Millaisista asioista olet puhunut puolisosi kanssa viimeksi?
Eli minkälaisia keskusteluja teillä on ollut ja millaisista aiheista? Jotain syvällisempää siis, kuin se, mitä tuodaan kaupasta ja monelta nähdään.
Mikä aihe teitä on puhuttanut viime aikoina?
Kommentit (32)
Synnytyksestä, vanhemmuudesta ja vauvanhoidosta. Ei ole enää montaa viikkoa jäljellä. M29 ja latino
Missä asennossa ja miten yms:D ja erosta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612272200045591_uu.shtml
Tästä puhuttiin miehen ja tyttären kanssa.
On puhuttu myös miehen sairaudesta, mahdollisesta sairaseläkkeestä ja sen tuomista muutoksista elämässä.
Itkin autossa sairaalan pihalla ja mies tsemppasi jaksamaan vielä vähän tätä raskautta, silitteli ja yritti piristää kehuilla. Kyseli haetaanko lempiruokaa, hierooko jne. Ei siis mitään syvällisempää, mutta siinä nyt taitaa olla tämän päivän suurimmat puheenaiheet kun tekee kipeää ja keskittyminen pysyttelee siinä aiheessa.
Mies taas valitti kun käytin hänen puhelimen laturia kun oma on hajonnut hänen käytössään. En siis saisi ilmeisesti ladata omaa puhelinta ikinä.
Seuraavasta kesälomamatkasta, Sipilän onnettomasta pääministerikaudesta sekä lastenkasvatuksesta.
Jalkapallosta, mun sukulaislasten huostaanotosta ja hytttysmyrkkyjen myrkyllisyydestä.
Tänään puheenaiheina; mun uusi työ, avioliitto, tuleva matka, seksi, sijoittaminen ja osakkeet. Hmm. Mitähän muuta kerettiin.. Varmaan jotain pelaamisesta, excel kaavoista ja kirjoista, ja sitten taas vähän suihinotosta. Puhutaan paljon, ja ihan mistä vaan :)
Koitin puhua miehelle estyneestä persoonallisuushäiriöstäni, joka vasta minulla todettiin. Mies ei sano asiaan yhtään mitään, korkeintaan "Mmmm". Koitin muutenkin puhua masennuksestani ja siitä, kuinka pelkään, että 15vuotias koiramme joudutaan varmaan pian lopettamaan.
Mies ei ole ikinä ollut keskustelutaitoinen. Mistään muusta asiasta se ei avaa suutansa, kuin tyyliin "Mitä ostan kaupasta?" jne ihan arkisia asioita, eikä aina edes niitäkään.
No, olenkin jo eroa tekemässä. En jaksa enään. 6v tätä samaa, en käsitä, miten olenkaan kestänyt.
Mietimme, joko annoimme iltasuukon.
Mun lapsettomuudesta, koirien suhtautumisesta raketteihin, töistä, vuodenvaihteesta.
Mies avautui ärsyttävästä isäukostaan, sen lisäksi mm. jäniskoirista (beagleista).