Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: tuijotatko aina edellä kulkevan naisen takapuolta?

Vierailija
28.12.2016 |

Muutaman kerran joku jäänyt kiinni, mutta eihän sitä yleensä huomaa, jos ei satu olan yli katsomaan. Nyt askarruttakin, että sinnekö ne silmät aina hakeutuu, jos edellä sattuu joku nainen kulkemaan?

Kommentit (657)

Vierailija
1/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pyllyt tulee tarkastettua. Yleensä ei tarvitse pitkään tuijotella.

Vierailija
2/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson joka kerta. Ihan joka kerta. Ensin katson onko hyvä perse ja jos on, katseeni liimautuu sinne. Jos on huono, kääntyy katse pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson myös taakseni jos vastaan tulee ihonmyötäisiä käyttävä neito.

Saa kait sitä ihailla?

Selvennettäköön vielä, että miehet katsovat pitkään taikka uudemman kerran nähdessään jotakin miellyttävää; kutsuttakoon tätä vailla hiljaiseksi kehuksi.

Olisin otettu, jos naisten päät kääntyilisivät usein. Taidan olla vaan hieman pelottavan näköinen etteivät uskalla.

Olen keskivertomiestä skrodempi ja sain syntymälahjaksi tuiman ilmeen. Anteeksi.

Vierailija
4/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin katson. Nyt jotkut naiset ei tykkää, kun kerron että toisia takapuolia on kivempi katsoa kuin toisia

Tuo katselemasta 'kiinni jääminen' on miehille vähän vieras asia. En juuri muista, että joku nainen olisi jäänyt kiinni minun katselusta. Miesten ja naisten maailmat on niin erilaisia.

Vierailija
5/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kommentoija jatkaa vielä että useimmiten se katse liimautuu sinne eli suurin osa perseistä on hyviä. Minulle käy pienet ja isot perseet yhtä hyvin. Ainoa joka ei käy on sellainen vartalo, joka on kauttaaltaan läski.

Vierailija
6/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnän edellistä puhujaa, valtaosa perseistå ovat aivan ihania.

Vain obeesi - taikka anoreksiaperseet eivät ole riittävä peruste katsoa uudemman kerran.

"Kiinnijäänti" ei pelota.

T: ykkönen ja nelonen

Vierailija
7/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm... en ole mitään varsinaisia peppumiehiä mutta kyllä varmaan se katse sinne "eksyy"?

Vierailija
8/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson, ehdottomasti. Samalla voin tyydyttää uteliaisuuteni huomaamalla millaiset pikkarit ovat vetäneet aamulla jalkaan

Vierailija
9/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei koskaan katsele naisia. Ei pyllyjä eikä mitään. Hyi sanoo jos naisia näkee.

Vierailija
10/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin katson. Nyt jotkut naiset ei tykkää, kun kerron että toisia takapuolia on kivempi katsoa kuin toisia

Tuo katselemasta 'kiinni jääminen' on miehille vähän vieras asia. En juuri muista, että joku nainen olisi jäänyt kiinni minun katselusta. Miesten ja naisten maailmat on niin erilaisia.

Jäin ihan hiljattain kiinni, kun ihmettelin, että miksi eräs mies istui kummallisesti käsi haarusten edessä. Sitten huomasin, että miksi. Mies huomasi, että huomasin ja kääntyi tuolilla poispäin minusta.

Vierailija
11/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset - siis miehet ja naiset - tekevät salamannopeasti ja tiedostomattaan aina kaksi havaintoa muista ihmisistä.

Onko toinen vaarallinen? Onko toinen seksuaalisesti mielenkiintoinen?

Useimmat eivät ole kumpaakaan, joten tätä päättelyä ei edes itse huomaa. Kauniisti liikkuvat naiset eivät usein ole vaarallisia, mutta silmä lepää niissä.

Vierailija
12/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei koskaan katsele naisia. Ei pyllyjä eikä mitään. Hyi sanoo jos naisia näkee.

Miksi olet homon kanssa naimisissa?

Miksi homo tekisi lapsia ja haluaisi vaimon?

Vierailija
13/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, aina, ehdottomasti...kaikenlaiset pyllyt piristää!!! : ) M50

Vierailija
14/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kokonaisuutta. Jos on persehousut jalassa niin en häveliäisyydestä katso ollenkaan.

Vierailija
15/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vaikka olen nainen ja hetero

Vierailija
16/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä katsottua aika usein. Kaunis perse on kaunis, eihän sitä voi kieltää.

Joskus vähän säikähtää kun katsoo että ompas siinä kiva perse ja sitten huomaa kasvoista että eihän tuo ole kuin max 15-16v tyttö. Huh huh. Tulee vähän likainen setämies olo sellaisesta.  Liian nuorena ne kyllä aloittaa kroppansa treenaamisen nykyään.

Vierailija
17/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

M40

Vierailija
18/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly on miellyttävä

Vierailija
19/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Katson kokonaisuutta. Jos on persehousut jalassa niin en häveliäisyydestä katso ollenkaan.

Luulisi, että persehousujen käyttäjä haluaa, että sitä katsotaan.

Vierailija
20/657 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hyvä pylly.