Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea tyhmää olet tehnyt tupakan takia? Oon kuullu kaikkia juttuja, että ihmiset ovat sätkäpaperina sanomalehden tai virsikirjan sivuja. Kertokaa omia tupakka juttuja nuoruudestanne!

Vierailija
27.12.2016 |

Eli ite oon kuullu ton sätkäpaperin korvaus jutun eli mitä kaikkea hölmöä olette tehneet tupakan takia?
Ite oon joskus keränny tumppeja maasta joita on polttannu.
Noita sanomalehti/ virsikirjan sivujuttuja en onneksi ole tehnyt .

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä ootteko kokeillu ikinä polttaa filtteritöntä savuketta?

Itellä ei kyllä siitäkään kokemusta.

Ap

Vierailija
2/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ite oon kuullu ton sätkäpaperin korvaus jutun eli mitä kaikkea hölmöä olette tehneet tupakan takia?

piippua poltellut

Lentävä kynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hylkäsin kaverin, kun hän alkoi polttaa. En halua olla sellaisen wtn kaveri.

Vierailija
4/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetäänkö piippua polttaessa savut henkeen?

Ei ole sitäkään tullut kokeiltua.

Ap

Vierailija
5/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Oon polttannu vaa ihan itseostamiani tupakkeja!

Vierailija
6/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan nuorena köyhänä opiskelijana (en saanut opintotukea kun vanhempien tulot vaikutti) vaikka karkasin kotoa pahoinpitelyjen vuoksi, tuli köyhänä kaiveltua omasta tuhkiksesta natsoja joista sai sätkän niistä jämäpuruista, hävettää nyt aikuisena, en polta :)

Vierailija
8/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus varhaisteininä tuli polteltua tumppeja ja myöhemmin tullut piippua kokeiltua sekä joskus tullut poltettua filtteritöntä norttia.

Oli ihan hirveää.

T. 20 vuoden jälkeen lopettanut.

(Polttamatta 5 vuotta)

Vierailija
9/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon onneksi turvassa vaaroilta!

Sillä poltan sikareja.

Tupakka on paljon vaarallisempaa!!

Vierailija
10/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nuorena tosiaan sätkäpaperiksi kelpasi vaikka virsikirjan sivu ja puruja täytteeksi tongittiin tuhkakupeista tumpatuista savukkeista, hyi hemmetti ..

- aikuisiällä varmaan typerimmät jutut on klo 05 hirveässä loskassa ja liukkaassa ajelemaan lähtö tupakanhimossa 15km päähän olevalle huoltoasemalle ... ja työpaikalla salaa tupakointi, nopeesti tupakka loppuun ja sit töihin takas, huono omatunto vaan tostakin tulee mut joskus silti menen salaa

Vierailija
11/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut "karvanoppia" eli filtterittömiä sätkiä. Ei niissä mitään vikaa sinänsä ole, mutta ovat tietenkin vahvemman makuisia ja puruja saattaa tulla kieleen jonkun verran. Olen yrittänyt kääriä sätkiä Raamatun lehdistä. Sopivan ohutta paperia ja sisällöstä löytyy paljon niin luokatonta materiaalia, että sopii vaikka poltettavaksi. Ainoa vaan, että en ole kovin hyvä käärimään sätkiä ilman konetta enkä liimapinnan puutteessa saanut Raamattupaperista käärittyjä sätkiä pysymään kasassa ollenkaan.

Aikaa näistä on kulunut parikymmentä vuotta. En ole tupakoinut kymmeneen vuoteen enää ollenkaan.

Vierailija
12/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äsken poltettiin miehen kanssa virsikirjan tyylistä sanakirjapaperia käyttäen sätkät. Nyt oli saatu kaverilta puruja, mutta ei ole ollut tavatonta että ollaan poltettu joko ulkoa löytyneitä kesken jääneitä röökejä tai jopa jo kokonaan kerran poltettuja. Nyt äskenkin oli omasta tuhkiksesta tai ulkoa löytyneet filtterit, en ole varma.

En haluaisi miettiä mitään niistä syistä miten tällaiseen on päädytty...

Vierailija
13/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus penskana tehtiin sätkiä kuivista koivunlehdistä. Kierrettiin sätkät muistilehtiöstä repäistyyn paperiin,

tavallinen sätkäpaperi ei tähän edes kävisi, pitää olla vahva paperi.

Savu on kitkerää ja sitä lähtee ihan helvetisti. Savun haju on myös kaukana tupakasta,

sen vuoksi näitten polttelusta ei jääty kotona kiinni.

Vierailija
14/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaas nyt hiukan tätä...

Mitä ihmeellistä siinä on että tekee virsikirjan sivuista sätkän?

Vierailija
15/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rääpinyt löydetyistä ja omasssa tuhkiksessa olleista tumpeista jäljellä olevat purut ja polttanut ne piipussa.

Vierailija
16/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaarallista 14!!

Tuskin on kauhea terveellistä vedellä keuhkoon ne mustesavut.

Siinä kuitenkin mustetta.

Vierailija
17/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltettiin kuivattuja koivunlehtiä itsesorvatussa piipussa. Mitäpä sitä ei pikkupoika olisi tehnyt pelkästään siitä ilosta, että se oli kiellettyä ja jännää. En tosin varmaan olisi alkanut polttamaan lainkaan, jos siinä ei olisi ollut kielletyn hedelmän makua. Terveisiä vaan kieltoihin uskoville.

Vierailija
19/20 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muinainen poikakaveri saattoi tupakanhimoissaan kaivella tumppeja maasta, poltti myös köyhyyksissään sätkiä joskus jopa ilman filtteriä, kun olivat päässeet loppumaan. Sillä oli myös tapana aina luvata lopettaa polttaminen, ja osti sitten aina ns. viimeiset röökinsä irtomyynnistä. Oli yksi pieni kioski, joka myi siihen maailman aikaan tupakkaa irtona. Kaipa se kalliimmaksi oikeesti tuli kuin kokonaisen askin ostaminen, mutta tyyppi kun ei jaksanut ajatella elämää eteenpäin enempää kuin parin röökin verran.

Minä inhosin hänen polttamistaan, natkutin siitä ja käärin tahallani koneella hänelle mahdollisimman tiukkoja sätkiä, joista ei saanut oikein mitään irti. Ikinä hän ei sitä polttamista lopettanut, ainakaan sinä aikana, kun me seukattiin.

Vierailija
20/20 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän