Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaajia paikalla? Iso pulma!

Vierailija
14.03.2006 |

Otin tuossa pari päivää sitten pidennysletit elämäni ensimmäistä kertaa. Nyt on sitten päänahka ihan ruvella ja hiusraja otsalla ja niskassa täynnä näppylöitä. Kirvelee ja kutiaa ihan h..vetisti!!! Aaarrrgh!

Kyllähän minua varoiteltiin, että voi alkuun kiristellä ja päänahka voi ärtyä, kun hiuksia sillä tavalla kiristetään ja revitään, varsinkin kun mitään näin radikaalia ei ole minun päälleni koskaan tehty. Sanottiin, että kyllä se menee ohi ja päänahka tottuu jne. Mutta tämä on kyllä ihan liikaa!!! Nyt huomasin hiuksia sitoessani, että koko niska on täynnä ärtyneitä näppylöitä.

Onko tämä muka vielä ihan normaalia? Minulla on kyllä todella herkkä iho. Puhdistin ihoa Septidinillä ja laitoin Bepanthenia, kun ei nyt muutakaan löytynyt, mutta mitä tälle oikeasti voi tehdä? Meneekö tämä muka ohi itsestään???

A-pu-a.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi paha nikkeliallergia enkä alkuun tajunnut, miten ikävästi kampaaja nirhi päätäni tuolla kamman päässä olevalla piikillä. Se on voinut saada tämän aikaan, kun tuo mikälie-metalli on raapinut ihoa...

Ei kai noissa kuituhiuksissa mitään allergisoivaa ole, vai mistäs sen tietää? Äh, ihan kauhea olo. Kohta revin nämä kaikki letit irti :-/ Vähän kyllä tuli sitten kalliiksi tämä kokeilu.

Ap

Vierailija
2/2 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nimittäin aika yleistä pidennyksissä. Nyt heti ostamaan system 4 Tonic! Se on päänahan hiusvesi, joka hoitaa, poistaa kutinaa ja ärsytystä ja desinfioi. Meidän liikkeesä ainakin ohjataan tään käyttöön kaikki pidennys asikaat tai päänahka on kuin tulessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän