Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi parikymppiset naiset ovat niin nirsoja ja hankalia?

Vierailija
27.12.2016 |

Tämä on tullut useasti huomattua Helsingin yöelämässä.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotain ap:n naismausta, jos kaikki, joita yrittää, on instaheruttajia. Lisäksi nuoria naisia kiinnostaa ulkonäkö ja niin pitääkin, koska biologia.

Vierailija
22/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, sinä siis saat kuitenkin näitä parikymppisiä kauniita tyttöjä sekä autoosi että kotiisi seksiä harrastamaan. Mikä sulla siis olikaan ongelma?

Vain silloin, kun ovat huomanneet mun Audi A8:n tai saavat selville, että mulla on paljon rahaa. Säästössä on nyt yli 70,000 € ja rikastuin aikanaan kesätöillä, määräaikaisilla töillä ja sillä kun otin yks kesä kaikki ylityöt mitä tarjottiin. Nyt mulla on vakiduuni jossa tulee ihan kohtuullisen hyvää palkkaa ja otan usein ne ylityöt mitä tarjotaan. Olen siis varastomies joka tekee kaksvuorotyötä, iltavuoroa ja yövuoroa. Muuten olen siis ihan taviksen näköinen silmälasipäinen 21-vuotias poika.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat jo vuosia altistuneet miesten somehyökkäyksille. Terve epäluulo on kasvussa.

Viimeisin tyttö jonka kanssa tuli päädyttyä kämpille seksiä harrastamaan omasi facebookissä yli 900 kaveria ja hänen Instagram tilillä oli yli 1000 seuraajaa. Viittiikö sitä alkaa seurustelee noin "kuuluisan" muijan kanssa? Siis miks kaikil muijil on aina yli 500-1000 kaveria facessa ja vaikuttaa muutenkin tosi sosiaalisilta, ihan kuin tuntisivat koko pk-seudun.

ap

Koska ne on horoja. Kelpaavat korkeintaan audi a8 autosi takapenkille.

Hyviä naisia ei ole olemassakaan enää.nuoria siis

Ei ainakaan parikymppisissä. Perus 20v muijan maailmankäsitys on alkoholi, loputon biletys, alfa-miesten kanssa paneskelu, joka sekunti whatsapissa tai snapchatissa ja selfieiden otto instagramiin tai faceen.

ap

Saman olen huomannut näitä +20-vuotiaita sivusta seuranneena. Ja he vielä itkev.t, kuinka eivät kelpaa kellekään! :-D Miehen vaan pitää olla tietyn näköinen, tietyn pituinen, tietyn ikäinen, tietyn mitä lie...

N34

Toi on niin totta joka sana. Nuoret miehet on vaan heille kuin hovinarreja joiden täytyy viihdyttää näitä pikku-prinsessoja, jos ei nuori mies onnistu viihdyttään näitä mimmejä niin sit ollaankin "ihan paska, ruma ja huono mies" ja heivataan saman tien pois.

Täs on hyvä kuva joka kertoo hyvin parikymppisten naisten miesmausta, alfat vain kelpaa, mutta ei kunnolliset työtä tekevät miehet.

https://pics.onsizzle.com/dont-worry-baby-hes-just-a-nerd-why-do-they-9…

ap

Vierailija
24/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jotain ap:n naismausta, jos kaikki, joita yrittää, on instaheruttajia. Lisäksi nuoria naisia kiinnostaa ulkonäkö ja niin pitääkin, koska biologia.

Kyllä mä niitä taviksiakin olen yrittänyt tuloksetta ja jotenkin tuntuu, että nää 3000 frendii facessa ja 10000 seuraajaa instassa omaavat tytöt jakaa tavisten kanssa sen saman nirsouden miehiä kohtaan, paitsi että jälkimmäiset ovat pahempia :(

ap

Vierailija
25/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat jo vuosia altistuneet miesten somehyökkäyksille. Terve epäluulo on kasvussa.

Viimeisin tyttö jonka kanssa tuli päädyttyä kämpille seksiä harrastamaan omasi facebookissä yli 900 kaveria ja hänen Instagram tilillä oli yli 1000 seuraajaa. Viittiikö sitä alkaa seurustelee noin "kuuluisan" muijan kanssa? Siis miks kaikil muijil on aina yli 500-1000 kaveria facessa ja vaikuttaa muutenkin tosi sosiaalisilta, ihan kuin tuntisivat koko pk-seudun.

ap

Ei ainakaan parikymppisissä. Perus 20v muijan maailmankäsitys on alkoholi, loputon biletys, alfa-miesten kanssa paneskelu, joka sekunti whatsapissa tai snapchatissa ja selfieiden otto instagramiin tai faceen.

ap

Saman olen huomannut näitä +20-vuotiaita sivusta seuranneena. Ja he vielä itkev.t, kuinka eivät kelpaa kellekään! :-D Miehen vaan pitää olla tietyn näköinen, tietyn pituinen, tietyn ikäinen, tietyn mitä lie...

N34

Samoin on tullut huomattua, että Instassa ja ASK.fm:ssä paljon pyörivät naiset suosii enemmän tummaihoisia mamumiehiä kuin suomalaismiehiä ja eurooppalaisia. :(

ap

Vierailija
26/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat SMVn (sexual market value) huipullaan 23-vuotiaina. 26v:stä eteenpäin on selkeä ja loppuelemän kestävä lasku suosioissa, sekä seksiin että parisuhteisiin.

Siitä huolimatta saavat kyllä seksiä helpommin kuin miehet vielä toistakymmentä vuotta siitäkin, suomessa yli viiskymppiseksi, koska suomessa on niin paljon enemmän miehiä aina 55v asti.

Vierailija
27/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap millään pahalla mutta kuulostat kohtalaisen idiootilta. En sinänsä ihmettele että naiset eivät kiinnostu.

Vierailija
28/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sinä siis saat kuitenkin näitä parikymppisiä kauniita tyttöjä sekä autoosi että kotiisi seksiä harrastamaan. Mikä sulla siis olikaan ongelma?

Vain silloin, kun ovat huomanneet mun Audi A8:n tai saavat selville, että mulla on paljon rahaa. Säästössä on nyt yli 70,000 € ja rikastuin aikanaan kesätöillä, määräaikaisilla töillä ja sillä kun otin yks kesä kaikki ylityöt mitä tarjottiin. Nyt mulla on vakiduuni jossa tulee ihan kohtuullisen hyvää palkkaa ja otan usein ne ylityöt mitä tarjotaan. Olen siis varastomies joka tekee kaksvuorotyötä, iltavuoroa ja yövuoroa. Muuten olen siis ihan taviksen näköinen silmälasipäinen 21-vuotias poika.

ap

Sun säästöt ei nuoria naisia kiinnosta, vaan suuret tulot jotka sitten käytät heihin. Miehen säästöt alkaa kiinnostamaan naisia vasta sitten keski-iässä.

Vierailija
30/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku tutkimus oli ennen 2000-lukua siitä kuinka suomalaiset naiset ovat poikkeuksellisen halutonta väkeä seksuaalisesti. Eli meillä löytyy naisia joilla ei ole seksihaluja. Suurin osa ei myöskään koskaan koe orgasmia. Muissa maissa tämä on harvinaisempaa ja ne naiset ovat vähemmistöä ja usein sitten vanhoja piikoja. Meillä tämä osa on enemmistöä :/

No nykyään meillä on eniten lorttoja EU:ssa. Tai sitten rehellisimpiä, että kaikissa muissa maissa valehdellaan enemmän.

Vierailija
31/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on varaa, ainakin niillä normaali- ja hyvännäköisillä. Sä et vaan ole tarpeeksi komea, siksi ne on sulle vittumaisia. Ne haluaa komeaa kikkelipoikaa.

Vierailija
32/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sorry mutta en edelleenkään ymmärrä mikä sinun ongelmasi on. Sinä siis isket Helsingin yöelämän pintaliitopaikoissa ulkonäkökeskeisiä kaunottaria ja jopa saat sellaisia. Mutta siltikään ei ole hyvä.

Mitä ihmettä sinä haluat? Haluatko että nämä sinua paremman näköiset naiset ihastuisivat tavallisuuteesi eivätkä välittäisi rahoistasi? Kaipaisitko syvällisempää suhdetta naisen kanssa? Jos kyllä, niin oletko kokeillut etsiä jotakuta tavallisen näköistä rillipäätä muualta kuin Helsingin yöelämästä?

Vierailija
33/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 20-vuotiaat eivät ole kokeneet vielä todellisia pettymyksiä elämässä ja ovat vasta täysi-ikäistyneet. Jos joku pettymys (kuten vaikka koiran kuolema) onkin tullut koettua, niin siitä päästään vielä helposti yli bailaamalla. Sitten kun kaikki 1000 face-kamua ovat samanlaisia pintaliitäjiä, niin kyllä seura tekee kaltaisekseen ja kannustaa laittamaan instaan lisää belfieitä.

Kaksikymppiset naiset muutenkin haluavat olla jotain ihme megabitchejä, joten heidän mielestään huonot käytöstavat kuuluvat (Suomessa) ikään kuin asiaan ja todistaa omaa statusta, että voi kohdella miehiä huonosti koska ottajia on.

Nelikymppisenä sitten onkin jo ihan toinen ääni kellossa.

Vierailija
34/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lämpene kenellekkään. Oli mies malli tai ei, niin minulta saa pakit. Syynä tähän se, etten halua miestä. En satunnaista seksiä enkä parisuhdetta. Töykeä en kyllä ole.

Vierailija
35/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

N34

Samoin on tullut huomattua, että Instassa ja ASK.fm:ssä paljon pyörivät naiset suosii enemmän tummaihoisia mamumiehiä kuin suomalaismiehiä ja eurooppalaisia. :(

ap

Koska heidän ihanneparinsa on Kim ja Kanye.

Vierailija
36/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit on mulle suuri turn-off. Oon itekkin tosi vahvasti likinäköinen, mutta en ikinä laittaisi laseja päähäni, piilareilla mennään.

Vierailija
37/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku tutkimus oli ennen 2000-lukua siitä kuinka suomalaiset naiset ovat poikkeuksellisen halutonta väkeä seksuaalisesti. Eli meillä löytyy naisia joilla ei ole seksihaluja. Suurin osa ei myöskään koskaan koe orgasmia. Muissa maissa tämä on harvinaisempaa ja ne naiset ovat vähemmistöä ja usein sitten vanhoja piikoja. Meillä tämä osa on enemmistöä :/

No nykyään meillä on eniten lorttoja EU:ssa. Tai sitten rehellisimpiä, että kaikissa muissa maissa valehdellaan enemmän.

Länsimaat ovat muutenkin ihan pilalla ja rappiolla sit vielä nää bimbot siihen päälle, niin länsimaat on valkoiselle heteromiehelle yhtä helvettiä. Itä-Eurooppa ja Slaavimaat ovat Euroopan ja eurooppalaisen rodun viimeinen toivo.

ap

Vierailija
38/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli nuoret naiset ovat liian nirsoja mutta myös samalla horoja jotka paneskelevat kaikkia. N21

Vierailija
39/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap ihan karsealta ihmiseltä ja lisäksi taidat olla varsinainen rajakki. Ei ihme ettei edes Audi auta edes mahdollisimman pinnallisten naisten kanssa. Kuka haluaisi tuossa ilmapiirissä elää elämäänsä hetkeäkään.

Vierailija
40/68 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eli nuoret naiset ovat liian nirsoja mutta myös samalla horoja jotka paneskelevat kaikkia. N21

Ei kaikkia, vaan monia.