Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?
Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?
Kommentit (657)
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut osakseni kommentteja,sulla on uskomaton perse,hyvä perse,panisin yms
Ja voin kertoa että ällöttää! En provosoi,pukeudun ihan normaalisti ja silti miehet ahdistelee ja tuijottaa.
Ja en todellakaan pidä siitä. Antakaa naisten olla rauhassa.
Olen minäkin, varsinkin nuorempana, saanut tyttöjen/naisten huutoja tyyliin "hyvä perse" tms. ja kävelty niin läheltä, että naispuolisen lantio on osunut peppuun.
Ei siis ole sukupuolisidonnainen asia.
M35
Todella harvoin haluan katsoa enää toista kertaa ja nykyään yhä harvemmin sitä ensimmäistäkään.
Suomalaiset todella kasvoivat ihmisenä koronavuosien aikana.
70-luvulla farkkumuoti tytöillä oli tuollaista. Oli mitä katella.https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/apGNpVp_460s.jpg
Pakko sitä katsoa. Joka kerta. Miesaivot valitettavasti triggeröityy naisen pepun muodosta, naiset ei tietty käsitä kun eivät kuulemma ole visuaalisia seksin suhteen. Voi piirtää vaikka paperille lyijykynällä ääriviivat muodosta niin jotain tuolla päässä tapahtuu :D Minkäs teet!
No totta helvetissä. Jos muija siitä loukkaantuu niin eipä ole minun ongelmani. Täysin normaalia katsella eikä tarkoita mitään.
Kyllä minä katson kaikki ja varsinkin tiukkoihin leggingseihin verhotut. Tuo kertoo siitä että nainen kaipaa katseita, koska aivan helposti pukeutuu toisin.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sitä katsoa. Joka kerta. Miesaivot valitettavasti triggeröityy naisen pepun muodosta, naiset ei tietty käsitä kun eivät kuulemma ole visuaalisia seksin suhteen. Voi piirtää vaikka paperille lyijykynällä ääriviivat muodosta niin jotain tuolla päässä tapahtuu :D Minkäs teet!
Samoin naiset ovat alttiita esittelemään itseään. Läpi maailman historian naiset ovat halunneet paljastella.
Tänään taas olisi tytön yleisurheiluleiri. Ja siellä niitä napakoita takapuolia ohjaajilla. Nam.
Pakkohan se on välillä vilkaista. Joskus saatan hetken tuijottaakin jos näky miellyttää.
Itselläni meni pasmat aivan sekaisin, kun olin lapseni ekan luokan luokanopettajan kanssa ns. kehityskeskustelussa. Opettaja, ehkä 25v, pahoitteli, että oli juuri tullut treeneistä, ja hiukset märkänä. Hänellä oli mustat kiharat hiukset vapaana selkään asti, ja päällä takapuolta ihanasti nuolevat tiukat farkut. En muista sanaakaan mitä hän sanoi tuolloin
Kyllä, Tallinnassa kävelin kilometrin perässä ja kuvasin videolle. Oli niin mahottoman hyvän näköinen.
Erityisesti tänään, aivan huikean upeita naisia keähepeneissään!!! Ei VOI olla katsomatta, ei vain yksinkertaisesti voi sille mitään, että katse käy naisen pepulla. Sorry vaan kaikki, jotka tästä mielensä pahoittaa, sekään ei edes auta tähän miehen vaistoreaktioon vaikka miten joku siitä jonnekin vihapäissään kirjoittaa. :)
Minulle naisten persvärkki on naisen tärkein osa,itseasiassa nainen itsessään.
Onpa käynyt useasti niinkin, että peppu ilmestyy yhtäkkiä ihan naaman viereen. Esimerkiksi junassa ikkunapaikalla poistuvia matkustajia odottaessa kun joku nainen odottaa vieressä samoin mutta seisaaltaan tai muita vastaavia tilanteita.
Tuollainen on paras testi todistaa, että pystyy käyttäytyä korrektisti tuijottamatta mutta mahdotontahan se on olla ollenkaan vilkaisematta. Näillä ilmoilla katse tuntuu hakeutuvan herkemmin napoihin kaupungilla mutta ei niitäkään tuijottamaan kehtaa jäädä ja senhän jo kohdekin huomaisi.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni meni pasmat aivan sekaisin, kun olin lapseni ekan luokan luokanopettajan kanssa ns. kehityskeskustelussa. Opettaja, ehkä 25v, pahoitteli, että oli juuri tullut treeneistä, ja hiukset märkänä. Hänellä oli mustat kiharat hiukset vapaana selkään asti, ja päällä takapuolta ihanasti nuolevat tiukat farkut. En muista sanaakaan mitä hän sanoi tuolloin
Siis et muista sanaakaan mitä lapsestasi on puhuttu kun olet keskittynyt kuolaamaan naista? Oletpas sinä varsin upea isä ja aviomies.
Meillä mies katselee mielellään muiden naisten takapuolia. Jossain kohtaa alkoi tosin ärsyttämään kun itse saatoin jutella jostain asiasta tai kysyä jotakin niin keslittyminen olikin jossain toisen naisen takapuolessa. Omaan aika hyvän vartalon mutta pukeudun usein aika peittävästi. Tässä muutaman kerran iskin vähän tiukempaa päälle ja tarkoituksella kuljin ja hymyilin muille miehille. Mies loukkaantui ja murjotti. Sanoi ettei arvosta tuollaista itsensä tyrkyttämistä. On se vaan huvittavaa miten on ok miehen katsoa muita ja olla huomioimatta minua ja minä olen epäkunnioittava jos toimin ns. Katseen kääntäjänä.
N25
Kyllä ne "tallipeput" ovat mielessä tallin ulkopuolella mutta, yllätys yllätys, eivät tallilla oltaessa. Harhautuuhan katse sielläkin, mutta siellä pääosassa on hevosten kanssa puuhailu ja kaikki muu, joten ei tulisi mieleenkään ruveta irstailemaan tms. siellä.
T.tallilla käyvä mies