Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä levittää minun itsetyydytysvideota!!!!

27.12.2016 |

Lähetin vuosia sitten tyhmyyksissäni itsetyydytysvideoita silloiselleni miesystävälle. Herra on ne luvannut aikoinaan poistaa,mutta kappas tänään vuosien jälkeen oli nyt päättänyt lähettää videon eteenpäin. Videossa olen tunnistettavana kasvoista, sekä videon yhteydessä on viesti jossa myös mainitaan että siinä olen. Kyseinen ihminen joka videon sai, otti minuun yhteyttä että sai tällaisen videon. En nyt kaipaa saarnoja ettei pitäisi mitään lähetellä mutta eipä sitä nuorena ja rakastuneena kaikkea ajattele. Luoja ties onko lähetellyt joillekin muillekkin. Poliisille olen ehdottomasti menossa, mutta ajattelin olisiko täälä ollut kellään tietoa millä rikosnimikkeellä tuollaista tekoa tutkittaisiin vai tutkitaanko edes? Tai mahdollisia korvauksia? Kyllä sitten voi kaduttaa, Älkää ihmiset ikinä lähetelkö mitään kenellekään vaikka silloin tuntuisi niin oikealta ettei se varmasti niitä eteenpäin jaa!

Kommentit (4)

1/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarunomainen kirjoitti:

Lähetin vuosia sitten tyhmyyksissäni itsetyydytysvideoita silloiselleni miesystävälle. Herra on ne luvannut aikoinaan poistaa,mutta kappas tänään vuosien jälkeen oli nyt päättänyt lähettää videon eteenpäin. Videossa olen tunnistettavana kasvoista, sekä videon yhteydessä on viesti jossa myös mainitaan että siinä olen. Kyseinen ihminen joka videon sai, otti minuun yhteyttä että sai tällaisen videon. En nyt kaipaa saarnoja ettei pitäisi mitään lähetellä mutta eipä sitä nuorena ja rakastuneena kaikkea ajattele. Luoja ties onko lähetellyt joillekin muillekkin. Poliisille olen ehdottomasti menossa, mutta ajattelin olisiko täälä ollut kellään tietoa millä rikosnimikkeellä tuollaista tekoa tutkittaisiin vai tutkitaanko edes? Tai mahdollisia korvauksia? Kyllä sitten voi kaduttaa, Älkää ihmiset ikinä lähetelkö mitään kenellekään vaikka silloin tuntuisi niin oikealta ettei se varmasti niitä eteenpäin jaa!

Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen ja tekijänoikeusrikos. Voit vaatia korvauksia. Ja uskon ihmisten ymmärtävän, että teininä arviointikyky on vielä huono. Vaikka varmaan tosi söpö klippi kyseessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille.

Tekisin kaikkeni että kyseinen tyyppi joutuu vastuuseen teoistaan.

Ja mahdollisille naureskelijoille vastaisin jotain nasevaa takaisin. Leuka pystyyn. Kaikki masturboi eikä siinä ole mitään hävettävää. Harmi kun tilannetaju petti ja lähetit sen videon :/

On minustakin yksi alastonkuva exällä. Missä lie.

Vierailija
4/4 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos videoita haluaa lähetellä, niin aina voi myös varmistaa, ettei niistä ole tunnistettavissa, ei kasvoja.