kelalle. Jos lääkäri sairaala/poliklinikkaaltistuksessa toteaa kotim. viljat allergian,pitäis riittää alimpaan hoitotukeen,ilman maitoallergiaa!!!Miksikähän Mimmuli te ette saaneet? Olikoteillä kotialtistus?Mutta altistus täytyy aloittaa sairaalassa tai yksityisklinikalla,kotialtistus ei riitä. maitoallergianl isäksi tuen saamiseen riittää yksi kotim. viljaallergia. Tuen saa takautuvasti siitä lähten kun diagnoosi on tehty.

Nyt lähen kampaajalle!

Kiitos Kerppu päivän piristyksestä.

tiivii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alinta hoitotukea voi saada myös astman perusteella. Meillä ei Valmalle ole tehty mitään testejä, lääkäri vaan totesi, että lääkkeet auttaa ja kirjoitti lausunnon. Ilmeisesti myös keuhkokuumeita tai ahtauttavia keuhkoputkentulehduksia pitää olla 2 tai 3. Näin pienillä ei oikeen voida muuten testata astmaa. Isommilla on sitten jo muita testejä.

Mulla on hoitotukianomus ollut jo monta kuukautta työn alla. Olis vissiin ihan järkevä tehdä, kun se tietäis rahaa.

Pilette, jonka lapset vaan nukkuu ja nukkuu...

Vierailija
24/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli, mietit kipeän lapsen syömisiä ja juomisia. Kuumeessa nesteentarve lisääntyy n.10% jokaista kuumeastetta kohdin. Kuumeessa on tosiaan syytä juoda. Ruuasta ei niin väliä, mutta teillä tyttö on kuitekin juonut mehukeittoa ja jukurttia. Niistäkin tulee maidon lisäksi kivasti energiaa. Muistelen että taapeiroiden vuorokauden nesteen tarve on noin 1,2 l (siis jos ei mene mitään ruokaa). Voi olla että muistan väärin.

Valma on kieltäytynyt juomasta ja syömästä lähes täysin. Yrittää kyllä syödä, mutta sitten näyttää kieltään ja ei jatka syömistä. Juomisen kanssa vähän sama homma. Luulen että on kurkku kipeä. Keksin sitten leikin, jota Otso kutsuu ampujuomaksi. Eli annoin 10 ml ruiskulla mehua, Otso innostu ihan täysin ja Valma onneksi matkii veljeään. Edelleen nestettä menee lkuitekin iian vähän. Heti kun heräävät, lähden täyttämään juomavarastoja. Aamulla Valma joi vähän riisimaitoa, mutta nyt se loppu, kun olin ostanut kauramaitoa, mikä ei nyt menekkään. Pöh. Sanomattakin selvää, että miehellä iltatyömeno.

Vierailija
25/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli tarkoitus perustaa äänestys Lillin altistustavasta, niin minun ääneni menee sairaala-altistukselle :) Ja eliminaatioaltistuksena, niin ettei Lilli saa maitoproteiinia edes äidinmaidon välityksellä.

Jos prick-testeihin on uskominen, niin Väkkäräkään ei ole allerginen kuin kananmunalle :) Ei esim. porkkanalle, joka salaperäisesti kuitenkin aiheutti varsin vakavan reaktion.

Piude, kuinka teillä voidaan? Lapset? Äiti?

TP:lle on pitänyt toivottaa voimia muutto-operaatioon!

Minulla on ollut kiva päivä. Kiva vieras - kiva päivä.

Ruokaa uuniin, hop hop.

Vierailija
26/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työasiat tuovat nyt jo lisää mutkia matkaan. Helpointa olisi, kun ei tarvitsisi mennä / ajatella koko työtä vielä pitkään aikaan. Murinaa. Ovat suuressa tärkeydessään päättäneet pitää kokouksen juuri samaan aikaan kun Typyllä neuvola, jonne oli himputin vaikea saada aikaa. Täytyy kai huomenna yrittää siirtää neuvolaa...

Jatu: lainaan anoppia mielelläni. Varoituksena, että tutkii takuulla kaapit ja vaatii vielä täys ylöspidon. Ulkoilee kyllä itsekseen ja samalla voi ulkoiluttaa lapsetkin :-) Ko. henkilö innostui niin eilisestä, että on pian tulossa maisemiin ja tällä kertaa pidemmäksi aikaa. Voih, kun juuri ja juuri kestän pari-kolme päivää hänen seuraansa... kunhan ei viipyisi pidempään...

T-P: on jo aiemminkin pitänyt ihailla teidän nopeaa siirtymisaikaa. Onnea muuttoon ja " uuteen elämään" .

Mimmuli: en ole koskaan nähnyt sua nuutuneena tai nukkavieruna :-) Mutta tietty susta tuntuu siltä, kun olet jo jonkin aikaa ollut melkoisessa " kierteessä" . Edelleen jaksua!

Ynkkä: kyllä sä vielä pari huonompaa päivää jaksat, eihän teillä ole lomaan kuin yksi hujaus. Toivonkin, että saat nautittua Vuokatista ja laskemisesta. Uudet housuthan on pakko testata useampaan kertaan :-)

Pile: voi ei voi ei voi ei...

Ayppa: kiitos vielä eilisestä vaivanäöstä! Tänään tietty kaikki toimii niin kuin ei mitään häikkää olisi ollutkaan. Kiva, että on ollut hywä päivä.

Lapsen luo (sai varamummulta uuden muumi-dvd:n, onpi todella innoissaan :-)

Keilin

Vierailija
27/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli töistä, päästi koiraa pihalle juoksemaan, selas koiralehteä sisällä ja oli puhelimessa. Sitte tuli jo kaveri pihaan koulutukseen hakemaan. Ei ehtiny syödä ollenkaan, vaikka mä kiireessä yritin ruokaa lämmittää. Soitti sitten, että hän aikoi vain äkkiä kysäistä, mutta puhelimessa menikin odotettua kauemmin (yllätys, yllätys.... ja matkalta ei tietenkä ois voinu soittaa, vaikka ite istuu kyytissä...). Hyvä puoli oli se, että parin viikon päästä pitäis koiran " morsiamelle" pentuja tulla ja jos kaikki hyvin menee, se tietää meille rahantuloa :)

Kaveri oli kyllä aamulla käymässä ja vielä niin, että mun ei tarvinnu ottaa pienempiä mukaan, kun kuskasin esikoista ja naapurin lapsia kerhoon. Mutta jotenki meillä ei enää synkkaa niin hyvin kuin jossain vaiheessa, niin vierailu ei sitte niin hyvin piristäkään, vaan tulee jotenki vaikea olo :( Kyllä mäki oon vaikea ihminen.

Ja sitte vielä oon väsyksissä, kun piti illalla niin siivoilla, että kehtaa olla. Yleensä en niin jaksa välittää, mutta noilla on itellä aina niin siistiä, niin ei sitte kehtaa ihan kaameaan sekamelskaan päästää.

No, kaikkea joutavaa mäkin marisen.

T-P. Sähän nyt oot salaperäinen. Sullahan on vielä sekin kertomatta, mitä asiaa sillä kaverillas oli taannoin.

Allin ja Pilen perheeseen paranemisia ja jaksuja kovasti.

Tänään pitäsi muistaa laittaa laskuja maksuun ja selvitellä vauvan vakuutusta.

Ajatus tökkii nin, että paras lopettaa.

T@hti

Vierailija
28/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynikselle kovasti voimia! Monesti oon teitä miettiny ja sun jaksamista. Itellä kun rupeaa tosia nopeaa lasten marinat tympimään ja meillä ne kuitenki loppuu suht helpostikin välillä.

T@hti