Oletteko koskaan nähnyt/tuntenut todella rakastunutta miestä? Mistä olette sen nähneet?
Minuun on iskenyt niin sanottu salamarakkaus.
Jotenkin ihmeellisesti mies rakastui kuin hullu minuun.
Alkuun katsoi vain kauempaa uskaltamatta suoraan lähestyä minua (välillä vihjaili jotenkin mutta pidin kevyenä flirttinä) ja pidin itse häntä mielenkiintoisena tyyppinä mutta vain kaverina.
No yksi huurteinen ilta jotenkin päädyimme keskustelemaan ja flirttailemaan oikein kunnolla.
Siitä lähtien hän on ottanut minuun vain enemmän kontaktia ja läheisyyttä. Suhteemme etenee jatkuvasti.
Alkuun hänen mielestään kauneuteni sekoitti hänen päänsä.
Nyt olen parasta hänen elämässään, ihanin, kaunein, seksikkäin yms.
Ei kestäisi olla minusta hetkeäkään erossa. Kertoo olevansa aivan hulluna minuun. Tekee minun hyväkseni mitä vain jos tarvitsen apua niin varmasti auttaa.
Aina kun tiemme eroavat fyysisesti niin laittaa viestiä ja viestittelee kunnes menen nukkumaan ja aamuisin heti herättyään haluaa muistuttaa, että olen hänen mielessään.
Ostelee lahjoja, katsoo minua jatkuvasti, haluaa koskea jos vain mahdollista. Kertoo rakastavansa ja haluavan minua tajuttoman paljon. Olen uskomaton kuulemma.
Emme ole harrastaneet seksiä ja minulla on pieni pelko perseessä, että tämä ukko sitä vain haluaa. Mutta toisaalta kuka jaksaisi panostaa niin paljon seksin vuoksi.
Hän ei vaan saa hetkeksikään ajatustaan minusta. Kertoo monta kertaa päivässä kuinka ihana ja kaunis olen. Kuinka tärkeä ja rakas.
En ole koskaan kokenut vastaavaa käytöstä keneltäkään. Tuntuu aika imartelevalta ja ihanalta muttta en luota tarpeeksi.
Muutenkin meillä on suuri ikäero joka saa minut epäilemään tunteitaan vaikken muuten siitä välitä.
Minua ei haittaa pintaliito jos se on molemmille ok ja on hauskaa mutta jos suhteesta tulee vakavampaa niin epäilyni kasvaa ja minä menen varpailleni heti - vaikka itsekin tahtoisin vakavempaa mutta kun luottamuspula..
Pitäiskö antaa itsensä vain mennä tunteiden mukana ja luottaa vai pitää järki päässä ja tietty etäisyys. En tiedä.
Kommentit (31)
Mun mielestäni tuo kuulostaa pelottavalta. Ihan kuin mies haluaisi omistaa sinut. Jos joku vaikuttaa olevan liian hyvää ollakseen totta, se ei yleensä ole totta. Jotenkin myös tuo sinun täydellisenä pitäminen on hälyttävää. Voi olla narsisti. Itselläsikin ilmeisesti hälytyskellot jo soivat. Kuuntele niitä. Intuitio on usein oikeassa. Ikäväähän se on rakkaus hylätä, mutta kyllä tuo nyt vaikuttaa aika pahalta.
Et kertonut niistä omista tunteistasi? Mitä ne siis on?
Oma mieheni myös aikoinaan hullaantui minuun täysin, joten siinä mielessä tuo käytös ei välttämättä tarvitse tarkoittaa muuta kuin rakastumista.
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut niistä omista tunteistasi? Mitä ne siis on?
Oma mieheni myös aikoinaan hullaantui minuun täysin, joten siinä mielessä tuo käytös ei välttämättä tarvitse tarkoittaa muuta kuin rakastumista.
Kyllä hän kertoi tuolla toisessa ketjussa. "Minua enemmän kiihottaa tilanne kuin, että olisin rakastunut."
Tiedätkö onko mies naimisissa? Mulla olis semmonen kyynisen realistinen vastaus kysymykseesi, mutta jätetään nyt vastaamatta, että palsta pysyy vähän pisitiivisempana.
Pakko kuitenkin muistuttaa että kiima loppuu aikanaan, sen on tiedekin tutkinut.
Kyllähän niitäkin tarinoita on, jossa naimisissa oleva mies on rakastunut toiseen naiseen ja siitä silti on ihan oikea suhde syntynyt uudelta pohjalta eron jälkeen. Mutta jos omat fiilikset on lähinnä sitä, että on ihastunut siihen että mies on ihastunut, en tiedä kannattaako hommaa viedä pidemmälle. Aika paljon mutta-aspekteja tässä keississä.
Jotkut ajattelee, että wow toi on muhun ihastunut, tämmöstä tilannetta ei saa haaskata. Kuitenkin se että homma imartelee menee ohitse aikanaan, ihan kuin hullaantuminenkin menee ohitse, silloinkin kun se on aitoa. Sit jälkeenpäin miettii että mitä hemmettiä oikein tapahtui. Miksi läksin tähän, ja vahinkoakin on mahdollisesti jo siinä vaiheessa syntynyt.
Olin kerran seuraamassa tilannetta, jossa eräässä konferenssissa nuori nainen ja naimisissa oleva vähän vanhempi mies ryhtyivät sivusuhteeseen. Ulkoapäin oli aivan selvää mikä on miehen agenda. Hän flirttaili salaa samaan aikaan monelle muullekin minut mukaanlukien. Kun kysyin neidiltä oletko ihastunut, hän julisti syvällä vakaumuksella, että ei kun mies on häneen rakastunut. Mitäpä siihen on sanomista. Toisessa tapahtumassa myöhemmin mies sitten yritti samaa toisen nuoren naisen kanssa, ja tämä ensimmäinen särki sydämensä.
Mitä tästä opimme? Kyllä mies voi vaikuttaa hyvin rakastuneelta, kun himo puhuu. Ehkä se huumaantuminen on tavallaan myös aitoa, ja sen vuoksi uskottavaa. Se huuma vaan on lyhytaikaista, ja kohdistuu yhä uusiin kohteisiin.
Toivottavasti ap kirjoittaja näkee, että motiivit ovat joka tapauksessa vähintään osittain seksuaaliset - mainitseehan hän miehen seksikkyskehuista ja haluamisesta. On ihan relevanttia pohtia kuinka suuri osa huumasta on yksinomaan seksuaalista laatua. Kännihuuruisen illan flirtti on antanut vanhemmalle miehelle ajatuksen, että tässä on nyt saumaa. On miehiä, joille metsästys on suuri osa nautintoa. On miehiä, jotka tietävät että pommittaminen ja yltiöpäinen kehuminen toimii.
Täällä ollaan aika hätäsiä projisoimaan omia huonoja kokemuksia. Rakastunut ei aina tarkoita rakastunut ja psykopaatti.
Kyllä itse olin tosi hullaantunut omaan vaimooni ja edelleen kovasti rakastan, vaikka arki tietysti vuosien mittaan tasoittanut alkuhuumaa.
Voi se vähemmän imartelevakin olla hullu. Elämä on riski, mutta elämättäkään ei kannata olla.
Ihan samanlainen mies oli minullakin, mutta hän ei ollut todellakaan mikään narsisti tai manipuloiva ihminen. Ei tuollainen käytös aina kieli siitä iänikuisesta narsistista!
Hullultahan se itselle tuntu miten voi joku muka välittää niin paljon ja kaikkea vaaleanpunaista. Lopputulos oli se että en tuntenut samoin ja siitä yltiö ihailusta kauhea ahdistus. Tuntui että keuhkoista viedään ilmatkin, kun ei voi olla erossa ja rakastaa ja sitä ja tätä. Itse totesin että käytös johtui epävarmuudesta ja siitä että toinen huomasi että en tunne samoin. Kauhea todistelu omista tunteista, rakkaudesta, palveluksien tekeminen, mielistely kaikki se vain sen takia että alkaisin välittämään hänestä. Ei se vain niin mene.
Narsistin taas ei välttämättä tarvitse edes tuollaista tehdä vaan saa hyväksynnän jo pienemmillä teoilla, tietysti varmasti poikkeuksia on. Narsisti iskee epävarmoihin ja helppoihin kohteisiin, joten eivät niiden tarvi hirveästi vaivaa nähdä.
Vaikuttaa pakkomielteiseltä. Luultavasti joku pelimies ja varmaankin onnellisesti naimisissa.
Jep, kuulostaa samalta kun exäni rakastui vielä yhdessä ollessamme nyxäänsä. Oli tavallaan hyväkin, että sain pontta kerätä kimpsut ja kampsut kasaan ja lähettää exän seuraavalle emännälle.