Lue keskustelun säännöt.
Nainen junassa - kirja. Kuka lukenut?
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Luin just kirjailijan uusimman (suomennetun), kuin kytevä tuli. Ei huono, ihan lukemisen arvoinen.
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänLuin just kirjailijan uusimman (suomennetun), kuin kytevä tuli. Ei huono, ihan lukemisen arvoinen.
Loppu lässähti ja oli ennalta-arvattavissa. Oliai voinut avata enemmän ja epäuskottava, ihan kuin oliai noin helppoa manipuloida ja toinen ei muista mitään. En ymmärrä hehkutusta.