Naiset ovat itse syyllisiä miksi ovat sinkkuja.
Siis ihan oikeesti. Tälläkin palstalla on naurettavaa lukea kun naiset selittelee, että "miks kukaan mies ei tuu iskee mua". Syy on siinä koska teille ei kelpaa mikään ja toi teidän äärimmäinen nirsous. Miehet on teille kuin jotain hovinarreja joiden täytyy tanssia teidän pillin mukaan ja jos mies ei pysty tähän niin sit mies on "ihan paska" yms. Eri juttu on taas jos mies on joku todella menestynt ja rikas mies niinkuin joku David Beckham.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeesti. Tälläkin palstalla on naurettavaa lukea kun naiset selittelee, että "miks kukaan mies ei tuu iskee mua". Syy on siinä koska teille ei kelpaa mikään ja toi teidän äärimmäinen nirsous. Miehet on teille kuin jotain hovinarreja joiden täytyy tanssia teidän pillin mukaan ja jos mies ei pysty tähän niin sit mies on "ihan paska" yms. Eri juttu on taas jos mies on joku todella menestynt ja rikas mies niinkuin joku David Beckham.
Seuraan tätä palstaa aika aktiivisesti (ehkä liiankin) ja siksi uskallan väittää, että täällä on hyvin vähän naisten valituksia sinkkuudesta verrattuna siihen, kuinka usein valitetaan siitä että naiset muka valittaisivat sinkkuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan tätä palstaa aika aktiivisesti (ehkä liiankin) ja siksi uskallan väittää, että täällä on hyvin vähän naisten valituksia sinkkuudesta verrattuna siihen, kuinka usein valitetaan siitä että naiset muka valittaisivat sinkkuudesta.
Näin on. Yleensä naisten valitukset liittyvät puolisoon, ei sinkkuuteen, joten naisten pitäisi selvästi olla nirsompia parinvalinnassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän eivät koskaan vaadi sen kummemmin mitään.
(Paitsi että läskiä ei tartte huolia, eikös se niin yleensä mene tällä palstalla?)Jep. Palstan miehet ottaisivat kenet tahansa naisen, paitsi jos nainen
- on heitä vanhempi
- on ylipainoinen/lihava
- on tatuoitu
- on yksin- tai yhteishuoltaja
- tykkää "kouvolatukasta" ja on leikkauttanut hiuksensa sellaisiksi
- on harrastanut seksiä (useamman kuin 1-2 miehen kanssa)
- omistaa koiran/koiria, on koiraharrastaja tai ylipäänsä käyttää paljon aikaa eläinten parissa
- on aktiivinen vihervasemmistolainen
- on feministi
- tekee vapaaehtoistyötä turvapaikanhakijoiden parissa
- harrastaa matkailua
Ei pidä paikkaansa. Ainakaan itselleni ei mikään yllä mainituista kohdista olisi ylitsepääsemätön.
- nainen saa olla minua vanhempi, kunhan on sentään samaa sukupolvea itseni kanssa (siis ei sovi äidikseni)
- ylipaino / lihavuus ei haittaa, jos se ei haittaa sinua (pidän "isompikokoisista" naisista)
- tatuoinnit eivät haittaa
- lapset ovat plussaa (yksin- tai yhteishuoltajuudella)
- kouvola-tukka on ihan jees
- seksi on mukava harrastus, aikaisempien kumppaneiden isompi määrä ei haittaa, vaan on plussaa (kertoo oletettavasti seksuaalisesta aktiivisuudesta);
- koirat eivät haittaa, kunhan eivät pure minua;
- lasken itsenikin vihervasemmistolaiseksi, diggaan feminismistä;
- voisin itsekin tehdä vapaaehtoistyötä turvapaikanhakijoiden parissa;
- matkailuharrastus sopii oikein hyvin
Mitään poissulkevaa ei noin suppealta listalta löytynyt. Sellaiset olisivat itselleni vain kumppanin välinpitämättömyys ja kylmyys, totaalinen aseksuaalisuus, vakavat päihde- ja mt-ongelmat, rikostausta ja liian suuri ikäero puoleen tai toiseen.
Vastalahjaksi antaisin rakkautta, kiintymystä, luotettavuutta, arvostamista, läheisyyttä (muutenkin kuin seksimielessä), "kruunun ja puoli valtakuntaa" eli ykkössijan elämäni naisena ja jaetun elämäntaipaleen.
En tosin ole etsimässä kumppania, joten siinä mielessä vastasin turhaan. Olen kuitenkin mielestäni tavallinen suomalainen mies, ja olettaisin, että tosimielellä seuraa etsivistä kaltaisistani miehistä suurella osalla on suurin piirtein samanlaiset ajatukset - ainakin tuttavapiirini sinkkumiesten osalta ajatukset liikkuvat suunnilleen samoilla urilla.
Minä en syytä sinkkuudestani ketään. Olen mielelläni yksin. Paljon mielummin kuin epätyydyttävässä parisuhteessa epäkiinnostavan ihmisen kanssa. Joten?
On toisaalta hyvä, että iso osa sinkuista on tyytyväisiä sinkkuina.
Toisaalta se on erittäin huono asia - lähinnä kansantaloudellisesti ja väestöllisesti.
Kun ikäännymme, hoitavatko meitä vietnamilaiset, robotit vai vietnamilaisrobotit?
Kuka maksaa eläkkeemme?
Kuka hoitaa yhteiskunnan infran ylläpidon ja maksamisen, kun itse makaamme vaipoissa?
Vai jaetaanko meille kaikille 9mm burana, kun täytämme 80 vuotta?
Ei mulla muuta. En syytä ketään, todellakaan, olen vain huolestunut.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se on erittäin huono asia - lähinnä kansantaloudellisesti ja väestöllisesti.
Kun ikäännymme, hoitavatko meitä vietnamilaiset, robotit vai vietnamilaisrobotit?
Kuka maksaa eläkkeemme?
Kuka hoitaa yhteiskunnan infran ylläpidon ja maksamisen, kun itse makaamme vaipoissa?
Jos niitä lapsia aletaan tekemään vain kansalaisvelvoitteesta, niin siinä ovat äkkiä mt-potilaina sekä äiti että lapset.
Taitaa jäädä tekemättä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa eläkkeemme?
Jos niitä lapsia aletaan tekemään vain kansalaisvelvoitteesta, niin siinä ovat äkkiä mt-potilaina sekä äiti että lapset.
Tuskin mitään kansalaisvelvoitetta tulisi. Mutta tuliko kaikista naisista mt-potilaita aikana, jolloin avioliitto oli käytännössä pakollinen eikä ehkäisyä ollut?
Mielestäni pakkojen sijaan pitäisi säätää "lapsettomuusvero", jollainen aikanaan olikin. 5% nettoansioista olisi sopiva näin aluksi. Lapseton pariskunta voisi maksaa enemmänkin, jos ei ole todettuja biologisia esteitä lisääntymiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan tavismieskin saa naisia, ei tarvitse olla mikään rahamies. Sellainen tavismies joka on koko ajan naama nutturalla ja säteilee misogyniaa ympäristöön kuten ap, ei saa naista. Toki saa tällainen misogynisti selittää itselleen kaiken parhain päin, vaan totuus ei siitä muutu. Jos mies ei kelpaa naiselle, vika ei ole naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen ja kiltti mies ei kelpaa.
Kelpaa kyllä. Sen sijaan naisia vihaavat, itseään kunnollisiksi ja kilteiksi kehuvat miehet eivät kelpaa.
Well said, sister!
Syyllinen??!! eihän sinkkuus ole mitään syyllisyyttä eikä vika eikä puute, päin vastoin Onni ja Autuus =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän eivät koskaan vaadi sen kummemmin mitään.
(Paitsi että läskiä ei tartte huolia, eikös se niin yleensä mene tällä palstalla?)Jep. Palstan miehet ottaisivat kenet tahansa naisen, paitsi jos nainen
- on heitä vanhempi
- on ylipainoinen/lihava
- on tatuoitu
- on yksin- tai yhteishuoltaja
- tykkää "kouvolatukasta" ja on leikkauttanut hiuksensa sellaisiksi
- on harrastanut seksiä (useamman kuin 1-2 miehen kanssa)
- omistaa koiran/koiria, on koiraharrastaja tai ylipäänsä käyttää paljon aikaa eläinten parissa
- on aktiivinen vihervasemmistolainen
- on feministi
- tekee vapaaehtoistyötä turvapaikanhakijoiden parissa
- harrastaa matkailua
Ei pidä paikkaansa. Ainakaan itselleni ei mikään yllä mainituista kohdista olisi ylitsepääsemätön.
- nainen saa olla minua vanhempi, kunhan on sentään samaa sukupolvea itseni kanssa (siis ei sovi äidikseni)
- ylipaino / lihavuus ei haittaa, jos se ei haittaa sinua (pidän "isompikokoisista" naisista)
- tatuoinnit eivät haittaa
- lapset ovat plussaa (yksin- tai yhteishuoltajuudella)
- kouvola-tukka on ihan jees
- seksi on mukava harrastus, aikaisempien kumppaneiden isompi määrä ei haittaa, vaan on plussaa (kertoo oletettavasti seksuaalisesta aktiivisuudesta);
- koirat eivät haittaa, kunhan eivät pure minua;
- lasken itsenikin vihervasemmistolaiseksi, diggaan feminismistä;
- voisin itsekin tehdä vapaaehtoistyötä turvapaikanhakijoiden parissa;
- matkailuharrastus sopii oikein hyvin
Mitään poissulkevaa ei noin suppealta listalta löytynyt. Sellaiset olisivat itselleni vain kumppanin välinpitämättömyys ja kylmyys, totaalinen aseksuaalisuus, vakavat päihde- ja mt-ongelmat, rikostausta ja liian suuri ikäero puoleen tai toiseen.
Vastalahjaksi antaisin rakkautta, kiintymystä, luotettavuutta, arvostamista, läheisyyttä (muutenkin kuin seksimielessä), "kruunun ja puoli valtakuntaa" eli ykkössijan elämäni naisena ja jaetun elämäntaipaleen.
En tosin ole etsimässä kumppania, joten siinä mielessä vastasin turhaan. Olen kuitenkin mielestäni tavallinen suomalainen mies, ja olettaisin, että tosimielellä seuraa etsivistä kaltaisistani miehistä suurella osalla on suurin piirtein samanlaiset ajatukset - ainakin tuttavapiirini sinkkumiesten osalta ajatukset liikkuvat suunnilleen samoilla urilla.
Stereotipiat on monilla ongelmina. Tällaista(sinun) vastaustakaan ei haluta koska annat vaikutelman että sinulle kelpaa "mikä vaan" eikä juuri hän! Ongelmat ovat ihmisten omissa asenteissä ei muissa jokaiselle halukkaalle löytyy varmasti useampiakin vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänä syksynä tehnyt pari aloitetta kuntosalilla, mutta mies vain hätäisesti vastaa jotain ja siirtyy kauemmaksi. Kolmatta kertaa en aio yrittää. En ole mikään fitnessnainen, mutta mielestäni ihan kohtuullisen näköinen ja täysijärkinen, omillaan toimeentuleva ihminen.
Argh, salilla jos joku koittais mua iskeä, menisin mäkin äkkiä hämilleni. Suurin osa nimittäin on siellä treenaamassa eikä tosiaan seuraa hakemassa. Ei sun ulkonäössä tai olemuksessa mitään vikaa ole, paikka vain väärä.
Mielummin yksin kuin epäsopivan kanssa. Nirso minustakin on tullut karvaiden kokemusten vuoksi. Kelvottomista miehistä on vain haittaa, yrittävät aina hyötyä toisen kustannuksella, livetä omasta vastuustaan ja sälyttää kaikki ikävät asiat toisen harteille (lainaavat rahaa, eivätkä maksa takaisin sovitusti, syövät jääkaapin tyhjäksi, rohmuavat ruokaa, vaikka eivät osallistu sen tekemiseen tai maksamiseen, vaativat jatkuvasti huomiota tai seksiä, joka on naisen mielestä huonoa, tekevät ohareita silloin kun on yhdessä sovittu jonkun välttämättömän mutta tylsän asian tms. hoitamisesta, ainoastaan "kivan merkeissä" sopii nähdä, joskin kaikki kiva liittyy yleensä päihteisiin tai muuhun sluibailuun, jolloin he tartuttavat vähitellen velton asenteensa naiseen tai turhauttavat tämän raivon partaalle jne. jne.).
Eli kiitos ei, tavisjamppa ei tuo elämääni muuta kuin vaivaa, lisää likaisia kalsareita pyykättäväksi ja ylimääräistä rahanmenoa ruokakustannusten kasvaessa.
Voi tytön tyllerö. Tänä ne disney leffat ja sinkkuelämä saa aikaa